Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7698 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#1981 Geplaatst 29 december 2012 - 20:29

eten en bijkomstigheden voor het grand diner op oudejaarsavond... een nieuw tafelkleed voor living- en voor de keukentafel.

gisteren ook nog naar ikea geweest en twee kasten voor boven op de overloop te plaatsen zodt men man zijn spullen in kwijt kan ipv op de grond te laten slingeren.

Bewerkt door miranda, 29 december 2012 - 20:33.

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1982 Geplaatst 29 december 2012 - 20:32

Cava en belachelijk veel gerief voor de aperitiefhapjes voor oudejaar en nog wat cadeautjes (chocolaatjes, fles wijn, fles porto)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#1983 Geplaatst 29 december 2012 - 20:42

Chocolade en witte wijn... Dagje Duitsland is altijd goed voor zo een dingen :-)

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#1984 Geplaatst 29 december 2012 - 21:24

In de namiddag nog ff snel naar Hasselt geweest. Parfum gekocht voor mij, een boekentasje voor Tibe en een paar kledingstukken voor Tibe en zusje.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1985 Geplaatst 30 december 2012 - 00:08

Brood, pistolekes, ontbijt koeken, fijne vleeswaren en een nieuwe klok om in de living te hangen onze andere die was 22j en heeft de geest gegeven.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1986 Geplaatst 30 december 2012 - 21:59

25 magneten met de vier musketiers er op en 30 postkaarten ook met de vier musketiers er op waar ik al plannen mee heb voor de kerstkaartjes van volgend jaar , 2 t-shirts (eentje met yoshi en diddl er op en eentje met thor en ramses er op), 2 foto kalenders ook met de vier kleine donders er op
Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#1987 Geplaatst 31 december 2012 - 12:26

Gisteren mocht ik genieten van een zalig dagje shoppen, samen met m'n ventje.  
's Middags zijn we iets gaan eten bij de Italiaan. Superlekker gegeten!
Ik kocht een Eau de Cologne, Pamplemousse Rose van Hermes, en een eau de parfum van Bottega veneta, verder nog een nachtcreme voor m'n ventje. We kochten voor hem ook een nieuwe broek en een souspulleke.

Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1988 Geplaatst 31 december 2012 - 13:13

nagellak rommeltjes, rommeltjes voor t gezicht en helaas een blouse voor mijn wederhelft die niet paste :( overmorgen maar even terugbrengen...
Geplaatste afbeelding

Jacqje
Jacqje
  • 850 berichten
  • 3 katten

#1989 Geplaatst 31 december 2012 - 13:15

Een Senseo Twist. Ben Nespresso zat!!
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.277 berichten
  • 2 katten

#1990 Geplaatst 31 december 2012 - 15:28

2 blikjes monster, ik ga het nodig hebben vandaag
En oh ja, een tankbeurt. Altijd handig als je niet onderweg in panne wilt vallen en een half uur moet stappen voor het dichtsbijzijnde tankstation !! --'

Time spent with cats is never wasted

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1991 Geplaatst 31 december 2012 - 16:01

Taart, mini pistolekes, brood.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.277 berichten
  • 2 katten

#1992 Geplaatst 05 januari 2013 - 16:02

een schoenenrek
4 pakken kalkeerpapier, 2 zwarte viltstiften, een schetspotlood, een grafietpotlood
en inkoopkes voor de vol au vent deze avond + 2 zakjes sheba voor de katjes

Time spent with cats is never wasted

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1993 Geplaatst 05 januari 2013 - 18:19

Embossing gerief bij boekenvoordeel, twee van die kaartenhouders voor kredietkaarten bij blokker, een geurtje voor halve trouwboek bij yves rocher en twee waterproof oogpotloden (en een pakje friet en 2 liter tomatensoep en 2 cupcakes maar eten tel ik eigenlijk niet mee)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1994 Geplaatst 05 januari 2013 - 18:26

4 veiligheids sloten om extra op de deuren te monteren.

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1995 Geplaatst 05 januari 2013 - 18:48

Een cadeaubon van SKM en terwijl ik toch in de buurt was ook in de Ikea binnengesprongen: een hele rits van de uittrekbare opbergbakjes van Kupol, twee badmatjes, ronde stoelkussentjes die perfect passen in de poezels hun cubes (zodat ze wat zachter liggen), zo'n klein retro-(vuil)bakje dat ik gebruik als voorraadton voor de poezels hun eten, een afwasborstel, mini-flesjes, gelpennen en een tafellamp voor mijn schoonzus haar ma (de hare was gesneuveld en zo moet ze er niet meer speciaal achter gaan). En in de colruyt: cava, lactose-vrije melk, oesterzwammen en wijnappelsienen!!! Die vind ik zooooooooooooooo lekker :kwijl:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com