Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1966 Geplaatst 23 december 2012 - 23:17

Wij hebben den dierenarts nog eens goed gefinancierd, op een zondag aan zondags tarief en dan nog t één en t ander erbij van medicatie, de rekening was weer goed prijzig
Maar als ons ventje zich maar al wat beter voelt dan zijn we blij, dan doet dat geld er niet toe
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.182 berichten
  • 3 katten

#1967 Geplaatst 23 december 2012 - 23:33

Vandaag nog eens lekker op de koop geweest.
- Heb 2 boeken van disney gekocht: 101 dalmatiërs en de leeuwenkoning (ben grote disney fan)
- Het boek 'hate list'
- Handschoenen
- Digitale keukenweegschaal voor mijn schoonbroer
- Kleinigheidje voor men mama
- Een soort schilderij voor de slaapkamer binnekort

Van de week heb ik nog een krabpaal besteld voor de poezels.
Nu wil ik nog een zweetdeken kopen met een nekstuk voor mijn paardje. Ze heeft nogal lange haren en na het werk krijg ik haar niet goed droog. En zo heeft ze het nog lekker warm.

En nog ergens deze maand (ik vergeet altijd iets te posten in dit topic, dus effe een lijstje) heb ik voor mijn vriend een zweetdeken gekocht voor zijn paard en voor kerst krijgt hij nog een springsingel.
Voor mijn schoonmoeder ook nog iets voor haar paard.

December is echt een dure maand. Ik verwend iedereen graag :dancer:

kattenfluisteraar
kattenfluisteraar
  • 433 berichten
  • 31 katten

#1968 Geplaatst 24 december 2012 - 17:49

Een aanslag op je budget hé Lathyrus, een bezoekje aan de dierenarts op zondag of feestdag ? Hier kiezen ze ook altijd zo hun momenten uit, de ganse dag zie je er niets aan en 's avonds rond 22 uur zien ze er plots doodziek uit, wie wacht er dan nog tot de volgende dag om naar de dierenarts te gaan, dat durf ik gewoon niet. Of op een zaterdagnamiddag, op zondag, op een feestdag, alle dagen zijn goed zolang het maar niet tussen de 'kantooruren' is.

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#1969 Geplaatst 24 december 2012 - 17:57

Bekijk berichtkattenfluisteraar, op 24 december 2012 - 17:49, zei:

Een aanslag op je budget hé Lathyrus, een bezoekje aan de dierenarts op zondag of feestdag ? Hier kiezen ze ook altijd zo hun momenten uit, de ganse dag zie je er niets aan en 's avonds rond 22 uur zien ze er plots doodziek uit, wie wacht er dan nog tot de volgende dag om naar de dierenarts te gaan, dat durf ik gewoon niet. Of op een zaterdagnamiddag, op zondag, op een feestdag, alle dagen zijn goed zolang het maar niet tussen de 'kantooruren' is.

De problemen die ik met mijn katten heb gehad waren bij mij ook altijd snachts rond 6 uur (sochtends eigenlijk al he) en veelal in het weekend...zie om 6 uur sochtends maar is een DA te pakken te krijgen. Die van mij in de buurt gaat pas om 10 uur open, en het dierenziekenhuis om half 9. Voor spoed moet ik helemaal naar de stad toe rijden en bij binnenkomst ben je al 80 euro kwijt en dan is er nog niets gedaan. Hier in Amsterdam heb je niet zoiets als DA van wacht, je moet gewoon naar de spoedkliniek komen. Gelukkig gaat het hier nu al 2 jaar goed en hopelijk blijft dat zo.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1970 Geplaatst 24 december 2012 - 18:00

Bekijk berichtkattenfluisteraar, op 24 december 2012 - 17:49, zei:

Inderdaad, serieuze aanslag op het budget.
Maar ik durf ook niet te wachten met bellen naar de dierenarts, ik wil zelfs niet wachten, als je zelf ziek bent wil je ook geholpen worden hé...
Hier is dat ook zo, feestdagen , dagen in t weekend, s nachts, alle dagen zijn goed behalve tijdens de kantooruren...
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1971 Geplaatst 24 december 2012 - 18:14

Bekijk berichtchanatas, op 24 december 2012 - 17:57, zei:

De problemen die ik met mijn katten heb gehad waren bij mij ook altijd snachts rond 6 uur (sochtends eigenlijk al he) en veelal in het weekend...zie om 6 uur sochtends maar is een DA te pakken te krijgen. Die van mij in de buurt gaat pas om 10 uur open, en het dierenziekenhuis om half 9. Voor spoed moet ik helemaal naar de stad toe rijden en bij binnenkomst ben je al 80 euro kwijt en dan is er nog niets gedaan. Hier in Amsterdam heb je niet zoiets als DA van wacht, je moet gewoon naar de spoedkliniek komen. Gelukkig gaat het hier nu al 2 jaar goed en hopelijk blijft dat zo.

Ik bel de dierenarts uit zijn nest en die mens komt zo snel mogelijk als hij kan naar hier.
Voor een huisbezoek in t weekend is t 60 euro om over de dorpel te stappen en daar komen dan behandelingskosten en medicatie kosten bij.
Amai, ik zou zot worden jong als ik met mijn beestjes nergens terecht zou kunnen op die feestdagen of s nachts of onder de morgend
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#1972 Geplaatst 24 december 2012 - 18:17

Bekijk berichtlathyrus, op 24 december 2012 - 18:14, zei:

Ik bel de dierenarts uit zijn nest en die mens komt zo snel mogelijk als hij kan naar hier.
Voor een huisbezoek in t weekend is t 60 euro om over de dorpel te stappen en daar komen dan behandelingskosten en medicatie kosten bij.
Amai, ik zou zot worden jong als ik met mijn beestjes nergens terecht zou kunnen op die feestdagen of s nachts of onder de morgend

Ja dat kan hier dus niet he. Als je de DA in de buurt buiten de normale tijdstippen belt krijg je een bandje dat je naar de dierenkliniek moet bellen, en daar is hier maar 1 van in Amsterdam. Snachts zou ik er niet eens kunnen komen, aangezien ik geen auto heb en er geen OV rijdt. En die spoedkliniek is echt heel erg duur, of het nou weekend is of niet...dan nog is het duur. De normale DA's zijn hier stukke goedkoper.
Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#1973 Geplaatst 28 december 2012 - 17:09

Vanalles van rekeningen betaald vandaag: Belgacom, ziekenfonds, tuinafvalbakken, ...  Best wel duur allemaal.

Deze namiddag heb ik ook m'n nagels nog eens laten doen, ik heb 30 Euro betaald.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1974 Geplaatst 28 december 2012 - 18:17

een boek over facebook zodat ik er eindelijk eens mee overweg kan, een boekje over twitter (for dummies), een webshop opzetten voor dummies, yoga voor dummies,
de kleine nederlands voor dummies (krijg ik eindelijk dt terug in mijn hoofd misschien)
Ik wou ook nog klussen voor dummies maar die is blijkbaar alleen tweedehands te koop en dat leveren ze niet in België dan
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#1975 Geplaatst 29 december 2012 - 12:12

een deftige regenbroek, waterdichte schoenen en waterdichte handshoenen
en gisteren 2 flessen wijn voor de papa zn verjaardag/ nieuwjaar/ kerst

Time spent with cats is never wasted

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#1976 Geplaatst 29 december 2012 - 13:38

Nieuwe schoenen voor Tibe. :) Altijd een duur grapje zo'n kinderschoenen, voor de 3 à 4 maand dat ze maar passen. :) En altijd een moeilijke zoektocht. 3/4 van de schoenen zijn steeds voor meisjes, de rest voor jongens. Niet veel keuze dan zenne.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1977 Geplaatst 29 december 2012 - 16:31

Bio appelsap en magere bouillon uit de natuurwinkel.

Een cadeautje voor vriendin.

Een tweedehands boek van Amélie Nothomb voor 5 euro :)  Zaten wel meer goeie boeken tussen, maar had al genoeg uitgegeven.

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#1978 Geplaatst 29 december 2012 - 17:33

Heb net via internet een schoenenrek besteld. Nu alleen nog kijken waar ik die kwijt kan haha...heb niet zoveel ruimte meer in mn huis, dus de meubelen zullen straks wel weer verplaatst moeten worden.

Verder nog koekjesmix, oliebollen en melk
Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1979 Geplaatst 29 december 2012 - 17:46

Een hele boel spullen:
Boodschappen voor een weekend met visite;
Een nieuwe elektrische tandenborstel;
Borsteltjes voor de tandenborstel;
Keukengerei om oliebollen te bakken;
Oliebollenmix;
De normale boodschappen;

Das eigenlijk alweer teveel ;)

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1980 Geplaatst 29 december 2012 - 19:25

Eten voor de volgende dagen, een batterij voor in de afstandsbediening van de garagepoort, een cadeau-mand om dinsdag aan mijn bijna 90-jarige papa te geven, 2 flessen Zero (schuimwijn zonder alcohol), en een doos aansteekblokjes voor de open haard