Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#2131 Geplaatst 15 maart 2013 - 13:22

Bekijk berichtlathyrus, op 15 maart 2013 - 12:12, zei:

proficiat zunne
Bak je veel ?
Wat maak je dan zo allemaal?
Ik zou dat ook zo graag doen, zo van die mooi versierde taarten en cupcakes maken en van die cupcakes op een stokje (ben even de naam kwijt), ik zie dat allemaal zo graag en zit op tv altijd naar zulke programma s te kijken (op vitaya zenden ze daar regelmatig iets over uit)
Maar ik heb er gewoon de puf niet voor om het te doen, tegen dat ik al mijn gerief zou bovengehaald hebben zou ik al terug moeten stoppen.
Je moet fotookes zetten hé van al je schoon werk !
dat mensen kunnen meegenieten :loveshower:

Sinds ik ziek ben bak ik ook veel minder, gewoon omdat het zoveel pijn doet, maar nu met dit hulpmiddel ga ik hopelijk terug veel meer aan de slag kunnen.

Ik bak vooral koekjes, en ga ook binnenkort brood bakken.

cupcakes en zo'n taarten met die fondant spreken me minder aan, vind het allemaal mooi met die decoratie maar ik hou het liever simpel ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2132 Geplaatst 15 maart 2013 - 18:28

Eten en drinken van de colruyt voor een hele week.

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2133 Geplaatst 16 maart 2013 - 21:35

vandaag naar de gothic en fantasybeurs in rijswijck (den haag) geweest en .... euhm 5 zakjes honingsnoepjes, 24 flessen kersenmede en 2 flessen woudvruchtenmede voor mij meegbracht..... 2 flessen (1 fles kersenmede + 1 fles geestenelexir) voor mijn vaders verjaardag meegebracht en 2 hele mooie elfjes voor mijn dochters verjaardag (pas in juli) gekocht omdat ze zo graag wou om haar collectie aan te vullen.

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2134 Geplaatst 16 maart 2013 - 22:33

Bekijk berichtmiranda, op 16 maart 2013 - 21:35, zei:

vandaag naar de gothic en fantasybeurs in rijswijck (den haag) geweest en .... euhm 5 zakjes honingsnoepjes, 24 flessen kersenmede en 2 flessen woudvruchtenmede voor mij meegbracht..... 2 flessen (1 fles kersenmede + 1 fles geestenelexir) voor mijn vaders verjaardag meegebracht en 2 hele mooie elfjes voor mijn dochters verjaardag (pas in juli) gekocht omdat ze zo graag wou om haar collectie aan te vullen.

Bijgevoegde thumbnails

• e62_78.jpg
  • e160_53.jpg

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#2135 Geplaatst 16 maart 2013 - 23:41

Heel mooi!
Ik zou ook graag eens gaan, maar elke keer denk ik: ''tgoh tis toch ver he '' :lachen:

Time spent with cats is never wasted

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2136 Geplaatst 17 maart 2013 - 09:41

Bekijk berichtSteffie_G, op 16 maart 2013 - 23:41, zei:

Heel mooi!
Ik zou ook graag eens gaan, maar elke keer denk ik: ''tgoh tis toch ver he '' :lachen:

tis inderdaad ver .. mijn dochter woont in op randje west vlaanderen... komt mij oppikken ( 35km) in oost vlaanderen en van hieruit is het toch 182 km maar het was wel een mooie beurs als je voor deze dingen bent ook heel veel mensen liepen er rond in gothic of victioraansestijl rond.optredens van leaf (nederlandse band) proeven van bepaalde lekkere en minder lekkere dingen....juwelen...cd's en boeken en natuurlijk elfjes standen ...

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.253 berichten
  • 2 katten

#2137 Geplaatst 17 maart 2013 - 11:02

Bekijk berichtmiranda, op 17 maart 2013 - 09:41, zei:

tis inderdaad ver .. mijn dochter woont in op randje west vlaanderen... komt mij oppikken ( 35km) in oost vlaanderen en van hieruit is het toch 182 km maar het was wel een mooie beurs als je voor deze dingen bent ook heel veel mensen liepen er rond in gothic of victioraansestijl rond.optredens van leaf (nederlandse band) proeven van bepaalde lekkere en minder lekkere dingen....juwelen...cd's en boeken en natuurlijk elfjes standen ...

Ik weet het :( och ja ooit komt het er wel van!

Time spent with cats is never wasted

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2138 Geplaatst 17 maart 2013 - 22:15

had gisteren van die beurs ook hakhoning met menthol meegebracht (mss wel bekend onder de nederlanders hier ) vandaag hakhoning met sinaasappel en hakhoning thym bijbesteld ahja en ook hakhoning citroen-lemon...

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#2139 Geplaatst 17 maart 2013 - 22:45

2 mooie boeketjes bloemen van de bloemenbinderij! Eéntje voor ons Indra die ons deze middag uitnodigt om te komen eten, en eentje voor de oma van Jo's lief die graag had dat we eens pannenkoeken zouden gaan eten bij haar!! Amaai amaai, heb vééls te veel gegeten......! 't Zal morgen diëten worden!!!

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#2140 Geplaatst 18 maart 2013 - 18:25

Ik heb mij vandaag een bolderkar besteld voor op show te gaan :dancer:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#2141 Geplaatst 18 maart 2013 - 19:51

Niks :)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#2142 Geplaatst 20 maart 2013 - 14:59

Bekijk berichtmiranda, op 17 maart 2013 - 22:15, zei:

had gisteren van die beurs ook hakhoning met menthol meegebracht (mss wel bekend onder de nederlanders hier ) vandaag hakhoning met sinaasappel en hakhoning thym bijbesteld ahja en ook hakhoning citroen-lemon...

amai dat was vlug.. zondag op een nederlandse imkerij online de hakhoning besteld betaald via bankoverschrijving (kon niet anders)vandaag  woensdag werd de hakhoning reeds geleverd.... sinaasappel en citroen-limoen is heellllllllll lekker (net geproefd) de hakhoning met thym vind ik iets minder van smaak....

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#2143 Geplaatst 20 maart 2013 - 15:10

Niet echt iets gekocht, maar mijn pakket nagelproductjes is in Kiala toegekomen, dus dat ben ik wel gaan ophalen ^^

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#2144 Geplaatst 28 maart 2013 - 14:43

Ik heb mijn open haard besteld (zo één met bio-ethanol) die gaat ingebouwd worden in mijn wandmeubel :)
Mijn stulpje gaat nog af geraken ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#2145 Geplaatst 28 maart 2013 - 15:21

zo een soort van elastiek met twee handvaten waarmee je bepaalde lichaamsoefeningen kan doen en die dan weerstand geeft.
Ik heb er onlangs nog maar enen gekocht maar ben de uitleg over de oefeningen kwijt , moest ik wel een tweede kopen want je vindt nergens op internet of gelijk waar dan ook die uitleg terug, heb dan maar andere weerstand/sterkte genomen zodat het niet helemaal nutteloos is...

Bekijk berichtSabine2, op 28 maart 2013 - 14:43, zei:

Ik heb mijn open haard besteld (zo één met bio-ethanol) die gaat ingebouwd worden in mijn wandmeubel :)
Mijn stulpje gaat nog af geraken ;)

Is dat waar dat dat helemaal niks van warmte afgeeft en louter voor de versiering is?
Tof dat de werken er bijna opzitten
Geplaatste afbeelding