Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn meisje aan het spelen

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 12 maart 2013 - 19:57

Jaja...Balou die speelt, komt weinig voor...maja na 3 dagen verplicht binnen gezeten te moeten hebben (was weg voor 3 dagen) en het koude weer buiten, moet je toch je energie kwijt he.

DSC_1097.JPG
DSC_1095.JPG
Deze is grappig met het tongetje eruit
DSC_1094.JPG
DSC_1093.JPG
DSC_1092.JPG

PS. heb ook nog een filmpje, maar moet die eerst even converteren om het hier op te zetten. Ga dat vanavond of morgen doen.
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#2 Geplaatst 12 maart 2013 - 20:40

Leuk om te zien hoe onze poezels helemaal op gaan in hun spel, kan ik ook van genieten hoor  :fishbowl leuke foto's
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#3 Geplaatst 12 maart 2013 - 22:19

Ik vind dat zooooo'n lief katje :love: :love: Die heeft zo'n verschrikkelijk leuke vlekjes :love4: Schattig om hem te zien spelen :heart: Hele leuke foto's :thumb:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 12 maart 2013 - 22:29

Bekijk berichtkate2, op 12 maart 2013 - 22:19, zei:

Ik vind dat zooooo'n lief katje :love: :love: Die heeft zo'n verschrikkelijk leuke vlekjes :love4: Schattig om hem te zien spelen :heart: Hele leuke foto's :thumb:

Dank je Kate!! Ben echt dol op haar vlekjes, vind het ook nog steeds zo mooi!! Ze mag dan af en toe wel een enorme bitch zijn (en kan soms ook zo kijken), maar deze foto's zijn echt mooi van haar!!
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#5 Geplaatst 12 maart 2013 - 22:31

Bekijk berichtchanatas, op 12 maart 2013 - 22:29, zei:

Dank je Kate!! Ben echt dol op haar vlekjes, vind het ook nog steeds zo mooi!! Ze mag dan af en toe wel een enorme bitch zijn (en kan soms ook zo kijken), maar deze foto's zijn echt mooi van haar!!

Bitcherige katjes hebben ook wel iets, niet? :lachen: En dat zwart neusje :love: Echt, ik vind zwarte neusjes bij katten zoooooooooo lief!!! En die tweede foto met haar pootje in de lucht :love: Da's echt een katje naar mijn hart eigenlijk :heart:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 12 maart 2013 - 22:42

Bekijk berichtkate2, op 12 maart 2013 - 22:31, zei:

Bitcherige katjes hebben ook wel iets, niet? :lachen: En dat zwart neusje :love: Echt, ik vind zwarte neusjes bij katten zoooooooooo lief!!! En die tweede foto met haar pootje in de lucht :love: Da's echt een katje naar mijn hart eigenlijk :heart:

Haha ja dat heeft zeker wel iets.  Mijn broertje noemt haar altijd een bitch en chagerijnig, ondanks dat Balou altijd bij hem op schoot gaat liggen als hij er is (doet ze bijna bij niemand). En dat zwarte neusje is inderdaad ook heel schattig.
Ach kan haar af en toe achter het behang plakken, als ze midden in de nacht gaat miauwen (vooral zomers dan), maar op dit moment komt ze snachts altijd heel lief onder de dekens tegen me aanliggen, en spint en kwijlt ze als een malle hahaha
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#7 Geplaatst 12 maart 2013 - 22:45

Bekijk berichtchanatas, op 12 maart 2013 - 22:42, zei:

en kwijlt ze als een malle hahaha

Da's toch lieffff :heart: Hoe moet die dan niet genieten zeg!! :heart: Ja, dat 's nachts klagen in de zomer moet je er dan maar bijnemen :lachen: Ze generen zich niet rap hé :lachen:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 12 maart 2013 - 22:48

Bekijk berichtkate2, op 12 maart 2013 - 22:45, zei:

Da's toch lieffff :heart: Hoe moet die dan niet genieten zeg!! :heart: Ja, dat 's nachts klagen in de zomer moet je er dan maar bijnemen :lachen: Ze generen zich niet rap hé

Ja die geniet echt dan hoor. Zo lief. En ja dat ik er zomers snachts uit moet voor haar, ben ik al gewend. Vannacht was het ook 3 uur (maja ze lag toen ook al hee lang binnen), maar na 2 uurtjes hoorde ik haar toch weer binnen komen. Ik geniet nog maar even van het winterweer met Balou, want straks wordt het weer moeite doen om haar naar binnen te krijgen hahahaha :lachen:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#9 Geplaatst 12 maart 2013 - 22:57

Bekijk berichtchanatas, op 12 maart 2013 - 22:48, zei:

Ja die geniet echt dan hoor. Zo lief. En ja dat ik er zomers snachts uit moet voor haar, ben ik al gewend. Vannacht was het ook 3 uur (maja ze lag toen ook al hee lang binnen), maar na 2 uurtjes hoorde ik haar toch weer binnen komen. Ik geniet nog maar even van het winterweer met Balou, want straks wordt het weer moeite doen om haar naar binnen te krijgen hahahaha :lachen:

Ah ja, natuurlijk. Omdat de mijne binnen zitten heb ik daar eigenlijk nooit over nagedacht :lachen: Ik wens je heel veel plezier op deze laatste winterse dagen met Balou :) Dan is dat weer toch voor iets goed ;) En als het je kan troosten, sinds Joe heeft gevonden hoe hij de deur kan opendoen en ze dus bij mij slapen heb ik geen enkele nacht meer goed geslapen :lachen: Maar alles voor de poesjes zeker? :d 't Is eigenlijk niet moeilijk dat het bitchen worden hé, zo op hun wenken bediend ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 12 maart 2013 - 23:15

Bekijk berichtkate2, op 12 maart 2013 - 22:57, zei:

Ah ja, natuurlijk. Omdat de mijne binnen zitten heb ik daar eigenlijk nooit over nagedacht :lachen: Ik wens je heel veel plezier op deze laatste winterse dagen met Balou :) Dan is dat weer toch voor iets goed ;) En als het je kan troosten, sinds Joe heeft gevonden hoe hij de deur kan opendoen en ze dus bij mij slapen heb ik geen enkele nacht meer goed geslapen :lachen: Maar alles voor de poesjes zeker? :d 't Is eigenlijk niet moeilijk dat het bitchen worden hé, zo op hun wenken bediend ;)
Haha, ja ik heb het ook vooral aan mezelf te danken, dat Balou midden in de nacht mij wakker maakt. Ik doe de keukendeur ook nog open, zodat ze naar buiten kan. (gelukkig blijft Taco dan wel binnen, daar maar ik me meer zorgen over altijd snachts). Ahh Joe pest jou snachts ook dan. Mijn deur naar de slaapkamer staat altijd open, anders heb ik ook geen rust. Maar gelukkig als ik in bed lig gaan ze gewoon slapen, bij jou dus niet. Balou kon ook de keukendeur open doen, maar heb de hendel omgedraaid, zodat ze niet meer uitzichzelf naar buiten kan haha. Maar inderdaad alles voor de poezen. Lijk af en toe wel gek. Afgelope 2 weekende was ik bij mijn vader, dacht eindelijk rust en uitslapen, maar nee hoor...mijn vader heeft ook een kat die sochtends begint te miauwen, en ook niet zachtjes maar hard en heel lang haha....gelukkig wel pas om 9 uur/half 10 sochtends.
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 13 maart 2013 - 16:28

Balou heeft zo'n lief snoetje! :loveshower:  schattige foto's
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 19 maart 2013 - 09:06

Mooie Balou, ze ziet er echt heel speels uit :)
banner