Spring naar inhoud

- - - - -

Mss interessant voor leden die aan een gezin beginnen.

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 08 maart 2013 - 22:43

http://www.nina.be/n...-een-baby.dhtml

Deze tips kunnen altijd van pas komen als er een babytje wordt verwelkomt in het gezin.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 12 maart 2013 - 07:54

wel goede tips :)
banner

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 12 maart 2013 - 08:56

Goede tips..
Alleen vraag ik me af en toe af of sommige mensen sowieso niet te laat beginnen.
Toen wij onze hond zijn gaan halen, hebben we hem altijd al bewust in contact laten komen met kinderen.
Mijn ouders hebben hun hond weg moeten doen toen het eerste kind geboren werd, niet omdat hij niet goed met mijn broer omging, maar omdat echt niemand meer bij de baby kon komen, behalve mijn ouders. (als ze erbij waren was het geen probleem, maar de eerste keer babysitten was voor iemand toendertijd een enorm drama)

Natuurlijk kun je niet alles uitsluiten, maar we zijn daar vanaf het begin altijd enorm mee bezig gebleven.

Ook met de katten, kleine kinderen hebben we altijd bewust (met toezicht) met de dieren laten spelen.
Af en toe baal ik ervan dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is, als ze dieren aanschaffen.. Je moet ervan uitgaan dat je dier minimaal 12 jaar je leven deelt en vooraf al proberen te overzien wat er in die periode in je leven kan veranderen.

Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 12 maart 2013 - 09:45

Zeer interessant!

Hier is onze hond eigenlijk ook niet echt gewoon aan baby's en jonge kinderen.
Hoog tijd om daar verandering in te brengen!

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 12 maart 2013 - 14:16

De tips wist ik wel al :)

Hier is het vrij moeilijk er komen hier nooit kinderen over de vloer (als er dan al komen zijn het er die echt wel te geweldig zijn en dat ze bang weg lopen door dat ze te geweldig zijn..)

De enige keer dat mijn nicht hier met haar 2 kindjes was was er geen probleem, mijn nichtje is dan ook met elk diertje suuuper voorzichtig om het geen pijn te doen ^^