Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#2086 Geplaatst 23 februari 2013 - 23:47

Ik heb 2 katten legpuzzels gekocht. 1 van 1000 stukjes en 1 van 1500 stukjes. Ben begonnen met die van 1000 stukjes, toch moeilijker dan ik had verwacht...ik hoop alleen dat mn katten de stukjes met rust laten vannacht, anders kan ik morgen opnieuw beginnen:P
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2087 Geplaatst 24 februari 2013 - 00:16

nen mooie ring met steentjes

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2088 Geplaatst 25 februari 2013 - 13:41

Gisteren een jeans, was al een tijd broodnodig. En een dagcrème

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#2089 Geplaatst 26 februari 2013 - 12:39

Spulletjes voor mijn verjaardagstaart! Donderdagavond bakken, vrijdag mooi versieren, zaterdag en zondag mooi opeten ;)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2090 Geplaatst 26 februari 2013 - 17:10

ik ga binnen tweetal weken naar een beurs in Den haag (NL) en daar verkopen ze Mede (honingwijn) welke ik zeer graag drink en ook heel zuinig op ben want laatste keer had mijn dochter maar 4 flessen kunnen dragen (had er voor haar ook mee) dus nu ga ik me wel voorzien....de bottlebag heb ik tweemaal gekocht één voor mij en één voor mijn dochter....de shopperbag trolley is opvouwbaar tot klein pakket.

Bijgevoegde thumbnails

• bottlebag.png
  • shopperbag.png

Bewerkt door miranda, 26 februari 2013 - 17:11.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#2091 Geplaatst 27 februari 2013 - 18:56

Bekijk berichtmiranda, op 26 februari 2013 - 17:10, zei:

ik ga binnen tweetal weken naar een beurs in Den haag (NL) en daar verkopen ze Mede (honingwijn) welke ik zeer graag drink en ook heel zuinig op ben want laatste keer had mijn dochter maar 4 flessen kunnen dragen (had er voor haar ook mee) dus nu ga ik me wel voorzien....de bottlebag heb ik tweemaal gekocht één voor mij en één voor mijn dochter....de shopperbag trolley is opvouwbaar tot klein pakket.

Goed voorbereidt!!! :lachen:
Kom je weer eventjes toe met je voorraad mede

Ik ben al een hele tijd op zoek achter een leuk horloge, maar ben daar extreem moeilijk in. Het is nooit echt mijn smaak.
En aangezien een horloge toch iets is dat je elke dag aandoet moet je het wel mooi vinden.
Ik zoek ook een horloge dat je zowel kan aandoen tijdens het werk als wanneer je ergens opgekleed naartoe moet gaan.
Ik heb er nu eentje gevonden die ik echt heel mooi vind!
En het is een klokje dat je in verschillende bandjes kan klikken, dus keuze en variatie genoeg.
Enige nadeel ... Het kost 206€ + verzendkosten

Ik ben echt ongelofelijk hard aan het twijfelen voor de moment ....
Zou ik m'n centjes niet beter sparen voor de trouw? Of zou ik mezelf toch iets cadeau doen dat ik wel degelijk elke dag ga gebruiken ....

Time spent with cats is never wasted

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2092 Geplaatst 27 februari 2013 - 19:13

Bekijk berichtSteffie_G, op 27 februari 2013 - 18:56, zei:

Goed voorbereidt!!! :lachen:
Kom je weer eventjes toe met je voorraad mede

Ik ben al een hele tijd op zoek achter een leuk horloge, maar ben daar extreem moeilijk in. Het is nooit echt mijn smaak.
En aangezien een horloge toch iets is dat je elke dag aandoet moet je het wel mooi vinden.
Ik zoek ook een horloge dat je zowel kan aandoen tijdens het werk als wanneer je ergens opgekleed naartoe moet gaan.
Ik heb er nu eentje gevonden die ik echt heel mooi vind!
En het is een klokje dat je in verschillende bandjes kan klikken, dus keuze en variatie genoeg.
Enige nadeel ... Het kost 206€ + verzendkosten

Ik ben echt ongelofelijk hard aan het twijfelen voor de moment ....
Zou ik m'n centjes niet beter sparen voor de trouw? Of zou ik mezelf toch iets cadeau doen dat ik wel degelijk elke dag ga gebruiken ....

ja hopelijk wel.... je kan deze honingwijn niet in een winkel kopen en ik was ook al op zoek op internet.. maar pech één webwinkel vind ik ervan in nederland maar blijkbaar verkopen ze niet online ze antwoorden ook trouwens niet op mail... maar ik weet wel dat ze op de specialebeurzen staan (winkel is mead and more) en die kersenmede is enorm lekker maar wat doet je met 4 arme flesjes dat is zo rap op he :lachen:

ik heb vorige vrijdag ook een nieuw polsuurwerk gekocht :louche:

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#2093 Geplaatst 28 februari 2013 - 17:07

Een nieuwe stofzuiger :dancer:

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#2094 Geplaatst 02 maart 2013 - 19:26

Na veel wikken en wegen dan toch een nieuwe gsm gekocht.
De mijne werkte nog maar half en was meestal na 1 dag al volledig plat, terwijl hij in het begin 3-4 dagen mee ging.

Na overleg met de vriend heb ik dan een samsung galaxy S II gekocht.
Een grote hap uit m'n loon maar volgens m'n vriend een van de beste gsm's die voor de moment op de markt is.
Heb de verkoper ook de kleren van z'n lijf gevraagd en die zei dat die gsm in die prijsklasse inderdaad de beste was.
Er was wel een nieuwe speler op de markt Huawei ofzo, maar dat vertrouwde ik toch niet helemaal.

En dan nog een mooi afgeprijsd kleedje gevonden bij Cora Kempermann ^^ knalrood en lekker luchtig! Ik ben dus al helemaal klaar voor de lente!

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#2095 Geplaatst 02 maart 2013 - 20:28

Speeltjes voor de poezels van bij Lizzy, een verjaardagskalender en juweeltjes voor mij van bij Kattenopvang Waasland en mooie keramieken schaaltjes en een keramieken poezelke van bij Mauro.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#2096 Geplaatst 02 maart 2013 - 21:01

Op de kS-party:

speeltjes voor mijn poezen, 2 mooie halskettingen, een 3-coloren gebakken poesje en een theelichtje bij Els (Mauro)

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2097 Geplaatst 04 maart 2013 - 20:01

kzag de uitvoering van de shoppingtrolley nogal graag en ook die bottle bags dus heb ik bij dezelfde firma een shoppingsbag bijbesteld maar die is om mee te nemen naar men werk...(is pas half maar voorradig)

Bijgevoegde thumbnails

• imagesCARZYHBN.jpg

Bewerkt door miranda, 04 maart 2013 - 20:02.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#2098 Geplaatst 04 maart 2013 - 21:47

Gisteren een paar dingen om kaartjes mee te maken (eigenlijk onnozel want het komt er gewoon niet van om kaartjes te maken), mozaïeksteentjes om de rollator mee op te vrolijken als dat lukt, wol om van die leuke gedraaide sjaals mee te breien op het  hobbysalon
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2099 Geplaatst 04 maart 2013 - 22:32

Een nieuwe tondeuse om lily onze pers te scheren.

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#2100 Geplaatst 05 maart 2013 - 18:19

Mijn wandmeubel (allé ja, besteld hé). De schrijnwerker zou het in de tweede helft van april eventueel kunnen komen doen, maar dan moet ik zorgen dat ik dit weekend de haard bestel die erin moet (zo een sfeerhaard met bio-ethanol) en dat ik de grootte van de boxen voor mijn home cinema ken. Ting kassa!!! Maar 'k heb er hard voor gespaard en 't gaat mooi zijn. 'k Ga hier proberen een file op te laden van hoe het eruit ziet, zodat jullie het min of meer kunnen voorstellen. Vingerkes kruisen dat het lukt, anders ga ik het aan de modjes moeten vragen ;)

Tommetoch, mislukt. 'k Ga het efkes vragen aan de modjes (aan Solotje dus, want da's de enige van wie ik het mailadres heb :lachen: )

Bijgevoegde bestanden

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com