Spring naar inhoud

- - - - -

Orozyme bucco fresh

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 16 maart 2013 - 14:34

Heeft iemand ervaring met orozyme bucco fresh? Ik moet dit dagelijks onder lucy haar voeding mengen.
Het dient om tandplak te voorkomen en een betere adem te hebben.

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 16 maart 2013 - 15:48

Catharine Is dat een vloeibaar product? :)

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 16 maart 2013 - 15:55

Ik heb ook zoiets gekregen van de da maar ik moest dat aan hun drinkwater toevoegen,maar vermits ik een drinkfontein heb ging dat niet want dat begon te slijmen in het water.Nu hebben de chiwuahua's van mijn ouders dat en die hun adem stinkt toch minder vind ik,tandplak hebben ze even goed nog ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 16 maart 2013 - 16:08

Nee het is in poedervorm, alé precies gemalen algen.
http://www.medpets.n...resh plaqueoff/

Ik heb het gekocht bij de da, maar op medpets hebben ze het ook.

Bewerkt door catherine, 16 maart 2013 - 16:09.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 16 maart 2013 - 17:24

Ja, het zijn inderdaad algen die via de bloedbaan hun werking doen op de tanden. Ik heb het zelf ook een hele tijd gegeven aan onze kater vroeger. Het hielp wel had ik de indruk. Zijn adem friste op. Maar je moet het wel lange tijd geven. Is maar een mespuntje van nodig. Uiteraard moet je ook uitsluiten of andere zaken zoals tandvleesontsteking of kapotte tandjes er niet voor iets tussen zitten want daar helpt Orozyme niet tegen.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 16 maart 2013 - 17:57

Arizona@ Lucy is ons vondelingetje toen ze hier aankwam stonk ze enorm uit haar mondje en had ze veel rotte tanden en waren er al een heel deel uitgevallen.
We hebben de rotte tanden laten trekken en ze heeft 2 keer een lang werkende ab spuit gehad. Onze da heeft ons dat meegegeven om haar dagelijks te geven, het effect zou je pas zien na 3 weken. Het mag elke dag gegeven worden levenslang.
Er zit een mini lepeltje bij en daar moet ik een afgestreken van geven gemengd met haar eten.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 17 maart 2013 - 17:29

O, dat wist ik niet. Dan is Orozyme inderdaad een heel goede keuze van je dierenarts. Het versterkt ook het tandvlees.