Spring naar inhoud

- - - - -

Gin's eerste treinritje naar huis

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 23 maart 2013 - 11:20

Jaja, zoals de titel het al zegt. Wij zitten nu thuis met mijn mama en papa én de kat :)

Ons moeder heeft haar gedacht veranderd omdat ik haar heb gezegd dat ze nekeer moest openstaan voor nieuwe dingen. De kat is er nu eenmaal en dat zal niet snel veranderen, dat heeft ze nu ook door.

Wel z'n treinrit was echt redelijk goed meegevallen.. Buiten het feit dat hij in de bus heeft gemiauwd in zijn box is hij verder heel braaf geweest en heel de rit geslapen.

Dan moest hij mee naar mijn Bomma en Bompa, omdat zij me kwamen halen. Daar mocht hij vrij rondlopen en ik had nog maar net de bak neergezet, ging hij er al mooi zijn behoeftes in doen. Onze bompa was dan ook meteen verkocht :)
Hij heeft daar gespeeld alsof hij daar al elke dag komt.. na ons bomma en bompa moesten we naar Oma en Peter (heel wat moeilijker)..
Ze wilden de kat zien, maar vonden het maar niets, tjah ze zijn dan ook bijna tegen de 90. Daar heb ik hem wel in zijn box moeten laten.

Uiteindelijk tegen 21u naar huis gereden, ons moeder had zelfs al een complimentje gegeven over hoe schoon hem wel nie is. Maar aanraken wil ze nog niet doen, maar dat zal nog wel komen. Ze wil toch weten hoe hij slaapt enz.. ze is gisteren zelfs mee naar boven geweest om hem slaapwel te wensen en vond dat hij heel schattig ronkte.

Dus al bij al zitten we nu elk weekend thuis mijn ouders ;) En dat gaat zeer goed !!

Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 23 maart 2013 - 11:21

Ik ben super blij voor jou dat het toch al meegevallen is!

Dikke knuffel voor Gin ;)
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#3 Geplaatst 23 maart 2013 - 11:25

Ben heel blij dat je mama is bijgedraaid, moet zeggen dat ik in het begin ook maar niks vond, die bloterikskes, maar toen ik vroeger bij een klant van mij een sphynx zag heb ik mijn mening moeten herzien, en eens je mama hem eens heeft aangeraakt zal ze niet kunnen ophouden met knuffelen denk ik, want ze zijn toch ooh zo zacht he :love:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 23 maart 2013 - 11:35

Fijn voor je dat hij tijdens het reizen rustig is gebleven en dat je familie hem toch stillekes aanvaardt.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#5 Geplaatst 23 maart 2013 - 11:52

Ben superblij  voor jou en Gin! Hopelijk gaat het bij jou zoals het bij mij gegaan is en zijn ze er binnen maand verzot op ;) Ze kunnen alleszins op Gin zelf niets aanmerken als ik het zo hoor :thumb: :heart:

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 23 maart 2013 - 12:07

Super dat ze bijgedraait is!

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 23 maart 2013 - 12:48

Onze papa heeft hem nog niet gezien, maar dat zal straks wel het geval zijn :)
Ja ons moeder is er echt wel mee weg.. Hij mag voorlopig enkel op mijn kamer dit ook omdat beneden onze hond zit en het niet zo voor katten heeft. Maar mss dat ze binnenkort zeggen dat de kattenbak beneden in de hal mag staan (niet dat ik er iets van ruik ofzo nu hé) en hij de hele bovenruimte + hal voor zich mag hebben.. Maar dat gaat nu nog wat te vroeg zijn en wil hier niet te snel mee gaan.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#8 Geplaatst 23 maart 2013 - 13:54

de kleine blote donders kunnen de meeste mensen toch wel verleiden in levende lijve :d :loveshower:
Ik denk ook dat eens je mama hem aangeraakt heeft dat ze dan van hem niet meer gaat kunnen afblijven
Voorlopig is t toch al heel goed dat ze grotendeels is bijgedraaid
Geplaatste afbeelding

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 23 maart 2013 - 13:55

Bekijk berichtlathyrus, op 23 maart 2013 - 13:54, zei:

de kleine blote donders kunnen de meeste mensen toch wel verleiden in levende lijve :d :loveshower:
Ik denk ook dat eens je mama hem aangeraakt heeft dat ze dan van hem niet meer gaat kunnen afblijven
Voorlopig is t toch al heel goed dat ze grotendeels is bijgedraaid

Ze heeft hem aangeraakt !!!! en dan zo gelijk tegen een klein baby'ke zitten babbelen.. en lachen dat ze deed..
komt precies allemaal wel goed :)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#10 Geplaatst 23 maart 2013 - 14:08

als je er regelmatig mee op schok gaat gaan is een buggy misschien een goed idee?
Wij hebben er ook een gekocht en ik vind dat veel makkelijker dan met zo een box lopen sleuren
Dat komt inderdaad allemaal wel goed

Bewerkt door lathyrus, 23 maart 2013 - 14:09.

Geplaatste afbeelding

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 23 maart 2013 - 14:35

Bekijk berichtlathyrus, op 23 maart 2013 - 14:08, zei:

als je er regelmatig mee op schok gaat gaan is een buggy misschien een goed idee?
Wij hebben er ook een gekocht en ik vind dat veel makkelijker dan met zo een box lopen sleuren
Dat komt inderdaad allemaal wel goed

Ja neen, een buggy zie ik niet zitten.. Is veel te veel meesleuren. Maar seg, ik heb een vraagje, om de hoeveel tijd was je uw kleine frutsels ?

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#12 Geplaatst 23 maart 2013 - 14:41

vroeger deden we dat iedere week want k heb ze graag proper en vooral bij ons roze kleine donders zie je dat vuil bruin heel goed maar nu zit daar zeker een maand tussen iedere keer gewoon omdat ze het niet graag doen en ik wil hen dan niet verplichten iedere week om dat te moeten doen, ik heb daar leren op kijken op dat bruin...
Het is natuurlijk minder leuk voor je kleren en zeker als je iets wits aandoet
Ik wil je zeker niks opdringen hoor maar bij een buggy moet je net niks meesleuren...

Bewerkt door lathyrus, 23 maart 2013 - 14:41.

Geplaatste afbeelding