Spring naar inhoud

- - - - -

Help is dit FIP? De wonderen zijn echt nog niet de wereld uit!

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 11 maart 2013 - 16:47

Dank u allemaal, doet mij goed zoveel medeleven.

Bekijk berichtcatherine, op 11 maart 2013 - 16:43, zei:

Vooral de moed niet opgeven waar leven is er hoop.
Heb het hier meegemaakt met Zino we hebben tijdens die maand meerdere keren gedacht van nu is het gedaan we gaan hem verliezen, en dan telkens terug bij de da langsgegaan en heeft ook elke keer zwaardere ab ingespoten.
Tot we de bloeduitslag hadden.
Het was toen longontsteking, Zino was op veel momenten maar een schim van zijn eigen. Maar het is naar 2 maanden in orde gekomen.
We blijven duimen en hopen voor Ike, wonderen bestaan.

Dat is inderdaad wel leuk om te horen, ik hoop echt dat hij ook er door komt net als Zino.

Deze mensen gaan er echt voor vechten, daar vertrouw ik hen volledig in, ze hebben hun hartje op de juiste plaats.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#77 Geplaatst 11 maart 2013 - 16:54

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#78 Geplaatst 11 maart 2013 - 20:25

Bekijk berichtSolotje, op 11 maart 2013 - 15:10, zei:

Dank u iedereen.

Dierenarts zegt dat hij nu hard aan het vechten is en is natuurlijk heel vermoeiend. :(
Als hij zo slecht blijft en/of verder achteruit gaat dan gaan ze het bloed trekken vervroegen naar volgende week en
kijken of de eiwitten verlaagd zijn en hopelijk zijn ze dan verlaagd en dan zou er toch nog een lichtpuntje zijn.
Ze moeten ook zijn buikje in het oog houden dat hij niet dikker en dikker wordt, hopelijk niet want dan zal het gedaan zijn. :(

En dit allemaal op een paar dagen?

Bij mijn birmaantje werd de diagnose gesteld op basis van de bloedtest (verschillende waarden) en het algemene klinische beeld.
Autopsie heeft uitgewezen dat de diagnose correct was.
Ze is vrijdag ziek geworden, medicatie (zware ab's) sloeg niet aan, en 5 dagen later hebben we haar laten inslapen (natte FIP).
Ik kan hier mijn verdere ervaringen neerschrijven maar misschien maak ik jullie dan alleen maar ongeruster.

Laat ons positief zijn en hopen dat het GEEN FIP is.
Mocht je toch meer willen weten, geef me gerust een seintje via pb of je mag me altijd eens bellen.

Het is idd belangrijk dat de medicatie aanslaat, we duimen hier dan ook heel hard voor Ike, ik hoop zo dat hij erbovenop komt :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 11 maart 2013 - 21:25

heel veel sterkte Anja! dit moet verschrikkelijk zijn :(

Zou het mss niet iets met het hart kunnen te maken hebben? omdat hij zo snel moe is?

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 11 maart 2013 - 21:46

Hier branden de kaarsjes ook :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#81 Geplaatst 11 maart 2013 - 22:06

Ik weet niet of het helpt, ik ben wel een beetje gelovig :oops: maar hier branden nu echte kaarsen, met speeltjes en een kubusje waar Ike nog mee heeft gespeeld,
hopelijk helpt het! :(

417770_10200226890506431_1990335015_n.jpg

Bekijk berichtMika, op 11 maart 2013 - 20:25, zei:

Bij mijn birmaantje werd de diagnose gesteld op basis van de bloedtest (verschillende waarden) en het algemene klinische beeld.
Autopsie heeft uitgewezen dat de diagnose correct was.
Ze is vrijdag ziek geworden, medicatie (zware ab's) sloeg niet aan, en 5 dagen later hebben we haar laten inslapen (natte FIP).
Ik kan hier mijn verdere ervaringen neerschrijven maar misschien maak ik jullie dan alleen maar ongeruster.

Laat ons positief zijn en hopen dat het GEEN FIP is.
Mocht je toch meer willen weten, geef me gerust een seintje via pb of je mag me altijd eens bellen.

Het is idd belangrijk dat de medicatie aanslaat, we duimen hier dan ook heel hard voor Ike, ik hoop zo dat hij erbovenop komt :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Dank u voor je steun, bij hem is het nu al iets langer aan de hand, ik hoop echt dat hij sterkt genoeg is dus ik denk mee positief!

Bekijk berichtJessie_A&A, op 11 maart 2013 - 21:25, zei:

heel veel sterkte Anja! dit moet verschrikkelijk zijn :(

Zou het mss niet iets met het hart kunnen te maken hebben? omdat hij zo snel moe is?

Ik weet het niet, ze gingen deze week normaal een echo laten doen maar eerst even afwachten, ik vraag mij af of het wel een goed idee is om nu met hem naar een dierenarts te gaan,
ik heb schrik dat het te vermoeiend is.

Bekijk berichtFroetske, op 11 maart 2013 - 21:46, zei:

Hier branden de kaarsjes ook :hug: :hug:

Dank u Sigrid :hug:

Bewerkt door Solotje, 11 maart 2013 - 22:07.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#82 Geplaatst 11 maart 2013 - 22:20

Hier duim ik vollop mee Anja !!
Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 11 maart 2013 - 22:44

Ik duim ook volop mee Anja !!
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 11 maart 2013 - 22:46

Ach Anja...lees nu pas alles...wat een droevig nieuws... :( :(

Heb hier net ook mijn kaarsjes aangestoken, ben ook wel een beetje "gelovig"... :)

Hoop zo dat het spoedig beter mag gaan met lieve Ike...en dat er spoedig een juiste diagnose mag volgen om hem er vlug terug bovenop te helpen !! :pray:

Hier draaien de duimpjes volop mee !! Heel veel sterkte voor jullie en ook voor de baasjes van Ike !! :hug: :hug:

Heel fijn te zien dat de theelichtjes worden gebruikt...alleen heel jammer dat het op deze manier nodig is om de kaarsjes te doen branden... :(

Bewerkt door Mauro, 11 maart 2013 - 22:46.

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 12 maart 2013 - 09:02

Ik heb er ook eentje doen branden :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#86 Geplaatst 12 maart 2013 - 09:23

Dank u allemaal :hug: en zo lief dat jullie mee kaarsjes branden, zo veel kaarsjes moet toch helpen he?

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 12 maart 2013 - 10:12

Ocharme kleine Ike. Nog zo jong en al zo ziek. Moet zwaar zijn dat bange afwachten in onzekerheid. Ik wens jou en de baasjes van Ike heel veel sterkte toe hoor. :hug:

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 12 maart 2013 - 10:15

Ik hoop dat het snel beter is. Bij mijn katje met FIP was er ook maar 5 dagen tussen ziek worden en sterfte dus ik denk dat als het FIP was, je het al wist. Desalniettemin is er iets grondig mis en is dat hopelijk snel beter. Ik duim hier volop mee
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 12 maart 2013 - 11:02

Ik heb een update.

Het gaat beter met Ike sinds gisteren, hij is iets actiever, hij kwam al schreeuwend naar zijn baasje dat juist thuis kwam, zo lief... :love4:
Gisterenavond heeft hij zeker een halfuur gespeeld :love4:  ooh om dat te horen daar ben ik zooo blij...  al die kaarsjes die hier, thuis en op fb branden helpen en hij is echt een vechter. :love4:  Grappig ik heb nu tranen van geluk. :oops:

Deze morgen was hij aan de raam naar de sneeuw gaan kijken  en hij heeft heel flink gegeten. :dancer:

Een foto van deze morgen, je ziet wel dat hij een vreemde houding heeft door het pootje maar is hij niet schattig? :love4:
Zo'n vechtertje, echt ik ben zo blij, nu hopen dat het alleen maar beter en beter gaat!

378794_10200373276910480_361015910_n (1).jpg

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#90 Geplaatst 12 maart 2013 - 11:09

Ik duim hard mee en voor jou een dikke :hug:
Geplaatste afbeelding