Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1636 Geplaatst 03 juli 2012 - 17:35

Brood en de dag allemaal.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1637 Geplaatst 03 juli 2012 - 20:08

Voor 't eerst in veel jaaaaaaaaren heb ik vandaag mijn man meegekregen naar de solden!!! Toch leuk he dat hij gestopt is met werken!!! Daar hij nu geen kostuums meer kan dragen , had hij dringend nieuwe broeken nodig. Die zijn we in de C & A in Oostende gaan kopen vandaag!!

Wat kochten we?? 3 lange broeken voor Bernard, en voor mij 2     3/4 broeken (inkortbaar tot bermuda) en een 2-in1 bloes!
bij een muziekwinkel kochten we dan voor elkaars verjaardag elk een dvd en een cd! Ik koos voor Adèle 19 en de dvd van haar optreden in de Royal Albert Hall in Londen!
Superdag!!!!

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1638 Geplaatst 04 juli 2012 - 00:20

Een broekpak, twee lange broeken, een rok en een stuk of zes T-shirts.
A ja, en flip flops want mijn voeten deden zeer dat het niet schoon meer was. Niet direct mijn beste idee om naar Londen te gaan met enkel een paar schoenen die ik nog aan het inlopen was :onzeker:
Stond wel een beetje belachelijk onder mijn geklede broek, maar ik kon tenminste weer stappen ipv strompelen :LOL:

Bewerkt door Sabine2, 04 juli 2012 - 00:20.

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#1639 Geplaatst 04 juli 2012 - 00:58

Een broek, een bloesje een topje en een verjaardagscadeau voor vrienden van me.

Guest_MaJu_*
Guest_MaJu_*

#1640 Geplaatst 04 juli 2012 - 10:29

De drinkfontein die FlyingVorstin te koop had aangeboden bij 'vraag en aanbod' :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1641 Geplaatst 04 juli 2012 - 11:25

Ben vandaag ook eens naar mijn favoriete winkel geweest in Oostende, "Tricots"!. Zo'n mooie dingen dat ze daar hebben, ik heb flink op mijn tanden moeten bijten :h
Ik kocht er een prachtige 3/4 witte jeans van Betty Barclay, 2 lichtere t shirts van elk 30€ en dan nog 2 héél mooie die niks rimpelen (ideaal voor in de valies :thumb: )
Nu is het gedaan met soldekes lopen !!!!

Kaprice
Kaprice
  • 4.728 berichten
  • 3 katten

#1642 Geplaatst 04 juli 2012 - 12:12

@ Lut

wat of waar is "Tricots"? al gevonden via google, is dus op de zeedijk 170, zo goed als tegen mijn voordeur dus, en voor mij toch nog onbekend ...., kzal der eens moeten passeren
en al maar goed dat je stopt met de goeie solden in Oostende op te kopen :p
ik heb nog niks naar mijn smaak gevonden eerlijk gezegd, maar is misschien eerder omdat ik het nog niet heb aangekunnen op krukken de winkelstraten in te pikkelen
(ik revalideer nog na een open enkelfractuur van vorig jaar in juli :( )
dus eventjes een paar uur winkel in en winkel uit lukt me "nog" niet

alleen al dicht in de buurt parkeren is een nachtmerrie

btw als je graag in "paprika" gaat shoppen, der is er ook ene in oostende!
en dan kan ik zeker ook de nieuwe winkel van "Ulla Popken" aanbevelen, ook in dezelfde winkelstraat

Bewerkt door Kaprice, 04 juli 2012 - 12:29.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1643 Geplaatst 05 juli 2012 - 16:33

Kaprice zei:

@ Lut

wat of waar is "Tricots"? al gevonden via google, is dus op de zeedijk 170, zo goed als tegen mijn voordeur dus, en voor mij toch nog onbekend ...., kzal der eens moeten passeren
en al maar goed dat je stopt met de goeie solden in Oostende op te kopen :p
ik heb nog niks naar mijn smaak gevonden eerlijk gezegd, maar is misschien eerder omdat ik het nog niet heb aangekunnen op krukken de winkelstraten in te pikkelen
(ik revalideer nog na een open enkelfractuur van vorig jaar in juli :( )
dus eventjes een paar uur winkel in en winkel uit lukt me "nog" niet

alleen al dicht in de buurt parkeren is een nachtmerrie

btw als je graag in "paprika" gaat shoppen, der is er ook ene in oostende!
en dan kan ik zeker ook de nieuwe winkel van "Ulla Popken" aanbevelen, ook in dezelfde winkelstraat

Jaja, ik ben een grote fan van Paprika, omdat ik in de grotere maten zit, en ook omdat ik ze heel mooi en ook degelijk gerief verkopen!
Woon jij niet ver van de Zeedijk?? Dan moeten we eens afspreken he!! We zijn hier maar tot vanavond, maar volgende week dinsdagavond komen we weer voor 4 dagen!! Ons appartement heeft nr 177 z4/1

Bewerkt door Lut, 05 juli 2012 - 16:34.

Fieke
Fieke
  • 3.150 berichten
  • 1 katten

#1644 Geplaatst 12 juli 2012 - 08:51

Gisteren allebei een dagje vrij, dus gaan shoppen voor het huis.
Resultaat: een beddenbodem, matras, 4 keukenkrukjes en 8 stoelen voor de bureau/vergaderruimte.
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.728 berichten
  • 3 katten

#1645 Geplaatst 14 juli 2012 - 01:32

een zonnebril op sterkte 8)

vanaf woensdag vollop zon voorspeld !!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1646 Geplaatst 14 juli 2012 - 08:09

Lut zei:

Voor 't eerst in veel jaaaaaaaaren heb ik vandaag mijn man meegekregen naar de solden!!! Toch leuk he dat hij gestopt is met werken!!! Daar hij nu geen kostuums meer kan dragen , had hij dringend nieuwe broeken nodig. Die zijn we in de C & A in Oostende gaan kopen vandaag!!

Wat kochten we?? 3 lange broeken voor Bernard, en voor mij 2     3/4 broeken (inkortbaar tot bermuda) en een 2-in1 bloes!
bij een muziekwinkel kochten we dan voor elkaars verjaardag elk een dvd en een cd! Ik koos voor Adèle 19 en de dvd van haar optreden in de Royal Albert Hall in Londen!
Superdag!!!!

Super dat optreden van haar ginder :) . Was echt ontroerd toen ik het voor het eerst zag.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1647 Geplaatst 14 juli 2012 - 10:22

gisteren een mooi kleedje gekocht dat blijkbaar ontworpen is door kaat tilley dankzij nitteke, zonder haar had ik niks gekocht (omdat mijn buik altijd maar uitsteekt als ik iets pas :oops: , blubber blubber, boebel...) en nu was ik toch blij met de vondst :)
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#1648 Geplaatst 15 juli 2012 - 23:41

Ik heb vandaag een nepleren groene jas gekocht...superleuk, al zeg ik het zelf...en voor 30 euro vond ik het nog wel te doen. Mn broertje werd alleen een beetje gek van me want ik twijfelde over de groene en de blauw-achtig...en ja ik heb al 2 nepleren jasje in zwart en rood, anders had ik ze denk beide genomen whaha...misschien als hij er over een 2 maanden (als ik weer eens bij mn broertje op bezoek ben) nog hangt dat ik hem wel koop
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#1649 Geplaatst 17 juli 2012 - 20:39

Een magic wurm. Is maar 0,49 € en wou er maar 1tje kopen omdat ze hier veel speelgoed links laten liggen. Nu maken ze dus ruzie om é O:) Zal morgen nog maar een paar kopen.

Bijgevoegde thumbnails

• MagicWorm-500A.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#1650 Geplaatst 17 juli 2012 - 22:26

Ik had zo'n rollende bal gekocht waar zo'n nepbeest aan vasthangt.
Pacha zette er zijne poot op, stak zijn nagels in da beest en mepte het tegen de kast. Bal in 2 en da mechanisme helemaal uiteen.
En Pacha deed "MEIwEIwEIwEI aan 90dB, da zi met uwen brol"
:s