Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1531 Geplaatst 07 april 2012 - 20:14

elektische haarkrullers zodat ik mijn haar niet altijd moet uitblazen, we mogen er wel maar woensdag omgaan aangezien er alleen nog een toonzaalmodel binnen was.
Ik vond het trouwens nogal proper, was bij VandenBorre, en de jobstudent vroeg me of ik content zou zijn met toonzaalmodel aangezien er geen nieuwe levering ging komen volgens hem.
Ik zeg dat het goed is maar dat er dan toch wat van de prijs afgedaan mag worden, dat is toch zo met toonzaalmodellen.
Zei de manager dat de ronde som van 1 euro van de prijs ging...
We hebben daar al k weet niet hoeveel aangekocht en dan doen ze ocharme 1 euro van het toonzaalmodel.
Daarna kreeg ik dan te horen dat ze toch nieuwe konden bestellen en dat het toonzaalmodel stuk was...
Amai zunne.

We hebben ook kattenspeeltjes gekocht voor de toekomstige nieuwe huisgenoten van schoonmoeder en paar zakjes natvoeder voor de onze om eens uit te proberen

en ik heb online een fitnesbal gekocht, ik ben me nu een maand al heel hard aan t proberen herpakken (ik liet me helemaal gaan uiteindelijk door gezondheidsproblemen) en halve trouwboek en ik gaan nu 4x per week naar de fitness, maar ik zou de baloefeningen liever thuis doen, vandaar dus

er stonden ook nog steve madden schoenen op de agenda maar die vielen bij de brantano steve madden collectie toch tegen, dat wordt dus een uitstap maken naar de steve madden winkel in gent en hopen dat ik mijn gezwollen voeten daar in een paar exemplaren kan inwurmen :p
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.728 berichten
  • 3 katten

#1532 Geplaatst 08 april 2012 - 02:02

steve madden schoenen? :catscratchhead

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1533 Geplaatst 08 april 2012 - 08:48

Veel te veel (ale ja, gisteren toch) O:) .
Ook stevige wandhangmatjes voor mijn schattekes :loveshower:

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1534 Geplaatst 08 april 2012 - 11:23

steve madden is iemand die schoenen ontwerpt ;) , typisch voor hem is dat zijn schoenen torenhoog zijn, ik ben dol op hoge hakken.
In Gent in de veldstraat is er een Steve Madden winkel

Waar ik stevig van baal is dat ik sedert een paar maanden lymfeoedeem heb gekregen, mijn lymfeklieren zijn kapot waardoor ik veel water en afvalstoffen ophou, en daardoor zwellen oa mijn voeten en benen op (heel mijn lichaam zwelt op maar dat mijn onderstel en mijn vingers zo opzwellen vind ik het ergst omdat ik dol ben op schoenen en ringen) en heb ik serieuze problemen om schoenen te vinden die geen pijn doen en waar ik me kan inwurmen.
De schoenen die ik al gekocht had en waar ik dolverliefd op was kan ik niet meer dragen.
En tot nu toe heb ik bij Steve Madden ook nog geen paar schoenen gevonden die geen vreselijke pijn veroorzaken aan mijn gezwollen voeten.
Maar ik geef niet op en blijf naar de steve madden winkel optrotten in de hoop dat het toch wel eens zal lukken en ik met mijn buit naar huis ga kunnen gaan
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#1535 Geplaatst 12 mei 2012 - 15:24

eigenlijk veel gekocht vandaag...

in vögele 5 T shirts.... moeten morgen en volgende week naar feest
in de makro een deegmenger voor mijn broden...
in mediamarkt vampire diaries deel2... en twighlight saga 4 part 1(zijn bewaar dvd)
en in brantano paar open schoenen

Bijgevoegde thumbnails

• 2608222336.jpg

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1536 Geplaatst 12 mei 2012 - 16:10

Maar Miranda! Je had dat gisteren moeten posten... 'k Was vandaag in't stad en was ik op de hoogte, ik had mij dat ook aangeschaft... Nu is't voor maandag dan :)

(Verder zijn we in't geheel niet ongeduldig!)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1537 Geplaatst 12 mei 2012 - 16:14

een Dolce Gusto Piccolo Titanium vol elektrisch :)
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1538 Geplaatst 12 mei 2012 - 16:15

Oh en een nieuwe kooi voor de fretsels!
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

Armani
Armani
  • 15.484 berichten
  • 1 katten

#1539 Geplaatst 12 mei 2012 - 17:13

een mooi bloemstukje om morgen af te geven aan mijn moeder voor moederkesdag ;)
(het is een mooike...zou het zelf ook graag krijgen :ha )

Bewerkt door Armani, 12 mei 2012 - 17:14.

ChantalL
ChantalL
  • 152 berichten
  • 3 katten

#1540 Geplaatst 12 mei 2012 - 17:29

Een nieuwe wasmand en een veger en blik met lange steel, zodat ik niet hoef te bukken.

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#1541 Geplaatst 12 mei 2012 - 17:52

Lut zei:

oeioei, ben je zeker dat je daar "alles" gaat onder krijgen?? Is héééééééééél kort :lachen:

Ik heb al langggggggggggggggggggg niks meer gekocht, door die stomme gips aan mijn been :help:

Ik zie je reactie nu pas haha...maar ik heb hem aangehad en alles past eronder hoor, maar ik zou het rokje nooit aan doen zonder legging eronder haha daarvoor vind ik hem ook te kort. Ik weet uberhaupt nog niet of ik hem ooit aan ga doen, misschien komt hij wel in het hoekje nooit gedragen :x
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#1542 Geplaatst 12 mei 2012 - 18:19

colruytartikelen gekocht vandaag :)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#1543 Geplaatst 12 mei 2012 - 18:56

moest nog vlug voor mijn man achter insecticide voor het vogelkot... en in de C&A een waardebon gaan oppikken voor mijn ma voor moederkesdag

gekocht :a veve insecticide

2 x stephanotis voor de moeders

C&A: t shirt + topje
        3/4 jeans
        uurwerkje

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#1544 Geplaatst 13 mei 2012 - 21:23

Vandaag: Oorknopjes, een turkoois haarelastiekje met bloem en gezichtsmaskers :)

Gisteren: Krups Pixie voor mijn mama haar moederkesdag, DVD box Gossip girls seizoen 4 voor mijzelf, prullekes bij de Action en spullen voor de katten en hond ;)

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1545 Geplaatst 13 mei 2012 - 23:29

Veel bloemekes en plantjes om mijn bloembakken mee te vullen in het tuincentrum in Genk.