Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
7673 reacties op dit onderwerp
Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#736 Geplaatst 09 april 2010 - 23:30

Sakuradrops zei:

Ah Crazy_catlady, ben je ook naar het Boekenfestijn geweest? Want ik zie dat je van Mechelen bent. :) Ik heb er gisteren 14 boeken gekocht voor 37 euro! :LOL: Waaronder de kattenbijbel voor 5,95 en een leuk kattenfotoboek The Cat voor 2,95 euro. Me happy. :d

Nice! Dan zijn we met twee! ;)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#737 Geplaatst 10 april 2010 - 01:45

Een speeltje voor de kat nog, een hengel met een roze bontsliert eraan..
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#738 Geplaatst 10 april 2010 - 16:46

vandaag weer even op de koop geweest.. iets duurdere aankoop maar een nuttige ... een aanhangwagen van 2M gekocht.

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#739 Geplaatst 10 april 2010 - 16:57

Nou ja gekocht...is het goed woord niet, maar we hebben wel een aanbetaling gedaan voor onze tweede maine coon kitten!

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#740 Geplaatst 10 april 2010 - 17:36

plantjes voor in de tuin en natuurlijk ook weer een mooi kattendingetje, een magneet met een kattenspreuk, draad om mijn konijnenhok langs boven af te maken, want de poezen vallen de konijnen aan, dat was het voor vandaag, gisteren was vééél erger :d :paw

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#741 Geplaatst 10 april 2010 - 18:48

4 bussen javel
een pot verf om de trap te schilderen

Geplaatste afbeelding

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#742 Geplaatst 12 april 2010 - 21:17

Deze middag naar het asiel van Antwerpen gegaan en mij laten verleiden door deze 2 schoonheden:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#743 Geplaatst 12 april 2010 - 21:20

Vennen zei:

Deze middag naar het asiel van Antwerpen gegaan en mij laten verleiden door deze 2 schoonheden:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Zo, wat een knappe poezeltjes!!

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#744 Geplaatst 12 april 2010 - 21:28

Wokschotel, koekjes, water, wasverzachter, kaas, worst, mais, erwten en wortelen. Nog wel wat, maar weet het al niet meer :mrgreen:

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#745 Geplaatst 12 april 2010 - 21:50

Guschi zei:

Zo, wat een knappe poezeltjes!!

Ik weet het! :heart:

De blauwe kater was een zwervertje en de wit/rosse is gedumpt geweest op 8-jarige leeftijd, omdat ie jaloers was geworden op de nieuwe baby.

Ik zal veel werk hebben om hen beter te doen voelen. Ze zijn beide vel over been, doordat ze niet wilden eten in het asiel vanwege de stress. Hier hebben ze al goed gegeten. Gelukkig!

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#746 Geplaatst 12 april 2010 - 21:57

Vennen zei:

De blauwe kater was een zwervertje en de wit/rosse is gedumpt geweest op 8-jarige leeftijd, omdat ie jaloers was geworden op de nieuwe baby.

Ik zal veel werk hebben om hen beter te doen voelen. Ze zijn beide vel over been, doordat ze niet wilden eten in het asiel vanwege de stress. Hier hebben ze al goed gegeten. Gelukkig!

Daar zijn toch geen woorden voor!
Deze twee hebben veel geluk dat ze een warm huisje gevonden hebben!! :flower: :flower:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#747 Geplaatst 12 april 2010 - 21:58

Vennen zei:

:thumb: :thumb: :thumb: Super van jou :hug:

Geplaatste afbeelding

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#748 Geplaatst 12 april 2010 - 22:05

amai mooi poesje en ook leuke krabpaal asiel is dat waar die vroegen bij asiel in bredastraat antwerpen die zijn nu verhuis naar achter grote baan aan doken luchtbal?,, vraag mee af is propen daar asiel want daar hebt ik nog niet geweest zal binnenkort gaan kijken
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#749 Geplaatst 12 april 2010 - 22:16

Ja, het is daar heel proper en ze zijn daar super vriendelijk! We hadden ook nog eten mee voor de poezels daar en toen we al op weg naar huis waren, belde de man ons nog op gewoon om ons te bedanken voor de gift. Hij was dat vergeten, doordat hij een beetje overdonderd was toen we zeiden dat we beide katers wilden adopteren.

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#750 Geplaatst 13 april 2010 - 17:51

Ik gewoon helemaal niets :8