Spring naar inhoud

- - - - -

Volgende week speeltjes -krabpalen-tunnel enz...bij lidl

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 08 maart 2013 - 08:36

Maamdag de 11 de maart en donderdag 14 maart zijn er weer kattenspullen bij lidl.
Ik heb de folder gezien op internet en daar stonden dus mandjes -dekentjes-kattentunnel-krabpaal enz... in
Ik heb zelf de kattentunnel gekocht vorig jaar en ik moet zeggen die is echt van zeer goede kwaliteit en redelijk groot

Geplaatste afbeelding

Katje_72
Katje_72
  • 273 berichten

#2 Geplaatst 08 maart 2013 - 09:02

Goed dat je dit zegt, ik heb er zelf ook al een aantal kleinere krabpalen gekocht en die zijn ook van goede kwaliteit. Dus ik ga zeker terug een kijkje nemen.

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#3 Geplaatst 08 maart 2013 - 15:38

Ziet er idd erg leuk uit :d
Voor wie geïnteresseerd is, hier kan je de folder online vinden: http://www.promobutl...&folder=lidl_nl

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 08 maart 2013 - 17:02

Ik had  een ander foldertje gezien genoemd "huisdieren"  11  maart ,waar veel meer op stond
ook  tunnels enz...maar kan die niet meer terug vinden.

Bewerkt door ROSETTA, 08 maart 2013 - 17:06.

Geplaatste afbeelding

pookie<3
pookie<3
  • 198 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 20 maart 2013 - 20:35

We hebben de krabpaal in huis gehaald en is van goede kwaliteit, alleen beperkt meneer zich helaas tot de onderste verdieping :(
banner2pookie

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 21 maart 2013 - 19:44

Bekijk berichtpookie<3, op 20 maart 2013 - 20:35, zei:

We hebben de krabpaal in huis gehaald en is van goede kwaliteit, alleen beperkt meneer zich helaas tot de onderste verdieping :(

Dat komt denk ik nog wel!!
Anders moet je eens een speeltje of snoepje iets hoger leggen dan gaat hij dit wel eens halen :)

Bewerkt door ROSETTA, 21 maart 2013 - 19:46.

Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 22 maart 2013 - 13:30

@pookie

dat komt nog...

ik had hier ook altijd lagere krabpalen, en ik heb midden vorig jaar geïnvesteerd in een paal van 1m85 hoog
in de eerste weken, tot zelfs anderhalve maand ofzo kwamen ze ook maar tot in de helft, tot aan de huisjes, waar ze zich veilig konden in verstoppen

der staan nog drie palen met mandjes bovenop die twee huisjes
en nu is het eerder een gevecht van de eerste te zijn om in de hoogst mogelijke mandjes te gaan liggen

een keertje sprayen met catnip, paar speeltjes aan vastbinden, enkele snoepjes van whiskas erop leggen enzo kan wel helpen, maar ik denk dat je je poes gewoon moet laten wennen aan iets nieuws

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 22 maart 2013 - 13:32

Bedankt om dit te delen, is weer goed voor in de kittenpakketten te steken :d

pookie<3
pookie<3
  • 198 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 22 maart 2013 - 13:56

Bekijk berichtKaprice, op 22 maart 2013 - 13:30, zei:

@pookie

dat komt nog...

ik had hier ook altijd lagere krabpalen, en ik heb midden vorig jaar geïnvesteerd in een paal van 1m85 hoog
in de eerste weken, tot zelfs anderhalve maand ofzo kwamen ze ook maar tot in de helft, tot aan de huisjes, waar ze zich veilig konden in verstoppen

der staan nog drie palen met mandjes bovenop die twee huisjes
en nu is het eerder een gevecht van de eerste te zijn om in de hoogst mogelijke mandjes te gaan liggen

een keertje sprayen met catnip, paar speeltjes aan vastbinden, enkele snoepjes van whiskas erop leggen enzo kan wel helpen, maar ik denk dat je je poes gewoon moet laten wennen aan iets nieuws

Goeie tip ! Trouwens, SUPER avatar ! Heb je die zelf gemaakt ?

banner2pookie