Spring naar inhoud

- - - - -

baasje van Messi, Pluche, Max, Keno, Mambo, Noortje, Mieke, Pippa enz.

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_nancyvdp_*
Guest_nancyvdp_*

#1 Geplaatst 22 maart 2013 - 14:11

Ja het is hier een hele boerderij want dan ben ik de 2 hanen, de 4 kippen en de 3 eenden nog vergeten te vermelde met naam want ja... ze hebben allemaal een naam :-)

Messi is onze jongste aanwinst (met geamputeerd pootje, zie vorige topics), Pluche de mama van Messi, Max mijn eerste Shih Tsu van 7 j oud, Keno mijn tweede Shih Tsu van 6 j oud, Mambo de american stafford van onze jongste zoon van 3 j oud, Noortje de pony van 6 j oud, Mieke en Pippa de mini-geitjes die nu ongeveer 1 j oud zijn. Mambo de Stafford is verliefd op Mieke de geit loll. Max is the guardian van ons Messi, Keno moet je gewoon met rust laten, is een dikke luierik lol. Noortje graast er maar op los en doet niets anders dan eten, evenals Pippa. Kunnen jullie nog volgen? hihihi

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 22 maart 2013 - 15:55

Ja dat begint te lukken.......

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#3 Geplaatst 22 maart 2013 - 16:53

heb t een paar keer moeten lezen, en nu ik mijn fiets van stal heb gehaald kan ik eindelijk volgen ;)

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 22 maart 2013 - 17:56

Leuk al die diertjes. :lol2: Hopelijk volgen er foto's van dit kleine boerderijtje. :d
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 22 maart 2013 - 18:01

Ik moest het ook 2 x lezen :lachen: nu nog foto's van de beesten bende dan snap ik het helemaal :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: