Spring naar inhoud

* * * * - 3 stemmen

Wat heb je gekocht vandaag???

• Log in om te reageren
8110 reacties op dit onderwerp

#8101 Geplaatst 25 februari 2020 - 08:12

Nog niet gekocht maar ons koffiemachien (Senseo) heeft het gisteren begeven.
Hij ging al een tijd achteruit maar is alleen mijn man die koffie drinkt dus kon mijn niet veel schelen ;) :) .

Maar aangezien we vanavond geen tijd hebben, heb ik beloofd er 1 te bestellen op Bol, is die hier morgen. Dus weer een Senseo, liefst zelfde model, kunnen we die waterbak en zo nog houden en gebruiken ev als wisselstuk of zo.
Maar nu zie ik; de goedkoopste is 39€, is al eens teruggestuurde geweest wegens beschadiging, krassen en zo. Dus dat zie ik niet zitten.

Maar dan;
1 voor 49€, voor 53€, 57€,....
Maar ik zie geen verschil dus....Ja, in kleur, de goedkoopste is grijs maar als ik die selecteer kan ik weer kiezen uit 3 kleuren dus daar ligt het niet aan.... :trance: .

Mss toch maar naar de winkel gaan later deze week en uitleg vragen...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#8102 Geplaatst 25 februari 2020 - 12:36

BlackScorpion, op 24 februari 2020 - 21:36, zei:

Zijn die Peculiar Children boeken aan te raden?
Het is een specifiek genre maar ik vind van wel. Zeker de eerste drie, bij de nieuwe merk je dat het grote idee uitgeput is en de schrijver wat moet zoeken.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

lilymaya
lilymaya
  • 7.921 berichten

#8103 Geplaatst 25 februari 2020 - 13:55

Seabert, op 25 februari 2020 - 08:12, zei:

Nog niet gekocht maar ons koffiemachien (Senseo) heeft het gisteren begeven.
Hij ging al een tijd achteruit maar is alleen mijn man die koffie drinkt dus kon mijn niet veel schelen ;) :) .

Maar aangezien we vanavond geen tijd hebben, heb ik beloofd er 1 te bestellen op Bol, is die hier morgen. Dus weer een Senseo, liefst zelfde model, kunnen we die waterbak en zo nog houden en gebruiken ev als wisselstuk of zo.
Maar nu zie ik; de goedkoopste is 39€, is al eens teruggestuurde geweest wegens beschadiging, krassen en zo. Dus dat zie ik niet zitten.

Maar dan;
1 voor 49€, voor 53€, 57€,....
Maar ik zie geen verschil dus....Ja, in kleur, de goedkoopste is grijs maar als ik die selecteer kan ik weer kiezen uit 3 kleuren dus daar ligt het niet aan.... :trance: .

Mss toch maar naar de winkel gaan later deze week en uitleg vragen...

heb je die al lang?
Ik kocht er al eens eentje voor mijn moeder maar blijkbaar is het snel stuk:(

En blijkbaar moet je ook goed uitkijken Welke pads je gebruikt..

Inge91
Inge91
  • 12.481 berichten

#8104 Geplaatst 25 februari 2020 - 16:57

Vandaag een leesbril voor mijn manneke gekocht, bij kruidvat was het 1+1 gratis ;)  het mag geen te dure zijn omdat hij er mee werkt en dan is hij heel snel stuk

En een hoeslaken voor mijn topper.
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#8105 Geplaatst 25 februari 2020 - 17:18

lilymaya, op 25 februari 2020 - 13:55, zei:

heb je die al lang?

Mijn mama is nog maar net (sinds januari) aan toestel nummer drie, en ze gebruikt ze al van toen Senseo voor het eerst op de markt kwam, dat moet toch een jaar of tien zijn? Die van oma is toch ook al meer dan vijf jaar in gebruik. Ze gebruiken wel altijd pads van Senseo zelf. Op het einde krijgen de toestellen problemen met het vacuüm rond de pad lossen en met de hoeveelheid water. Persoonlijk vind ik het slootwaterkoffie :p maar als je geen sterke koffie wilt, prima. Ze zullen wel minder en minder lang meegaan natuurlijk, net als alle elektronica tegenwoordig...

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

#8106 Geplaatst 26 februari 2020 - 11:14

lilymaya, op 25 februari 2020 - 13:55, zei:

heb je die al lang?

Een kleine 3 jaar ongeveer. Zoals gewoonlijk, net uit garantie en dan kapot.
Oei, wij draaien daar vannalle soorten pads in. Maakt dat verschil dan? Dat ze rapper kapot gaan?

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

#8107 Geplaatst 26 februari 2020 - 11:23

Machteld., op 25 februari 2020 - 17:18, zei:

Mijn mama is nog maar net (sinds januari) aan toestel nummer drie, en ze gebruikt ze al van toen Senseo voor het eerst op de markt kwam, dat moet toch een jaar of tien zijn? Die van oma is toch ook al meer dan vijf jaar in gebruik. Ze gebruiken wel altijd pads van Senseo zelf. Op het einde krijgen de toestellen problemen met het vacuüm rond de pad lossen en met de hoeveelheid water. Persoonlijk vind ik het slootwaterkoffie :p maar als je geen sterke koffie wilt, prima. Ze zullen wel minder en minder lang meegaan natuurlijk, net als alle elektronica tegenwoordig...

Is voor mijn man alleen, ik drink héél zelden koffie.
En voor hem maakt het niet uit hoe die smaakt, koffie is koffie :louche: .

Blijkbaar mogen alleen de "echte" pads erin.... ? Ik vind dat raar dat van een toestel het binnenwerk kapot gaat door andere pads te gebruiken.
Maar het is idd de hoeveelheid water die niet meer klopt...

Gisteren toch nog besteld, bleek toch aan het kleur te liggen, de grijze zijn blijkbaar goedkoper. Zal 3 jaar geleden ook al zo geweest zijn want de onze was een grijze.
Dat pas gezien na een voormiddag discussie over het kleur, man wou rood, ik, wou absoluut geen rood. Maar grijsblauwig die "ochtendmist" heet.
Maar goed, dan gezien dat je 10€ moet bijbetalen voor een andere kleur dan grijs, dus het werd een grijze :lachen: .

Normaal brengen ze hem tss 13u00 en 20u00.
Een echt nauwkeurige tijdsindicatie vind ik dit dus niet. Ik vertrek rond 13u00 en ben pas rond 15u00 thuis tot 18u00, dan weer weg.
Woensdag is de allermoeilijkste dag hier om thuis te blijven...

lilymaya
lilymaya
  • 7.921 berichten

#8108 Geplaatst 26 februari 2020 - 13:09

Seabert, op 26 februari 2020 - 11:14, zei:

Een kleine 3 jaar ongeveer. Zoals gewoonlijk, net uit garantie en dan kapot.
Oei, wij draaien daar vannalle soorten pads in. Maakt dat verschil dan? Dat ze rapper kapot gaan?

Awel dat zou wel eens goed kunnen.... :)

#8109 Geplaatst 26 februari 2020 - 13:56

Wat mij nu ook te binnen valt; vroeger ontkalkte ik dat met speciaal product en ik denk sinds een halfjaar ongeveer ben ik overgestapt op azijn.
Ik weet niet meer waarom eigenlijk maar ik zal dat product eens niet in huis gehad hebben....

Ik was aan het denken dat het daaraan lag...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#8110 Geplaatst 28 maart 2020 - 16:52

een michael kors horloge vol bling aan minder dan de helft van de prijs en 54 tubes glitter , glitter is het woord van de dag, eigenlijk is dat het woord van iedere dag :Ooops: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#8111 Geplaatst 29 maart 2020 - 20:09

Wat hier doorgaat voor een pillenschieter (eigenlijk een spuit om kittens of zieke dieren te voeren maar het was dat of niets) in de dierenwinkel en verse groenten in de supermarkt ernaast. Maar best ook, toen we thuis kwamen las ik dat Moskou vanaf morgen in lockdown gaat. De restaurants en niet-noodzakelijke winkels waren al toe, maar nu mag je enkel nog naar de dichtste supermarkt voor het hoognodige.