Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#1876 Geplaatst 07 november 2012 - 22:49

Bekijk berichtGinger-en-Noortje, op 07 november 2012 - 22:45, zei:

deze
ooooh zo schattig!!! :love4:

ik heb een paar nieuwe broeken gekocht

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#1877 Geplaatst 07 november 2012 - 23:03

Vandaag even wezen shoppen. Ik heb 2 broeken gekocht, waren dezelfde maar andere maat...de ene zat eigenlijk net iets te strak en de andere eigenlijk net iets te los haha....maar ik vond het wel een hele leuk broek...dus voorlopig eerst de grootste maat maar aan, ziet er wel baggy-achtig uit...maar opzich wel leuk...en ik ben bezig met afvallen, dus hopelijk kan ik binnenkort de kleinere maat aan.
Ook nog een trui gekocht en een shirtje voor mn nichtje. Verder wat lekkers voor mijn katten en boodschappen voor mezelf.
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1878 Geplaatst 18 november 2012 - 19:25

Een nieuw licht voor mijn fiets, organza zakjes voor valeriaan en catnip in te doen en deodorant
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Fietje26
Fietje26
  • 6.710 berichten
  • 4 katten

#1879 Geplaatst 18 november 2012 - 19:36

Gisteren een nieuwe ketting gekocht (met oranje kralen) om bij mijn kleedje aan te doen.
Nog een taalgids Spaans :)

En morgen ga ik naar Ikea met de mama!

Bewerkt door Fietje26, 18 november 2012 - 19:36.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1880 Geplaatst 18 november 2012 - 20:22

Gisteren wat kledij in de paprika en een heel mooie ring in de six, ik ben dol op bling bling, k ben nog erger dan een ekster
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#1881 Geplaatst 19 november 2012 - 10:35

Eergisteren een nieuwe pull van Desigual
en een nieuwe ketting en oorbellen in de C&A

Time spent with cats is never wasted

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#1882 Geplaatst 19 november 2012 - 11:23

vandaag nog niets straks wel onder de middag een brood gn kopen voor morgen
Geplaatste afbeelding

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#1883 Geplaatst 19 november 2012 - 11:48

vrijdag gaan shoppen met een collega. bij Bel en Bo heel veel leuke dingen (groene broek voor mij, bruine pull voor mij, twee pyjama's voor zoon, ondergoed voor zoon, groene broek voor zoon, bruine pull voor zoon, blouse -50% voor mij...) gekocht en daar aan de kassa met een rood hoofd moeten vaststellen dat ik mijn bankkaart thuis vergeten was!!! :Ooops: gelukkig heb ik een zeer lieve collega die alles voorgeschoten heeft! dan nog een heel leuke trui voor mijn man gekocht (weer op rekening van mijn collega!). een etentje in IKEA om af te sluiten en dan samen gaan werken! echt goud waard zo'n collega! :flower:
's avonds had ik bij mij thuis een homeparty van kinderkleding (outlet en nieuwe collectie). ik had op voorhand al enkel dingen besteld, eigenlijk met de bedoeling om die avond niet te veel meer te kopen (en met Bel en Bo in mijn gedachten!), maar al die kleding was zooooooo tof!! :engel: vooral CKS vind ik geweldig! heb dus 's avonds nog voor 200€ gekocht voor de kids (ook wel voor mijn petekindje). toch gauw een telefoontje naar mijn moeke gedaan of ze niet iets wil overkopen om onze kids met nieuwjaar te geven, hopla 50€ voor ons moeder!!! :loveshower:
ik word echt wel happy van geld op te doen, ben ik wel normaal??? :pray: (mijn man vindt dus van niet!)

Seabert
Seabert
  • 5.548 berichten

#1884 Geplaatst 19 november 2012 - 14:15

Ik word ook happy van dingen te kopen, zen!!! En nog meer van dingen te krijgen :x .

Gisteren gekocht; véél kattenspeelgoed, hengels en muizen (waarvan de helft al onder de zetel ligt). Geen balletjes, daar is Seabert bang voor.
En voor mezelf een Fur Real kitten :oops: . Ik vond hem zo lief... Een totaal onnodige aankoop eigenlijk...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1885 Geplaatst 19 november 2012 - 16:23

Bekijk berichtmoekeLien, op 19 november 2012 - 11:48, zei:

ik word echt wel happy van geld op te doen, ben ik wel normaal??? :pray: (mijn man vindt dus van niet!)

Ge zijt zeker niet alleen en ook niet abnormaal...ik hoor ook tot hetzelfde clubje
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#1886 Geplaatst 19 november 2012 - 17:17

Count me in! ^^
Ik denk dat iedereen er wel blij van wordt als je jezelf eens kunt verwennen met nieuwe kleding of dergelijks

Time spent with cats is never wasted

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1887 Geplaatst 19 november 2012 - 18:05

Ik hoor ook bij dat clubjehoor hahaha heerlijk om als ik wat gespaard heb t allemaal aan kleding of hobbyspulletjes uit te geven!

Vandaag niets gekocht, morgen wat hobbyspulletjes gaan kopen!

Bewerkt door Shivan, 19 november 2012 - 18:05.

Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 5.548 berichten

#1888 Geplaatst 20 november 2012 - 17:03

En anderzijds kan ik slechtgezind lopen omdat ik iets NIET heb gekocht.
Dan zie ik ergens een mooi kleedje, besluit voor één keer mijn verstand te gebruiken en het te laten hangen.
Dan krijg ik daar gegarandeerd spijt van. Tot ik besluit van mij toch maar gewonnen te geven en ze het natuurlijk niet meer hebben. Meestal krijg ik dan ook nog de dag erna een uitnodiging voor een feestje. En dan vind ik natuurlijk geen kleedje meer dat zo mooi was als datgene dat ik liet hangen....

Vandaag kattebakgrit, natvoer en droogvoer besteld bij zooplus. (en betaald, dus 't is al "gekocht")
De bedoeling was kittenbrokjes te bestellen, maar ben natuurlijk vergeten te vragen welke mijn nieuwkomers gaan gewend zijn...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 5.548 berichten

#1889 Geplaatst 20 november 2012 - 17:08

@ moekeLien

Een homeparty van kinderkleren? Daar heb ik wel interesse in! Heb je daar info over?
CKS is inderdaad geweldig, goede kwaliteit en toch niet superduur!

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1890 Geplaatst 20 november 2012 - 17:51

6 kg Katteneten van bij Zooplus en nog wat snoepjes.
Quinoa, gedroogde bosbessen, citroengras, bruschetta-kruiden en Thaise Groene curry pasta van bij Gekruid.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com