Spring naar inhoud

- - - - -

Isolatiemateriaal!

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 05 maart 2013 - 22:59

G*dv*rd*mme!!!!
Gingen deze ochtend om 8.30 2 mannen een half uurtje komen voor raam te vervangen en de anderen af te kitten. Komen ze al om 14u aan en na 3u werken waren ze weg. Vuil was weggesmeten, op siliconen op mijne vloer na...
Voor de zekerheid toch maar alles grossemodo gestofzuigd en dan Bambi die de hele dag opgesloten zat op de slaapkamer los gelaten.
Komen we terug van mijn oma's verjaardagsfeestje en hoor ik iets raar. Miss Bambi aant spelen...? Met stukje Isolatiemateriaal!!! Kijk ik onder een kastje (echt kort boven de grond en gans andere kant van de living): 10 stukjes verpulverd spul en een vrolijk poesje... Denk dat ze het op z'n minst heeft kapotgebeten, als ze al niets heeft ingeslikt!! (lagen ook plastic strips). Ben RAZEND maar vooral ongerust!!! Kan mijn lieverd hier iets ergs aan overhouden?

vetzakkerij ramen.JPG

Bewerkt door joyce87, 05 maart 2013 - 23:00.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 05 maart 2013 - 23:27

Ik zou niet onmiddellijk ongerust zijn, maar haar wel goed in de gaten houden vanavond en morgenvroeg. Ik zou ook wel kwaad zijn.

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 06 maart 2013 - 07:40

Ze heeft niet overgegeven, goed gegeten en gedronken en ze gedraagt zich normaal. Ben zo dadelijk weg tot vannacht dus ik reken op vriend om haar in het oog te houden... Ben zo'n bangerik als het op Bambi aankomt

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#4 Geplaatst 06 maart 2013 - 08:37

Niet te ongerust maken zolang ze goed eet en niet gaat overgeven zal er niks aan de hand zijn     :)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 06 maart 2013 - 10:13

Zou me ook niet ongerust maken, ze zal er goed mee gespeeld hebben maar niet opgegeten.
Tja werkmannen ruimen dikwijls niet alles op. Spijtig dat je dit stuk over het hoofd hebt gezien, maar alé Bambi heeft zich er goed mee geamuseerd. ;)

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 07 maart 2013 - 10:34

Ja ik ben zo'n bangerikje hé :s Maar mijn pruts heeft inderdaad goed gegeten... Bedankt allemaal