Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7698 reacties op dit onderwerp
Guest_MiriamB_*
Guest_MiriamB_*

#1831 Geplaatst 27 oktober 2012 - 01:44

Afscheidscadeautjes voor onze poolse uitwisselings-studente die we om 4uoo gaan uitzwaaien :wave:  na een weekje in belgie.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.277 berichten
  • 2 katten

#1832 Geplaatst 27 oktober 2012 - 05:31

maandag of dinsdag gaan we eindelijk achter de verjaardagscadeau van de schoonpapa!  De mens is begin deze maand verjaard maar er was heel veel ever met m'n schoonbroer, dus het kwam er nooit van (we leggen met z'n allen bij) Hij krijgt een PS vita met 2 spelletjes

Bewerkt door Steffie_G, 27 oktober 2012 - 05:31.

Time spent with cats is never wasted

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1833 Geplaatst 28 oktober 2012 - 18:36

gisteren van mijn hart een steen gemaakt en dan maar nieuwe kleren gekocht om mee naar de fitness te gaan oa, wel goei koopje gedaan, voor 10 truitjes van toch een degelijk merk en degelijke kwaliteit kwam het op 68 euro samen, driewerf hoera voor die sportwinkel in een zijstraat van de veldstraat in gent, stonden allemaal in afslag, en dan nog leuke trainingsvest erbij gekocht (ik ben op heel korte tijd door mankementen aan mijn lymfeklieren en schildklier serieus verdikt en kan in mijn oude kleren niet meer in...), dus voor mijn sportieve pogingen en om zo wat in huis rond te lopen kan ik al een eind verder.
Heb ook een hele leuke en goedkope ring gekocht van de six, maar t hoeft niet duur te zijn om het leuk te vinden hé
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.277 berichten
  • 2 katten

#1834 Geplaatst 28 oktober 2012 - 18:52

zo tof, dat je de moed bijeen raapt om naar de fitness te gaan!
Ga je alleen gaan of met vriend(in)/partner?

Ik zou gedacht hebben dat zo van die sportkleding super zou zijn, maar blijkbaar heb je toch een hele goede koop gedaan!!

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1835 Geplaatst 28 oktober 2012 - 23:28

steffie ik ben al een tijd aan t  proberen om paar keer week naar de fitness te gaan, maar ik moet uiteindelijk altijd opgeven na x aantal keer omdat ik te ziek wordt...
Maar ik ben vastbesloten om toch te blijven proberen en niet op te geven, ik ga dan wel op mijn bek regelmatig maar ik geef niet op.
Ik ga  samen met halve trouwboek als hij kan/wil en anders ga ik alleen, de fitness is op 5 minuutjes rijden van bij mij thuis met de scooter en als halve trouwboek s morgens mijn scooter dan al eens in gang steekt krijg ik hem in de loop van de dag zelf ook in gang en geraak ik tot daar op mijn eentje (scooter start ontzettend moeilijk omdat hij meer stilstaat dan dat hij rijdt)
Maar ik ga natuurlijk liever samen met halve trouwboek, t is dan gewoon leuk dat we samen iets kunnen doen en een babbeltje kunnen slaan terwijl we daar op de fiets zitten enzo, en t is natuurlijk veel motiverender als je samen met iemand kunt  gaan
In die sportwinkel waar we geweest zijn verkopen ze heel veel sportkledij (merken ook) aan een prijsje
Nu  ben ik de naam vergeten van de winkel, t is sport en dan nog een woord erachter en dan .com erachter, als het je interesseert stuur ik het je morgen wel door hoe het juist heet en waar het juist is (t is zijstraat van de veldstraat, de veritas is ook in die bepaalde straat, dat is er schuin over ongeveer), de zak staat boven waar het opstaat en ik ga nu niet meer eerst naar boven geraken en dan terug naar beneden en dan terug naar boven om te gaan slapen
Er is ook zo een winkel in Brussel en in Wetteren, of het in Antwerpen bestaat weet ik niet
Als wij iets van sportkledij nodig hebben gaan we altijd eerst eens naar daar gaan kijken
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.277 berichten
  • 2 katten

#1836 Geplaatst 29 oktober 2012 - 09:54

Das wel leuk dat je partner meegaat van tijd.
M'n vriend zei overlaatst dat hij ook naar de fitness wou gaan en ik zou dat ook wel willen doen :)
Sport is nooit slecht voor je :) En dan doen we nog eens iets samen. Het enige nadeel is, tijd hebben.
Als hij gaat werken heb ik een late shift, dus net voor hij thuis komt vertrek ik naar het werk
En in het weekend heb ik ook een late shift, maar dan ben je altijd zo moe dat je in de voormiddag echt geen zin meer hebt om iets te gaan doen.
Ik heb ook geen vaste vrije dagen, dus ja,.... allemaal zeer moeilijk.

Maar indertussen speel ik Just Dance op de Wii, ga je ook goed van zweten en beweeg je goed van :d
Of het zo lichaamvriendelijk is, dat is een andere zaak

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1837 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:01

oei, geen vaste vrije dagen, dat is toch ook wel wreed ambetant jong?
Geplaatste afbeelding

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#1838 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:04

Rood en wit A3 papier, vleesmuis-, pompoen- en kattenuitsteekvormpjes voor koekjes en bloedsinaasappels :d
All you need is love...and a cat! :love3:

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.277 berichten
  • 2 katten

#1839 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:05

Dat is ongelofelijk ambetant :)
En ik werk in een winkel die 7 op 7 open is, dus zaterdag, zondagen, feestdagen, ....
En 1x op de 6 weken heb ik (in principe) een weekend, maar dat weet ik op pas een week op voorhand.

Ik doe m'n job heel graag, maar die uren, daar krijg je soms toch wel het ****** van hoor

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#1840 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:05

Bekijk berichtlathyrus, op 28 oktober 2012 - 18:36, zei:

gisteren van mijn hart een steen gemaakt en dan maar nieuwe kleren gekocht om mee naar de fitness te gaan oa, wel goei koopje gedaan, voor 10 truitjes van toch een degelijk merk en degelijke kwaliteit kwam het op 68 euro samen, driewerf hoera voor die sportwinkel in een zijstraat van de veldstraat in gent, stonden allemaal in afslag, en dan nog leuke trainingsvest erbij gekocht (ik ben op heel korte tijd door mankementen aan mijn lymfeklieren en schildklier serieus verdikt en kan in mijn oude kleren niet meer in...), dus voor mijn sportieve pogingen en om zo wat in huis rond te lopen kan ik al een eind verder.
Heb ook een hele leuke en goedkope ring gekocht van de six, maar t hoeft niet duur te zijn om het leuk te vinden hé

Geweldige winkel hé ;)
Wij kopen daar ook onze sportkleren ^^

All you need is love...and a cat! :love3:

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1841 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:18

Bekijk berichtIlona_13, op 29 oktober 2012 - 10:04, zei:

Rood en wit A3 papier, vleesmuis-, pompoen- en kattenuitsteekvormpjes voor koekjes en bloedsinaasappels :d

aha gij gaat u halloween gericht bezighouden...
Vleesmuis zou ik toch niet graag eten :goofy:

Bekijk berichtSteffie_G, op 29 oktober 2012 - 10:05, zei:

Dat is ongelofelijk ambetant :)
En ik werk in een winkel die 7 op 7 open is, dus zaterdag, zondagen, feestdagen, ....
En 1x op de 6 weken heb ik (in principe) een weekend, maar dat weet ik op pas een week op voorhand.

Ik doe m'n job heel graag, maar die uren, daar krijg je soms toch wel het ****** van hoor

amai dat kan ik geloven dat je daar het ¨¨¨¨ van krijgt  van die uren
Ik zit me hier nu af te vragen welke winkels 7 op 7 open zijn...
Steve Madden in ieder geval niet haha
Die winkel met sportkleren is trouwens sportsdirect.com

Illona, bedoel jij ook sportsdirect.com?
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#1842 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:20

Kattenbakvulling, niet zo spectaculair maar wel noodzakelijk :p
banner

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1843 Geplaatst 29 oktober 2012 - 16:49

2 TL lampen en 3 led lampen. We zijn de gewone spaarlampen overal in led aan het vervangen. Is wel duur in aankoop maar je spaart er nog meer mee uit.

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#1844 Geplaatst 30 oktober 2012 - 17:27

Een zwangerschapsjas. 'T was dringend nodig. En wat een zalig iets. Ik heb in de winkel het etiket er direct laten afhalen en mijn oude jas in de zak laten steken. Veel aangenamer aan de buik zo. :)

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#1845 Geplaatst 30 oktober 2012 - 18:59

bloemetjes voor op papa zijn graf, en een nieuwe broek.