Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1231 Geplaatst 19 januari 2011 - 23:22

*mikkeke* zei:

Nee 2 maar we hebben 2 auto's en de jongste moest naar een ander model stoel ivm leeftijd en lengte en voor mijn oudste moest ik voor in mijn auto een nieuwe stoel kopen omdat ik die toch niet veilig genoeg vond :) (ben nogal een muts daarin volgens mijn man :ha )

Aha, zo ver had ik dus niet gedacht. Dacht al, waar heeft ze die derde al die tijd zo goed verstopt :ha

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1232 Geplaatst 19 januari 2011 - 23:24

Smitten Kitten zei:

Aha, zo ver had ik dus niet gedacht. Dacht al, waar heeft ze die derde al die tijd zo goed verstopt :ha

Die plak ik meestal achter het behang :ha :ha :ha
nee hoor, 2 vind ik genoeg

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1233 Geplaatst 19 januari 2011 - 23:26

*mikkeke* zei:

Die plak ik meestal achter het behang :ha :ha :ha
nee hoor, 2 vind ik genoeg

Och maar een derde die komt er gewoon bij hoor ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#1234 Geplaatst 19 januari 2011 - 23:42

20 liter verf

Starlight
Starlight
  • 735 berichten
  • 1 katten

#1235 Geplaatst 20 januari 2011 - 01:24

Ik had een springtouw moeten kopen, maar ben dat helaas (alhoewel, mss bespaar ik mijzelf zo wel en hoop pijnlijke spieren) compleet vergeten... :oops:

Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#1236 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:04

Heb gisteren vanàlles gekocht, in de Zeeman, superkoopjes (de helft van de helft), hoewel ik op m'n bank in het rood sta :oops: .  Allemaal uit pure frustratie omdat mijn vriend koopjes met mij zou gaan doen en dan plots weer naar Congo moest vertrekken (waar hij 'n zaak heeft) omdat er 'n noodgeval was.  Les excuses sont fait pour s'en servire... :p En kopen kan toch zo lekker deugd doen, hé... ;)

Jana_23
Jana_23
  • 3.352 berichten
  • 6 katten

#1237 Geplaatst 20 januari 2011 - 17:28

Joloka zei:

Bijna... een whiskas kattenmand ;)

Jaloers!!! :(

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1238 Geplaatst 25 januari 2011 - 18:06

Omdat mijn laarsjes die ik vandaag aan had, ruzie hadden met de zool en ik heel de dag natte voeten had (en ze te goedkoop waren om ze te laten maken) heb ik me verwend met een nieuw paar laarsjes aan 50% :love3: . Mijn tweede aankoop in de solden (maar ze zijn nog niet gedaan he :a ).

Geplaatste afbeelding

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#1239 Geplaatst 25 januari 2011 - 18:18

Een nieuw paardendeken voor onze James!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1240 Geplaatst 25 januari 2011 - 18:59

Joloka zei:

Omdat mijn laarsjes die ik vandaag aan had, ruzie hadden met de zool en ik heel de dag natte voeten had (en ze te goedkoop waren om ze te laten maken) heb ik me verwend met een nieuw paar laarsjes aan 50% :love3: . Mijn tweede aankoop in de solden (maar ze zijn nog niet gedaan he :a ).

Is al laatste week hoor Joloka!!
Ik ben vandaag nog eens binnengesprongen bij Vögele, en 't was de moeite waard!! 'k Had 1 mooie rok, 2 souspulls, 1 pull voor aan zee, en 2 mooie ultrazachte pulls, alles samen voor amper 69 euro!!! :dancer: :dancer: :dancer:

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#1241 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:16

Heel veel toekomstige bevallingsspullen en kittengerief. :LOL:
warmtelamp en armatuur, thermometers, feeders, onderleggers, flesje, ontsmettingsalcool, super leuke hoekbakjes (niet zo goed denk ik achteraf voor de mama's, die gaan er alles uitkegelen, we zien wel :oops: ), 4 fleecedekentjes, als laatste een beetje tegen mijn goesting :cry: maarja een nieuw kussen. *Ik had graag de amelie kussens gehad maar op de meeting was lut me juist voor en ze zijn nog steeds ni terug geleverd blijkbaar, heel spijtig vind ik het maar vermits ik zaterdag kittentjes verwacht :LOL: kon ik echt ni langer meer wachten :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#1242 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:30

Lut zei:

Is al laatste week hoor Joloka!!
Ik ben vandaag nog eens binnengesprongen bij Vögele, en 't was de moeite waard!! 'k Had 1 mooie rok, 2 souspulls, 1 pull voor aan zee, en 2 mooie ultrazachte pulls, alles samen voor amper 69 euro!!! :dancer: :dancer: :dancer:
Waarom vind ik nooit iets in de solden?!!! Ik ga altijd kijken en kom terug met spullen van de nieuwe collectie! :(

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1243 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:39

alaantje zei:

Waarom vind ik nooit iets in de solden?!!! Ik ga altijd kijken en kom terug met spullen van de nieuwe collectie! :(

Ik ook Alaantje ;)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#1244 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:52

Wij zijn zelfs ni naar de solden geweest... Erg eh!

char
char
  • 39 berichten
  • 1 katten

#1245 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:53

Vandaag een truitje gekocht in de solden. 70% korting, dat kan al eens tellen :d