Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertjes - Prachtige Poekie #886

Kattenopvang Waasland Opvang-topic

• Log in om te reageren
907 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#781 Geplaatst 04 mei 2014 - 09:46

Ze zal zich daar super goed hebben. En mijn katten, échte apen hé ;)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#782 Geplaatst 04 mei 2014 - 10:11

¨Precious veel geluk in jouw verder leventje !! :duim:

Fietje26
Fietje26
  • 6.690 berichten
  • 4 katten

#783 Geplaatst 04 mei 2014 - 13:17

Wat fijn voor Precious!
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#784 Geplaatst 04 mei 2014 - 19:19

Leuk nieuws voor Precious!
En ondertussen ben ik al benieuwd naar de volgende gelukzak die bij jou terechtkomt en wiens verhalen we zullen mogen lezen. :)

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#785 Geplaatst 04 mei 2014 - 19:42

Als 't doorgaat, wordt het een zotte schat (een herplaatserke) die graag een vriendje wou.
Hier krijgt ze er voorlopig 5 en een zotte tante :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#786 Geplaatst 04 mei 2014 - 20:18

Spannend.Blij dat mijn dagelijkse humor mij niet ontnomen wordt.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#787 Geplaatst 08 mei 2014 - 16:56

Change of plans.
Normaal zou Demi hier dinsdag naar mij gekomen zijn, maar die was zo snel herplaatst dat het niet doorgegaan is. Ze is woensdag rechtstreeks verhuisd naar haar nieuwe mama :dancer:
Maar dutskes genoeg op de wereld :8
Morgenavond dient het volgende dutske zich aan, vandaag zit ze bij Madam Stek in afwachting van haar sterilisatie (en chip enz...) die morgen gaan gebeuren. 'k Ben benieuwd :jump: :jump: :jump:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#788 Geplaatst 09 mei 2014 - 13:34

Super voor Demi :dancer:
Ben benieuwd wie je volgende opvangertje wordt!! Er zullen er alleszins de eerste jaren geen tekort zijn :/

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#789 Geplaatst 09 mei 2014 - 14:42

Geduld is een schone zaak :p
.... zei de ongeduldige opvangmama :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :lachen: :lachen:
Vanavond laat komt ze bij mij toe :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#790 Geplaatst 09 mei 2014 - 16:12

:lachen: Ik zou het echt niet weten Sabine, ik heb het nooit gehad :lachen: Dus ik ben blij dat we vandaag of morgen meer nieuws zullen krijgen van je :x

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#791 Geplaatst 09 mei 2014 - 21:04

Demi :?: :idea: :onzeker:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#792 Geplaatst 09 mei 2014 - 21:19

:cheer: super!
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#793 Geplaatst 09 mei 2014 - 21:55

Demi was zodanig snel geplaatst dat ze zelfs niet meer langs bij mij gepasseerd is :thumb:
Ik verwacht Ruth met het nieuwe opvangertje binnen een uurtje (of twee?). Ze is nu nog op de lappen met Madam Stek Geplaatste afbeelding :p :lachen:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#794 Geplaatst 10 mei 2014 - 09:24

:ha seg Sabiiiine! Hoe is't ermee? Heeft het poesje geen baasje die naar haar op zoek zou kunnen zijn?

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#795 Geplaatst 10 mei 2014 - 11:10

Gisteravond laat is ze hier dan toegekomen, de mooie Spottie :heart:
Weer een dutske ocharme :8
Een lieve dame had haar gevonden langs het hondenwandelpad, waar ze al een week (of een paar weken...) verloren aan 't lopen was. De gemeente heeft gelukkig een diervriendelijk zwerfkattenplan :) Ze werd gesteriliseerd, net op tijd blijkbaar want ze bleek toch zwanger te zijn... Doordat ze zo handelbaar en lief was, kwam ze bij ons in de opvang (de DA kent onze organisatie goed ;) ).

Hoe ze om te beginnen op het wandelpad verzeild is geraakt, dat weet niemand. Is ze verloren gelopen of gedumpt? Ze is alleszins mensen gewoon want ze is echt superlief :love4: Ik kan haar heel goed strelen, blijkbaar ook liefst over haren bol, en ze heeft al flink geronkt :heart: Ik kan haar ook goed oppakken, maar gelijk als de meeste katjes is ze blij als ze dan weer met haar eigen pootjes op de grond kan staan ;)
Maar ze is zo mager als iets, ik kan gewoon haar ruggegraatje voelen (en goed voelen hé, 'k moet er totaal niet achter zoeken) :8
Hoewel ze geschat wordt op ongeveer 2 jaar (maximum 3), wordt ze nu eventjes op kitten-eten gezet. Dit bevat alle soorten vitaminen en voedingsstoffen waardoor ze snel zal aansterken. Eens ze terug wat aangesterkt is en de emoties van de laatste week verwerkt heeft, mag ze nog eens naar onze Madam Stek voor haar vaccins en chip.
Ze kan alvast heel flink eten, het dutske heeft waarschijnlijk tijdens de vorige weken grote honger gekend. En Dreamies vindt ze ook keilekker!!

Momenteel zit ze nog in de quarantaine-bench maar ze zal al snel verhuizen naar de kattenkamer :) Mijn eigen rakkers zijn al eens gaan kijken wat voor een mooie meid het is en ze zijn er allemaal OK mee (Archie-blaasbalg heeft er wel al naar geblazen :roll: maar da's niets nieuws voor hem).

Hier zijn haar eerste foto's

Whow! Wat ziet mijn oog??? Brokjes!!
SDC12492.JPG

Ewn ve vijn nog lekkew ook *schoefeldeschoefel* *crunch* *smek*
SDC12493.JPG

Oesje, potje bijna leeg.... zijn er nog meer als 't op is? :onzeker:
SDC12494.JPG

Potje leeg, buikje vol. Mja, ik denk wel da'k hier goed zit :) Dus staartje omhoog en snorreke relaxed ;)
SDC12495.JPG