Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7698 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1336 Geplaatst 21 maart 2011 - 18:38

nee geen rode, voor 1 maand die waar er hier fotootje van op staat plus dat wit met vliegertjes en die voor 3 maand zijn variaties van blauw, 2 lichtblauwe, 1 iets donkerder blauw, 1 met blauwe streepjes en een wit,zo worden ze verkocht, per pakket en er is per leeftijd maar 1 bepaald pakket.
We gaan als we kunnen iedere zaterdag naar de markt (soms geraken we er niet omdat halve trouwboek te laat thuis is van zijn werk, die werkt s nachts en moet overuren doen)
De man van het kraam zei dat ze gewoon buitenvlogen dus ik weet niet of ze nog beschikbaar gaan zijn als je nog een tijd wacht maar ik wil altijd eens gaan kijken dan als je iets laat weten.
Onzen thor moet ook nog groeien, die is ook 9 maand, onze Ramses is 1 jaar en 2 maand en onze yoshi en diddl zijn 1jaar en 7 maand, ik weet eigenlijk niet hoelang ze groeien en wanneer ze volgroeid zijn

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1337 Geplaatst 21 maart 2011 - 18:40

halve trouwboek doet me er net aan denken: de man van het kraam zei dat we niet verplicht waren om een heel pakket te kopen, je kon ook eentje uit het pakket nemen en dan was t 2 euro per stuk

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1338 Geplaatst 21 maart 2011 - 19:20

lathyrus zei:

nee geen rode, voor 1 maand die waar er hier fotootje van op staat plus dat wit met vliegertjes en die voor 3 maand zijn variaties van blauw, 2 lichtblauwe, 1 iets donkerder blauw, 1 met blauwe streepjes en een wit,zo worden ze verkocht, per pakket en er is per leeftijd maar 1 bepaald pakket.
We gaan als we kunnen iedere zaterdag naar de markt (soms geraken we er niet omdat halve trouwboek te laat thuis is van zijn werk, die werkt s nachts en moet overuren doen)
De man van het kraam zei dat ze gewoon buitenvlogen dus ik weet niet of ze nog beschikbaar gaan zijn als je nog een tijd wacht maar ik wil altijd eens gaan kijken dan als je iets laat weten.
Onzen thor moet ook nog groeien, die is ook 9 maand, onze Ramses is 1 jaar en 2 maand en onze yoshi en diddl zijn 1jaar en 7 maand, ik weet eigenlijk niet hoelang ze groeien en wanneer ze volgroeid zijn

Oh das spijtig, heb het idee dat Milo het beste met iets rood staat, maar er zal ook wel iets anders zijn dat hem nog wat staat. Het dient nu toch ook niet bepaald om ermee over straat te lopen en zo kunnen we al eens zien of hij het verdraagt of niet.
Oh amai Thor is dan wel groot voor zijn leeftijd, vind het echt een prachtig ventje :love4:
8,50 euro is nu ook wel gelijk aan bijna niets natuurlijk voor 5 rompertjes. Je mag zeker een pakketje meebrengen als je nog eens naar de markt gaat (wij zijn niet zo'n marktgangers), geen idee welke het beste zullen zijn, 1 maand of 3 maand.

Aangezien we elke week naar mijn ouders gaan, valt dat goed te combineren om er dan eens om te komen :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 21 maart 2011 - 19:21.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1339 Geplaatst 21 maart 2011 - 19:34

je gaat me wel moeten zeggen welke je wil hé, 1 maand of 3 maand
Onzen diddl zijn nek tot staartafstand is gelijk aan jullie Milo, als ik hem een truitje van 3 maand aandoe dan zit het tot een heel eind over zijn staart, maar dat kan je natuurlijk afsnijden en omzomen (ipv maar 1 kant af te snijden en om te zomen dan voorkant en achterkant afsnijden en omzomen)
Onze Ramses is wat buikomtrek betreft gelijkaardig aan jullie Milo, scheelt maar 1 cm en die zit goed in zowel die van 1 maand als die van 3 maand.

Er zit wel nog 1 verschil tussen die van 1 en 3 maand.
Dat was ik vergeten zeggen, die van 3 maand moet je dus over hun hoofdje trekken zoals een truitje en dan hun pootjes erin steken, op t lijfje zijn geen drukknopjes, alleen maar drukknopjes onderaan voor tussen de baby zijn benen het dicht te maken en dat moet toch afgesneden en omgezoomd worden
De rompers van 1 maand hebben drukknoppen op het lijfje zelf, je legt dat rompertje open (je neemt je kat op schoot en legt hem op zijn rug, dat is t makkelijkst), dan schuif je de pootjes in de mouwen, je keert je kat om in zijn gewone positie en slaat dan de linkerkant van de romper over de rug van je kat heen en maakt twee drukknopjes dicht, vervolgens sla je de rechterkant van de romper over de rug van je kat en maak je nog eens twee drukknopjes dicht, alé, snap je wat ik wil bedoelen?
die van drie maand zijn effenaf truitjesmodel en die van 1 maand zijn zo met een omslag die je dichtvouwt

Laat eens weten welke je wil en dan gaan we er om, normaal gezien gaan we volgende zaterdag naar de markt gaan.
En dan spreken we daarna af wanneer je er dan kan omkomen

Bewerkt door lathyrus, 21 maart 2011 - 19:36.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1340 Geplaatst 21 maart 2011 - 19:42

lathyrus zei:

je gaat me wel moeten zeggen welke je wil hé, 1 maand of 3 maand
Onzen diddl zijn nek tot staartafstand is gelijk aan jullie Milo, als ik hem een truitje van 3 maand aandoe dan zit het tot een heel eind over zijn staart, maar dat kan je natuurlijk afsnijden en omzomen (ipv maar 1 kant af te snijden en om te zomen dan voorkant en achterkant afsnijden en omzomen)
Onze Ramses is wat buikomtrek betreft gelijkaardig aan jullie Milo, scheelt maar 1 cm en die zit goed in zowel die van 1 maand als die van 3 maand.

Er zit wel nog 1 verschil tussen die van 1 en 3 maand.
Dat was ik vergeten zeggen, die van 3 maand moet je dus over hun hoofdje trekken zoals een truitje en dan hun pootjes erin steken, op t lijfje zijn geen drukknopjes, alleen maar drukknopjes onderaan voor tussen de baby zijn benen het dicht te maken en dat moet toch afgesneden en omgezoomd worden
De rompers van 1 maand hebben drukknoppen op het lijfje zelf, je legt dat rompertje open (je neemt je kat op schoot en legt hem op zijn rug, dat is t makkelijkst), dan schuif je de pootjes in de mouwen, je keert je kat om in zijn gewone positie en slaat dan de linkerkant van de romper over de rug van je kat heen en maakt twee drukknopjes dicht, vervolgens sla je de rechterkant van de romper over de rug van je kat en maak je nog eens twee drukknopjes dicht, alé, snap je wat ik wil bedoelen?
die van drie maand zijn effenaf truitjesmodel en die van 1 maand zijn zo met een omslag die je dichtvouwt

Laat eens weten welke je wil en dan gaan we er om, normaal gezien gaan we volgende zaterdag naar de markt gaan.
En dan spreken we daarna af wanneer je er dan kan omkomen

Euhm :onzeker: , het makkelijkste aub O:)
Ik denk dat dit een klusje wordt voor Simon. Als je het kunt voordoen, zal het wellicht duidelijker worden :oops:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1341 Geplaatst 21 maart 2011 - 19:55

Ik weet niet wat jullie t makkelijkst vinden hé ;)
Die met de drukknoppen aan t lijfje moet je je als volgt voorstellen: je hebt een rugpand uit 1 stuk, het voorpand bestaat uit twee stukken, een linkerdeel en een rechterdeel.
Het linkerdeel sla je eerst over de rug van je kat en maak je vast aan de rechterkant.
Vervolgens sla je het rechterdeel over de rug van je kat, over het linkerdeel ook dus, en maak je het rechterdeel vast aan de linkerkant van je kat.
Je hebt zo truien ook, ik denk dat ze dat wikkeltruien noemen? Dan hangen er aan je voorpanden koorden en dan steek je je koord van je linkerpand in t gat dat er aan t rechterpand zit en doe je die koord rond je lichaam en de koord van aan t rechterpand gaat ook rond je lichaam maar dan langs de andere kant en dan knoop je dat koord aan de voorkant van je lichaam dicht (straks maak ik het nog ingewikkelder :oops: )

Dat met de drukknoppen is ietske makkelijker om de poten door te steken omdat je het truitje gewoon over de pootjes schuift terwijl het truitje nog openligt
Die in truitjesvorm dan moet je toch met de pootjes wat meer manoeuvreren om die door de armgaten te krijgen maar t is allebei niet echt moeilijk tenzij je natuurlijk een kat hebt die zich in alle bochten ligt te wringen en niet echt meewerkt :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1342 Geplaatst 21 maart 2011 - 19:59

lathyrus zei:

Ik weet niet wat jullie t makkelijkst vinden hé ;)
Die met de drukknoppen aan t lijfje moet je je als volgt voorstellen: je hebt een rugpand uit 1 stuk, het voorpand bestaat uit twee stukken, een linkerdeel en een rechterdeel.
Het linkerdeel sla je eerst over de rug van je kat en maak je vast aan de rechterkant.
Vervolgens sla je het rechterdeel over de rug van je kat, over het linkerdeel ook dus, en maak je het rechterdeel vast aan de linkerkant van je kat.
Je hebt zo truien ook, ik denk dat ze dat wikkeltruien noemen? Dan hangen er aan je voorpanden koorden en dan steek je je koord van je linkerpand in t gat dat er aan t rechterpand zit en doe je die koord rond je lichaam en de koord van aan t rechterpand gaat ook rond je lichaam maar dan langs de andere kant en dan knoop je dat koord aan de voorkant van je lichaam dicht (straks maak ik het nog ingewikkelder :oops: )

Dat met de drukknoppen is ietske makkelijker om de poten door te steken omdat je het truitje gewoon over de pootjes schuift terwijl het truitje nog openligt
Die in truitjesvorm dan moet je toch met de pootjes wat meer manoeuvreren om die door de armgaten te krijgen maar t is allebei niet echt moeilijk tenzij je natuurlijk een kat hebt die zich in alle bochten ligt te wringen en niet echt meewerkt :LOL:

Ja juist sorry dat ik het je zo moeilijk maak :oops:
Die van 1 maand dan, dat zijn die met de drukknoppen toch he? Het zal wel lukken en we zijn altijd met twee mocht hij tegenwringen :thumb:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1343 Geplaatst 21 maart 2011 - 20:09

je maakt het me niet moeilijk hoor, ik denk dat ik het jou moeilijk maak doordat ik het niet zo goed uitleg, sorry
Ik zat ook te denken dat die van 1 maand t beste gingen zijn (inderdaad met drukknoppen)
We zullen er omgaan en ik laat je iets weten als ik ze heb (als halve trouwboek te laat zou gedaan hebben met werken volgende zaterdag zal het de zaterdag nadien worden want ik geraak er niet alleen, ben afhankelijk van hem voor vervoer) en ik zal het wel eens voordoen ook als jullie hier zijn , is twee keer niks hoor ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1344 Geplaatst 21 maart 2011 - 20:16

lathyrus zei:

je maakt het me niet moeilijk hoor, ik denk dat ik het jou moeilijk maak doordat ik het niet zo goed uitleg, sorry
Ik zat ook te denken dat die van 1 maand t beste gingen zijn (inderdaad met drukknoppen)
We zullen er omgaan en ik laat je iets weten als ik ze heb (als halve trouwboek te laat zou gedaan hebben met werken volgende zaterdag zal het de zaterdag nadien worden want ik geraak er niet alleen, ben afhankelijk van hem voor vervoer) en ik zal het wel eens voordoen ook als jullie hier zijn , is twee keer niks hoor ;)

Jawel je legt het wel goed uit, ik ben gewoon een kluns in dat soort zaken, maar kan er mij zeker wel wat bij voorstellen ;)
Je ziet maar wanneer je er geraakt he, deze zaterdag of de zaterdag erna of die erna, maakt niet uit hoor. Ik vind het al heel lief van je dat je er mee wil brengen :love3:
En zijn dikke pens zal wel niet teveel meer groeien zeker :ha

Bewerkt door Spanishke, 21 maart 2011 - 20:17.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1345 Geplaatst 21 maart 2011 - 20:50

Anti-mug stekker voor mijn dochter, en een rolmeter van 5m

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#1346 Geplaatst 21 maart 2011 - 22:00

:heart: prachtig om zien! :heart:
Heb jij al van die fleecekes gezien of gekocht?
Kan je me haar gegeven doorgeven via pb aub?*

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1347 Geplaatst 21 maart 2011 - 22:39

ik heb pyjamaatjes gezien die ze gemaakt had voor een lid van het sphynxenforum, de gewone truitjes heb ik nog niet gezien maar ik ken iemand die er laten maken heeft en die was er heel tevreden over.
Ik stuur je pb

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1348 Geplaatst 21 maart 2011 - 22:45

spanishke dat is geen moeite hoor en graag gedaan, we moeten er toch zijn ;)

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#1349 Geplaatst 21 maart 2011 - 23:13

Een leuke spaarpot voor Tibe in de vorm van een kikker. 8)
Een tutje.
Een kappersbeurt :ha Er is 20 cm van mijn haar af. :mrgreen:

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#1350 Geplaatst 21 maart 2011 - 23:30

Pixel zei:

Een leuke spaarpot voor Tibe in de vorm van een kikker. 8)
Een tutje.
Een kappersbeurt :ha Er is 20 cm van mijn haar af. :mrgreen:
Heb je daar soms een foto van? Ik denk dat mijn zus er ook zo een heeft :) .
Heeft die ook zo'n kroontje op? :LOL:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=