Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7698 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1441 Geplaatst 20 augustus 2011 - 19:43

Ik heb die emmer ook al een jaar of 3 :) . Net dezelfde kleur.

Xavier
Xavier
  • 443 berichten
  • 2 katten

#1442 Geplaatst 20 augustus 2011 - 19:56

sisi zei:

Leuke emmer!
Die revitalisor cocoon waar heb je die gehaald?
Wil al lang ook één maar vind mijn goesting niet
Die is echt knap!

De Cocoon komt van Het Witte Huis in Zedelgem (Cattery Het Witte Huis | All for cats | Dogs fashion | speciaalzaak voor katten | kattenspeciaalzaak | speciaalzaak voor honden | hondenspeciaalzaak | kledij honden | honden kleertjes | draagtassen | hondenaccesoires | mandjes voor honden | speelgoed)
Die hebben een webshop, dus je kan het eventueel daar bestellen.
Het was wel voorlopig het laatste stuk van de Cocoon die ze in de winkel hadden, de rest stond al op een kattenshow voor morgen, dus ik weet niet precies hoeveel ze er nog hadden.
Je vind de Cocoon in niet veel winkels terug, Het Witte Huis is eigenlijk de enige winkel waarvan ik wist dat ze het in de winkel zelf hebben, voor de rest zijn er een aantal webshops waar je de Bio5e Cocoon kan vinden.
Ik vind wel dat de Cocoon mooier oogt op mijn geposte foto dan in het echt, maar het lijkt toch het mooiste toestel die te vinden is in zijn soort.
Als je een kleinere Revitalisor wil zou ik toch eerder een 'namaak' model van de Blokker nemen, Zelf vinden wij die mooier dan die schelp of dat blad of die Pearl van Bio5e en die van de Blokker heeft een Aan/Uit knop terwijl je de kleinere Bio5e toestellen enkel kan uitzetten door de stekker uit het contact te trekken.
Daarnaast gaan de kleuren van de ledjes mooie over in elkaar in het Blokker-model, terwijl het Bio5e model met leds nogal bruusk van kleur veranderd (maar je kan wel een kleur vast kiezen of de leds uitzetten, dit kan niet bij het Blokker-model)
De Cocoon kan wel uit zonder de stekker eruit te trekken, je kan via 2 draaiknoppen de snelheid regelen van het toestel en de lichtsterkte van het lampje.
Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#1443 Geplaatst 20 augustus 2011 - 20:14

Toen ik bij "van het witte huis" was ,hadden ze die niet alleen die schelpen
Ik zal het mss beter via website bestellen
bedankt

Xavier
Xavier
  • 443 berichten
  • 2 katten

#1444 Geplaatst 20 augustus 2011 - 20:19

Fairness zei:

Ik heb die emmer ook al een jaar of 3 :) . Net dezelfde kleur.
Ik denk zelfs dat de groene kleur niet meer gemaakt wordt tegenwoordig. bij Het Witte Huis konden ze de groene niet meer bestellen en op de website van "United Pets" (het merk) staat de groene ook niet meer, dus ik had geluk dat ik nog ergens een winkeltje wist zijn met het groene model.
Er bestaan trouwens ook zo'n emmertjes voor keffertjes, maar die voor poezen zijn het leukst! :p ;)
Geplaatste afbeelding

Mvdwanimal
Mvdwanimal
  • 866 berichten
  • 2 katten

#1445 Geplaatst 21 augustus 2011 - 00:33

Ik heb boeken besteld :d :
Train uw kat in 10 minuten per dag van Miriam Fields-Babineau
Begrijp u kat van Roger Tabor
Kalmerende signalen van Turid Rugaas (voor de hond)
Geplaatste afbeelding

Guest_Mauje_*
Guest_Mauje_*

#1446 Geplaatst 21 augustus 2011 - 11:16

Niets

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#1447 Geplaatst 22 augustus 2011 - 04:02

Kheb het niet gekocht maar voor de liefhebbers: Bij WEBA hebben ze ontzettend leuke eetbakjes voor de poezels. Op deze website staat die ook (bij WEBA kost die 2 euro minder!) Voerbak poes | Rood

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1448 Geplaatst 25 augustus 2011 - 22:24

Xavier zei:

Ik denk zelfs dat de groene kleur niet meer gemaakt wordt tegenwoordig. bij Het Witte Huis konden ze de groene niet meer bestellen en op de website van "United Pets" (het merk) staat de groene ook niet meer, dus ik had geluk dat ik nog ergens een winkeltje wist zijn met het groene model.
Er bestaan trouwens ook zo'n emmertjes voor keffertjes, maar die voor poezen zijn het leukst! :p ;)

Dan hebben jullie echt geluk dat hij daar nog was :goofy: !! Leuke gadget hé :) .

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#1449 Geplaatst 26 augustus 2011 - 18:56

Gisteren vertrokken met de bedoeling voor een dekbed, maar met nieuwe schoenen thuisgekomen, vond ze te mooi om in de etalage te laten staan.

Bijgevoegde thumbnails

• P1000112.JPG

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#1450 Geplaatst 26 augustus 2011 - 19:19

Een ergonomisch stoel voor de dochter met rugpijn :(

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#1451 Geplaatst 26 augustus 2011 - 21:51

Sla, tomaten, komkommer, peren en frambozen op de markt - samen maar 3,80 :)

Bij de wibra deo voor mij en Dirk, snoepjes en natte doekjes. En bij de apotheek nog medicatie.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1452 Geplaatst 26 augustus 2011 - 21:56

Kaartjes voor de draaimolen, zweefmolen en een suikerspin :ha

Cat-Alicious
Cat-Alicious
  • 337 berichten

#1453 Geplaatst 27 augustus 2011 - 11:05

Ik heb briefpapier, visitekaartjes, een autosticker, een polo enzov besteld via vistaprint.be met het logo van de cattery woehoe :jump:
Ik zie mijn man al kijken als ik hier rondloop met mijn cattery-polo'ke aan hihi...
Vond het ook wel leuk om te dragen als ik naar een show ga.

Had dit al lang in gedachten en met de 'echte' start van de cattery heb ik het eindelijk besteld :d

Dit kost me natuurlijk wel wat maar het geeft toch een meer 'professioneel' imago aan de cattery, ook leuk als mensen een poezelkitten komen halen en al hun documentjes meekrijgen met ons logo'tje op.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#1454 Geplaatst 27 augustus 2011 - 11:51

vandaag taart gaan kopen voor morgen op de kattenshow. leuke dag om mijn verjaardag door te brengen!

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#1455 Geplaatst 27 augustus 2011 - 11:54

Cat-Alicious zei:

Ik heb briefpapier, visitekaartjes, een autosticker, een polo enzov besteld via vistaprint.be met het logo van de cattery woehoe :jump:
Ik zie mijn man al kijken als ik hier rondloop met mijn cattery-polo'ke aan hihi...
Vond het ook wel leuk om te dragen als ik naar een show ga.

Had dit al lang in gedachten en met de 'echte' start van de cattery heb ik het eindelijk besteld :d

Dit kost me natuurlijk wel wat maar het geeft toch een meer 'professioneel' imago aan de cattery, ook leuk als mensen een poezelkitten komen halen en al hun documentjes meekrijgen met ons logo'tje op.

ik vind die van vistaprint niet zo mooi die kaartjes... heb er laten drukken in drukkerij, ziet er veel beter uit. Kost 80euro voor 500stuks dus niet overdreven. Kledij laat ik borduren via BORDUUR ATELIER ELITE
houd langer dan bedrukking, is niet afwasbaar.