Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1591 Geplaatst 19 juni 2012 - 23:13

Kaprice zei:

amai wie heeft er de lotto gewonnen 8)

ik alvast niet, als het wel zo was kocht ik de kralenwinkel van ginger en noortje haar nicht leeg :LOL:
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.728 berichten
  • 3 katten

#1592 Geplaatst 20 juni 2012 - 01:05

hahahahaha lathyrus...
khad het eerder op midas, een nieuw bed, en nieuwe lederen zetel en 174kg katteten, plus nog teveel om op te sommen :twisted:

maar inderdaad die knikkers heb ik ook al meermaals naar zitten kwijlen,
was ik zo geen angsthaas om online te bestellen wilde ik best ook wel zo een "marble" kopen
wel niet echt goedkoop (24€ met verzending), maar wel een klein kunstwerkje op zich dat je niet alle dagen en op elke hoek van de straat bij wijze van spreken vind

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#1593 Geplaatst 20 juni 2012 - 01:10

Kaprice zei:

amai wie heeft er de lotto gewonnen 8)

neen geen lotto gewonnen, poezeltjes moeten af en toe eten krijgen hé, en goed tV kunnen kijken en kunnen slapen :lachen:

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1594 Geplaatst 20 juni 2012 - 12:29

Kaprice zei:

hahahahaha lathyrus...
khad het eerder op midas, een nieuw bed, en nieuwe lederen zetel en 174kg katteten, plus nog teveel om op te sommen :twisted:

maar inderdaad die knikkers heb ik ook al meermaals naar zitten kwijlen,
was ik zo geen angsthaas om online te bestellen wilde ik best ook wel zo een "marble" kopen
wel niet echt goedkoop (24€ met verzending), maar wel een klein kunstwerkje op zich dat je niet alle dagen en op elke hoek van de straat bij wijze van spreken vind

je kan met paypall betalen, dat is toch veilig hoor ;)
Ik had daar vroeger ook veel schrik van van online iets te kopen en te betalen maar ik heb ondertussen al heel wat online gekocht en ik ben nog nooit iets tegengekomen
Ik vind sommige kralen op die site ook heel duur (er staat er zelfs eentje tussen van 130 euro voor 1 kraal en zo een hele ketting voor 1.600 en een sjiek) maar als je dan zo een serietje van 5 of 10 koopt en je rekent uit wat je per kraal dan betaald dan is dat toch zo duur niet vind ik
Natuurlijk kwijl ik het hardst op de meer duurdere kralen maar ik moet maar wat zelfbeheersing aan de dag leggen, diepe zucht.
Of de lotto winnen :LOL:
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1595 Geplaatst 20 juni 2012 - 13:53

Gisteren een tupperware demonstratie :mrgreen:
Heb een ecofles besteld van 500ml. Ik drink veel water en vul mijn flesjes ook altijd bij aan de kraan. Nu kan ik dat met een mooie fles doen :) Wou eerst die van 1l ook bestellen, maar mijn broer zei dat die dop te breed was om aan te drinken, niet handig dus. 500ml. is wat weinig voor mij, ik drink op gewone dagen minstens 2l en op warme dagen 3.

Fieke
Fieke
  • 3.150 berichten
  • 1 katten

#1596 Geplaatst 20 juni 2012 - 15:49

Een tweedelig salontafelboek over moderne kunst :)
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.728 berichten
  • 3 katten

#1597 Geplaatst 20 juni 2012 - 16:42

@ lathyrus
ik heb zo een kralen armbandje van Pandora...
inderdaad duur als je in die glaskralen begint te zoeken en je smaak te vinden
maar ik zie dit meer als af en toe eens mezelf een cadeautje geven bij een speciale gelegenheid :d
ik ben ook gestart met enkel het armbandje en drie kralen, tot ik een winkeltje in Brugge vond, die uitverkoop deed van Pandora, kocht ik daar verschilende kralen en stoppertjes aan een mode uitverkoopprijs...
(hoe zeggen ze dat? Rome is niet in één dag gebouwd :) )

en die ketting of armbandjes kan je in verschillende lengtes appart kopen hé
in zilver of goud
en nu is de laatste mode zelfs een lederen touwtje als ketting of armband

ik weet enkel niet hoe dat werkt met de trollbeads op die site, maar zal een zelfste systeem zijn als bij pandora, alleen concurentie zeker...

dus misschien ook een verlangenlijstje aanleggen, weet je "halve trouwboek" altijd iets om cadeau te doen, of om jezelf cadeau te geven :p

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1598 Geplaatst 20 juni 2012 - 18:59

Kaprice, op de site van het nichtje staat bij de trollbeads "These beads are suitable for trollbeads, biagi, chamilia and other  european charm bracelet brands. These beads are not cored with silver!                         "
Maar ik weet dus niet wat dat is dienen biagi, chamillia en die trollbeads
Ik veronderstel dat dat een soort armbanden zijn dan?
Maar waar geraak je daar dan aan?
Ik ken zelfs de pandora niet die jij vernoemt :oops: :oops: :oops:
Dat is een specifiek soort armband dan voor bedels en kralen?
Wat zijn stoppertjes dan?
Dat zijn geen kralen?
Ik had dat ook al zitten denken om halve trouwboek eens aan te wijzen wat ik graag zie, dan kan hij voor een suprise zorgen bij speciale gelegenheden ;)
Hij heeft sowieso een lijstje met items die ik wel wil maar die ik niet zomaar wil kopen, zo kan hij geen miskoop doen en krijg ik uiteindelijk toch wat ik heel graag wil, hij blij en ik ook blij :d
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1599 Geplaatst 20 juni 2012 - 22:09

't Was wel gisteren, maar toen was ik het totaal vergeten te vertellen :oops:

Op de markt kocht ik 2 driekwartbroeken (knalgroen en zacht rood) mét leuk bij passende t-shirts en gilet; alles van Green Ice
Echt héél mooi, al zeg ik het zelf :a ;)

Kaprice
Kaprice
  • 4.728 berichten
  • 3 katten

#1600 Geplaatst 21 juni 2012 - 01:10

@ lathyrus
trollbeads, pandora en waarschijnlijk nog andere ook
zijn merknamen die hun eigen kettingskes armbandjes en kralen hebben
probleem is dat het ene merk niet op het andere past
dus begin je met pandora bv moet je in dat merk blijven verder doen voor zowel ketting of armbandje en dus ook voor de kraaltjes

op telkens 1/4 van een pandora armbandje kan je een vast "stoppertje" vast te maken,
dat heeft als voordeel dat niet alle kraaltjes doorschuiven op je armbandje, maar telkens maar kunnen verschuiven op dat stukje tss de twee stoppertjes dat ze tussen hangen
een stoppertje is meestal een zilver of gouden figuurtje eventueel met een edelsteentje in verwerkt

als je meer info wilt over pandora : Echte sieraden | PANDORA

als ik er een dezer aan denk zal ik eens een foto posten van mijn armbandje
is wel nog veel ruimte om extra bedeltjes bij te sparen, maar dat vind ik net het leuke

btw @ Lut fotokes héhé :p

Bewerkt door Kaprice, 21 juni 2012 - 01:11.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1601 Geplaatst 21 juni 2012 - 19:04

kaprice, heel erg bedankt voor de uitleg aan dezen nitwit :)
Ik ben benieuwd naar de foto
Geplaatste afbeelding

Jana_23
Jana_23
  • 3.352 berichten
  • 6 katten

#1602 Geplaatst 21 juni 2012 - 19:06

Een nieuwe laptop!!! :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#1603 Geplaatst 21 juni 2012 - 19:16

Oorhangers en geluk brengende kristallen :x

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1604 Geplaatst 26 juni 2012 - 14:23

Gisteren: een bril gekocht en een boek gedownload op mijne Kindle

Vandaag: weer allemaal speelgoed met catnip en aflebberzakjes en een hengel en kattengras voor de poezels (tussen haakskes: ik ging ALLEEN om kattengras). En er is ook nog een levering van Zooplus onderweg. Ze worden niet verwend sè :roll:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#1605 Geplaatst 26 juni 2012 - 16:15

Een fleece om nog een mandje mee te knopen.  We kunnen amper volgen met mandjes maken, zo vlot kunnen we ze verkopen TVV de opvang :LOL:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com