Spring naar inhoud

- - - - -

Kunstbloem

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 07 maart 2013 - 10:26

Tijdje terug had mn vriend voor mij een potje bloemen gekocht, omdat de katten bloemen altijd op eten had hij nep bloemetjes gekocht. Die pot stond hier al enige tijd, katten hadden er geen interesse voor.

Deze morgen echter... ik kwam in de badkamer en bleek dat ze een bloem of iets van versiering uit die pot hadden getrokken. Ik vond enkel nog een blaadje die ik weg had gegooid omdat ik dacht dat het enkel dat was maar later vond ik ook nog dit:
Geplaatste afbeelding
Ik heb absoluut geen idee of ze iets op gegeten hebben of dat ze er gewoon met gespeeld hebben en hier ergens in huis de restjes liggen. Ik weet ook niet wat ze juist verschalkt hebben, of het enkel dit blaadje was en nog wat blaadjes zoals ik 1 vond (rest spoorloos dan) of dat het echt een bloem was al zou me dat sterk lijken. Geen idee of dit veel kwaad kan mochten ze iets op gegeten hebben? Ik ben alvast op zoek naar de overige delen van mijn "plant".

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 07 maart 2013 - 10:38

Ik zou mij niet onmiddellijk ongerust maken. Lilly zit ook altijd aan mijn planten en tot nu toe heeft ze eigenlijk nog nooit last gehad. Gewoon wat in het oog houden en hopelijk vind je de rest nog terug ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 09 maart 2013 - 20:49

Ik heb zonet de restanten gevonden van wat ze gestolen hadden. De overige blaadjes en de bloem. Ze hadden die begraven in hun kattenbak deze nacht denk ik. :s Ze hebben dus gelukkig niets opgegeten zover ik zie.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#4 Geplaatst 09 maart 2013 - 20:59

:lachen: ze zullen gedacht hebben, goed verstoppen zodat ze het niet vindt, tja, niet op gerekend dat die kattenbak wordt schoongemaakt natuurlijk. ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 10 maart 2013 - 09:56

Bekijk berichthilleke, op 09 maart 2013 - 20:59, zei:

:lachen: ze zullen gedacht hebben, goed verstoppen zodat ze het niet vindt, tja, niet op gerekend dat die kattenbak wordt schoongemaakt natuurlijk. ;)
Haha ja denk het ook. Kheb nochtans die dag zelfs ook de kattenbakken allemaal zitten uitkuisen en toen nog niets gevonden, ook nergens in huis. :catscratchhead  Volgens mij hebben die hier ergens een geheime opbergplaats waar al mn spullen naartoe verdwijnen. :louche:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 10 maart 2013 - 10:07

:lachen: :lachen: de deugenieten. Die hebben zicht goed geamuseerd denk ik :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 10 maart 2013 - 10:10

Bekijk berichtMaranweke, op 10 maart 2013 - 10:07, zei:

:lachen: :lachen: de deugenieten. Die hebben zicht goed geamuseerd denk ik :)
Ja en ik ook toen ik hem plots met een nepbloem door het huis zag spurten. Kheb hier zeker 10 minuten achter hem aan gezeten om af te nemen. Ze is gelukkig nog in goede staat. Alles is mooi weer in elkaar gepuzzeld en terug in het bloemstukje gestoken. Al staat die nu jammer genoeg veilig in de kast. :( Daar krijg je dan bloemetjes voor. Hij kon de verleiding niet weerstaan van die heeeeerlijke snoepjes die daar plots lagen en ja eten met een bloem in zn mond ging niet he. :d

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 10 maart 2013 - 10:14

Bekijk berichtEibhlin, op 10 maart 2013 - 10:10, zei:

Ja en ik ook toen ik hem plots met een nepbloem door het huis zag spurten. Kheb hier zeker 10 minuten achter hem aan gezeten om af te nemen. Ze is gelukkig nog in goede staat. Alles is mooi weer in elkaar gepuzzeld en terug in het bloemstukje gestoken. Al staat die nu jammer genoeg veilig in de kast. :( Daar krijg je dan bloemetjes voor. Hij kon de verleiding niet weerstaan van die heeeeerlijke snoepjes die daar plots lagen en ja eten met een bloem in zn mond ging niet he. :d
:lachen: :lachen: ik zie het al gebeuren. Gelukkig dat je hem kon afleiden met snoepjes, ander was je intussen nog altijd achter hem aant crossen :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 10 maart 2013 - 10:23

Bekijk berichtMaranweke, op 10 maart 2013 - 10:14, zei:

:lachen: :lachen: ik zie het al gebeuren. Gelukkig dat je hem kon afleiden met snoepjes, ander was je intussen nog altijd achter hem aant crossen :)
Ik vrees het ook, het is zo dat ik die spullen vond ik de kattenbak. Ik hoorde hem nogal abnormaal graven en toen ik ging kijken kwam die bloem te voorschijn. Kben dan ook gaan graven en de rest gevonden. :d Het zijn toch deugnieten, al een geluk dat ze het niet opgegeten hebben. Misschien dat het ervoor in de krabton verstopt lag, daar durven ze ook wel eens dingen onder de kussentjes steken.

Eind goed al goed

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 11 maart 2013 - 00:06

Ze zullen het mottig gevonden hebben. ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 11 maart 2013 - 07:13

Bekijk berichtcatherine, op 11 maart 2013 - 00:06, zei:

Ze zullen het mottig gevonden hebben. ;)
:lachen:
En dan dachten ze, vernielen die hap!

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#12 Geplaatst 12 maart 2013 - 11:28

:lachen: subtiele manier om te laten zien dat ze niet van  kuntbloemen houden....ze kunnen het niet zeggen hè :) :)
Geplaatste afbeelding