Spring naar inhoud

* * * * - 3 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
8030 reacties op dit onderwerp
Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#7966 Geplaatst 07 juni 2019 - 09:06

Gisteren in tweedehandswinkels een rok en bloesje, en wat kruiden in de honingwinkel.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#7967 Geplaatst 10 juni 2019 - 17:51

Voor manlief nieuwe schoenen en sokken om te gaan trekken en nog wat handige spullen, spray tegen teken, een petje, een waterdichte hoes voor z'n rugzak en een spork.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#7968 Geplaatst 13 juni 2019 - 18:20

een groene glazen bij en een kersenontpitter (nu nog kersen kopen)
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.292 berichten

#7969 Geplaatst 14 juni 2019 - 07:10

Bekijk berichtlathyrus, op 13 juni 2019 - 18:20, zei:

een groene glazen bij en een kersenontpitter (nu nog kersen kopen)

De kersentijd is volop op gang aan het komen. Wij zijn er ook zot van, liefst zo van die dikke bijna zwarte mmmmm.,.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#7970 Geplaatst 14 juni 2019 - 08:56

Bekijk berichtMachteld., op 10 juni 2019 - 17:51, zei:

een spork.

:catnoknow, wat is dat?
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#7971 Geplaatst 14 juni 2019 - 14:38

Bekijk berichtlathyrus, op 14 juni 2019 - 08:56, zei:

:catnoknow, wat is dat?
Een lepel en vork in één :)

Vandaag gekocht: tickets voor het Zwanenmeer ergens in juli.

Bewerkt door Machteld., 14 juni 2019 - 14:40.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.723 berichten
  • 2 katten

#7972 Geplaatst 16 juni 2019 - 10:45

Ik had daar eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord, van een spork  :lachen:

Gisteren gekocht: een Slipknot Tshirt en een festivak handtasje, beiden in een heel leuke tweedehandswinkel.
2 pakken sokken, eentje van starwars en eentje met dino’s op.
En net niet gekocht, een fles mede. Da’s voor na graspop dan

Time spent with cats is never wasted

Sabine2
Sabine2
  • 8.641 berichten
  • 5 katten

#7973 Geplaatst 17 juni 2019 - 15:15

Een Sleepypod Air (transporttas die geschikt is voor Pet in Cabin) voor Poekie, die vanaf nu mee mag (moet) naar mijn Spaanse stulpje
En een halsband-GPS voor hem. Want je weet nooit dat mijne luie patat het toch eens in zijn ster krijgt en over het muurtje van het dakterras springt om bij de buren te gaan wandelen. Het zou mij verwonderen, want door zijn artrose geraakt hij thuis enkel nog in de zetel, maar wie weet als het zeeluchtje hem goed doet...

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#7974 Geplaatst 20 juni 2019 - 11:39

Bekijk berichtSteffie_G, op 07 juni 2019 - 08:05, zei:

En dan denk ik dat ik volledig gesteld ben voor graspop en kan ik al beginnen inpakken  :dancer:

Ze zijn vollop aant opbouwen voor jullie  :mrgreen:  héél véél plezier dit weekend  :cheer:

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#7975 Geplaatst 23 juni 2019 - 15:24

Vacuümzakken om kleren klein op te rollen en rekjes om wijnglazen aan de bovenkant van een kast op te hangen.

janallem2
janallem2
  • 5.007 berichten
  • 6 katten

#7976 Geplaatst 25 juni 2019 - 11:32

Een grote kong bal voor Ronan
Geplaatste afbeelding

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#7977 Geplaatst 28 juni 2019 - 20:40

Behangpapier  :cheer:  :cheer:  :cheer:

Ik ga mijn inkomhal EINDELIJK behangen als mijn vriend volgend weekend voor 13 dagen op verlof vertrekt met de moto  :eDance:

In de inkomhal hangt al bijna een jaar papier met hier en daar al afgetrokken stukken van het plaatsen van de nieuwe voordeur en binnen deuren   :Ooops:

Dan is het hier even stil gevallen omdat de relatie niet meer zo goed zat maar nu wil ik echt dat het afgewerkt geraakt .
Ik ga zelf ook mijnen trap aanpakken   :louche:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.847 berichten
  • 3 katten

#7978 Geplaatst 28 juni 2019 - 22:08

Bekijk berichtSandra, op 28 juni 2019 - 20:40, zei:

Behangpapier  :cheer:  :cheer:  :cheer:

Ik ga mijn inkomhal EINDELIJK behangen als mijn vriend volgend weekend voor 13 dagen op verlof vertrekt met de moto  :eDance:

In de inkomhal hangt al bijna een jaar papier met hier en daar al afgetrokken stukken van het plaatsen van de nieuwe voordeur en binnen deuren   :Ooops:

Dan is het hier even stil gevallen omdat de relatie niet meer zo goed zat maar nu wil ik echt dat het afgewerkt geraakt .
Ik ga zelf ook mijnen trap aanpakken   :louche:
Ga je opnieuw van dat 3D behangpapier gebruiken met "houtlook"?
Dan ben ik benieuwd naar het resultaat ;)

Wij kochten eind vorig jaar een braadpan van Demeyere met het idee dat die langer zou meegaan dan de gemiddelde pan met anti aanbaklaag. Niet dus :louche:
Na een paar maanden begon de laag op de bovenrand van de pan op sommige plaatsen los te komen, ondanks dat we er nog zorgzamer mee omsprongen dan met onze andere pannen (gezien de prijs, al zou je er dan eerder mogen van uitgaan dat ze beter tegen een stoot kunnen).
Vorige week mocht ik de pan terug sturen naar Art & Craft (de winkel waar we via bol.com deze pan kochten).
Vandaag vernamen we dat de pan terug gestuurd wordt naar ons zonder geen enkele vorm van tegemoetkoming, want het zou liggen aan verkeerd gebruik/onderhoud.
Demeyere had een bijlage toegevoegd aan de mail met een aantal punten die hiervoor in acht genomen moesten worden.
En ondanks we de pan steeds op die manier gebruikt hebben claimen ze dat het niet ligt aan een productie of materiaalfout.
Daar word ik dus wel boos om : wanneer men meer geld uitgeeft aan iets omdat men dan ook kwaliteit verwacht en het product toch waardeloos blijkt te zijn, de producent de schuld verlegt bij de klant. Zo kan men altijd iets vinden om niet voor de garantie op te moeten draaien :knuppel:
Op hun facebookpagina las ik tussen de reviews dat we niet de enigen zijn.
Ik heb zowel Demeyere als de winkel waarbij ik de pan kocht laten weten dat ik hier niet mee akkoord ga.
Een pan verliest bij verkeerd gebruik/onderhoud niet in de eerste plaats haar laag aan de bovenrand maar in de binnenkant aan de bodem.
Als we op de rand wrijven met onze vingers zie je gewoon miniscule deeltjes loskomen van de laag. Ik mag er niet aan denken dat we waarschijnlijk al verschillende van die stukjes opgegeten hebben die er beland zijn tijdens het braden.

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#7979 Geplaatst 29 juni 2019 - 08:20

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 28 juni 2019 - 22:08, zei:

Ga je opnieuw van dat 3D behangpapier gebruiken met "houtlook"?
Dan ben ik benieuwd naar het resultaat ;)

Ja ik ga voor het zelfde papier dan in de tv kamer , ik vind dat een heel mooie kleur en structuur , behangt super makkelijk echt een dankbaar papier en gaat heel goed bij wit .
In onze tv kamer daar komen eigenlijk alleen ik en mijn vriend en de poezels , daarom gaat het mij niet storen dat het ook in de inkomhal gaat hangen :a
het is nu eigenlijk een beetje jammer dat niet meer mensen het kunnen zien :lachen:
Het effen niet met de flamingo's
479607a-1200x1000.jpg rasch-barbara-becker-wood-beam-panel-pattern-wallpaper-faux-effect-embossed-479607-p3639-8688_image.jpg

Onze binnen deuren zijn wit met zwarte scharnieren en klink met een verticale lijnen er in (moeten nog hun definitieve verflaag krijgen)
de voordeur is wit , het plafond is wit alsook de rest van het hout dat naar boven doorloopt , de vloer is wit/licht beige met een beetje schakeringen in .
De open rechte trap is nu hout  (weet niet wat het juist is heb hem nog nooit mooi gevonden stond hier al als ik het huis kocht ziet er goedkoop uit) ik ga de wangen en de leuning wit schilderen , de trede ook maar daar ga ik een traprenovatie trede op plaatsen (allé dat is het plan) in een licht grijze beton look of licht eiken/beuken daar ben ik nog niet uit (de achterkant van de trede en de onderkant blijven wit) .

Die lichte appelblauw/zeegroene kleur van het papier heeft ook een beetje een blinkend satijnachtig uitzicht staat echt heel mooi met wit dus hopelijk word het wat ik er van verwacht :oops:

Ongeveer zo iets als de deze heb ik in mijn gedachte ,  de mijn trap is wel een rechte open .
images.jpg000.jpg 1b801c6e32ca870a2e5a75651dced421.jpg

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#7980 Geplaatst 29 juni 2019 - 11:37

een sta op relaxzetel, je weet wel, zo eentje die je helpt om er uit te komen.
Ik heb wel mijn principes overboord moeten gooien...
Ik voel me daar niet zo goed bij, t is een leren zetel, ze waren er niet in stof en ik heb dringend enen nodig dus t was kiezen of delen, maar ik voel me zo slecht nu :(
Geplaatste afbeelding