Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#1891 Geplaatst 26 november 2012 - 10:47

Ben grote kuis aan het houden hier
en dan straks een juwelendoosje, zeepdispenser, wcrolhouder, tandenborstelhouder,... gaan halen
Heb ze weg gesmeten, zijn versleten tot en met.
En dan straks van de zooplus nog wat kerstspeeltjes voor in de krabpaal en een uitloopmatje voor de kattenbakken

Time spent with cats is never wasted

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1892 Geplaatst 29 november 2012 - 08:12

gisteren een heel mooi paar enkellaarsjes, hopelijk krijg ik er mijn dikke voeten in want t was via een internetverkoop
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1893 Geplaatst 29 november 2012 - 17:33

een mini kerstboom en onbreekbare ballen en ik heb heel toepasselijk heel mooie goudkleurige schoentjes gevonden met een hakje om ook in de boom te hangen, die mochten toch niet ontbreken in mijne kerstboom haha
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#1894 Geplaatst 29 november 2012 - 19:38

Ik heb hier sinds kort een Eko-supermarkt ontdekt, helemaal geweldig zeg: al die verse en biologische/ekologische spullen!
Heb een stuk honing gekocht wat nog in de graat zit. Zo anders dan de honing uit de supermarkt!

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1895 Geplaatst 29 november 2012 - 21:50

Alle ingrediënten om morgen hutsepot te maken!!

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#1896 Geplaatst 30 november 2012 - 16:04

Bekijk berichtSeabert, op 20 november 2012 - 17:03, zei:

En anderzijds kan ik slechtgezind lopen omdat ik iets NIET heb gekocht.
Dan zie ik ergens een mooi kleedje, besluit voor één keer mijn verstand te gebruiken en het te laten hangen.
Dan krijg ik daar gegarandeerd spijt van. Tot ik besluit van mij toch maar gewonnen te geven en ze het natuurlijk niet meer hebben. Meestal krijg ik dan ook nog de dag erna een uitnodiging voor een feestje. En dan vind ik natuurlijk geen kleedje meer dat zo mooi was als datgene dat ik liet hangen....

Vandaag kattebakgrit, natvoer en droogvoer besteld bij zooplus. (en betaald, dus 't is al "gekocht")
De bedoeling was kittenbrokjes te bestellen, maar ben natuurlijk vergeten te vragen welke mijn nieuwkomers gaan gewend zijn...

ik geef gewoon Orijen en Bozita aan groot en klein...

Bekijk berichtSeabert, op 20 november 2012 - 17:08, zei:

@ moekeLien

Een homeparty van kinderkleren? Daar heb ik wel interesse in! Heb je daar info over?
CKS is inderdaad geweldig, goede kwaliteit en toch niet superduur!

check www.babbediboe.be

gisteren voor de tweede keer deze maand nieuwe schoenen voor de jongsten!!

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#1897 Geplaatst 01 december 2012 - 20:08

Zijn vandaag naar de Ikea geweest voor een schoenenrek voor de schoonbroer
Daarna naar de Saturn voor het liefje (wou de nieuwe need for speed) en heb daar nog een omnibus gekocht.
"Academicus Vampyrus" van Richelle Mead (zijn de eerste 3 boeken)
En daarna gaan kerstshoppen in de Van Uystel.
Dit jaar geen kerstboom dus ik heb 2 'centrepieces' gekocht voor op beide tafels.
- 2 kransen (eentje waar je kaarsjes in kunt zetten) waarin dan een dikke kaars komt.
En bij 1 krans heb ik een vaas gekocht waar ik prachtige donkergrijze stof in ga doen en daarrond een kransje met valse witte besjes

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1898 Geplaatst 01 december 2012 - 20:20

nog schoenen voor in de kerstboom
een heel mooi paar oorringen en een leuke ring
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1899 Geplaatst 01 december 2012 - 21:31

Joepie joepie joepie, een gouden ring met diamant en gele saffier met een serieuze korting van meer dan 800 euro :jump: :loveshower: :dancer: :thumb: :jump:
Ik heb altijd al zo een ring met diamant gewild, wich girl doesn't want a diamant, maar ik vond het altijd zoveel geld en stelde de aankoop altijd maar uit.
Halve trouwboek zei dat ik er al zo lang over bezigzit ondertussen en dat ik hem gewoon moest kopen.
Me very happy :jump: :loveshower: :dancer: :thumb: :jump:
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#1900 Geplaatst 01 december 2012 - 22:08

ik heb m net gezien en het is inderdaad een hele mooie ring. Al zou ik hem zelf niet dragen.
En met zulke korting... je zou zot zijn om het aan je voorbij te laten schieten.
Echt heel erg lief dat je vriend/man zegt dat je hem moet kopen omdat je m al zo lang graag wilt.

Heel erg veel plezier ermee!!!

Bewerkt door Steffie_G, 01 december 2012 - 22:08.

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#1901 Geplaatst 01 december 2012 - 22:15

Bekijk berichtlathyrus, op 01 december 2012 - 21:31, zei:

Joepie joepie joepie, een gouden ring met diamant en gele saffier met een serieuze korting van meer dan 800 euro :jump: :loveshower: :dancer: :thumb: :jump:
Ik heb altijd al zo een ring met diamant gewild, wich girl doesn't want a diamant, maar ik vond het altijd zoveel geld en stelde de aankoop altijd maar uit.
Halve trouwboek zei dat ik er al zo lang over bezigzit ondertussen en dat ik hem gewoon moest kopen.
Me very happy :jump: :loveshower: :dancer: :thumb: :jump:

Een langverwachte droom is dus voor jou vandaag in vervulling gegaan,
maakt een mens nog gelukkiger als je na lange tijd aarzelen dan de knoop hebt doorgehakt om hem te kopen.
En dan nog een flinke korting erop, dan kan het niet meer stuk, je zou voor minder beginnen dansen, voor zover het ons nog lukt.

Heb vorige maand één tapijt gekocht en ééntje besteld, ben dat vandaag gaan afhalen.
Waren vorige maand kortingen in de tapijtafdeling in Overpelt, ook wel goed voor 332,00 € korting voor de 2 tapijten, dus ik dans mee met jou.
Was ook dik tevreden en één heel goed gevoel in die winkel, was het meer dan waard om die afstand naar daar te rijden.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1902 Geplaatst 02 december 2012 - 02:44

steffie, ik vind dat ook heel lief van mijn halve trouwboek (mijne man dus)

jeannine, dat is ook een heel mooie korting die je hebt gekregen op je tapijten, veel plezier ermee toegewenst
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1903 Geplaatst 02 december 2012 - 13:33

een pen waar een cameraatje inzit en waarmee je geluid kan opnemen, halve trouwboek vond het een leuke gadget en het kan nog van pas komen aangezien ik niks onthou dus als ik een doktersafspraak heb ofzo kan hij zijnen uitleg in de pen doen en kan ik er later nog eens naar luisteren
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1904 Geplaatst 02 december 2012 - 14:38

Kattenbakzand, twee flosj-hengels (die waren aan het roepen van "neem mij mee"), een vuilblik, een keramieken stoofpotje voor in de oven en een keramieker geurverspreiders (met van die stokjes)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#1905 Geplaatst 03 december 2012 - 10:48

AAA batterij'tjes voor een led lamp kaarsje