Spring naar inhoud

- - - - -

is er iemand al naar vitrine geweest?

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#1 Geplaatst 23 maart 2013 - 19:34

Is er iemand al naar vitrine in Brugge geweest?
Dat zou een popup winkelcentrum zijn, k heb naar de lijst gekeken van winkeliers die er komen staan en er staan er wel een paar tussen die me interesseren maar vraag me af of het de moeite is om er twee maal drie kwartier voor te rijden?
Ik zit trouwens toch nog te twijfelen sowieso of ik wel zou gaan met onzen diddl, hij is goed op de moment maar er kan natuurlijk altijd wel iets gebeuren met hem, maar ik kan natuurlijk niet onbeperkt constant binnen blijven, ik moet sowieso in de week naar de kinesist gaan en infraligne en dan kan er ook iets gebeuren op de korte tijd dat ik wegben, t kan altijd gebeuren...
Maar als t toch niet de moeite zou waard zijn dan rijden we al zeker niet en moet ik er mijne kop niet meer mee breken
Geplaatste afbeelding

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 23 maart 2013 - 20:37

Geen idee, ik ben van brugge en heb er zelf nog nooit van gehoord..

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#3 Geplaatst 23 maart 2013 - 21:00

Ik wist ook niet dat er zoiets bestond, stond vandaag vermeld in de nina (boekje bij weekendkrant van laatste nieuws) en in t reclameblad werd het ook vermeld dus heb ik het eens opgezocht wat het juist was
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#4 Geplaatst 23 maart 2013 - 21:23

we gaan morgen toch maar niet gaan, ik voel mij er toch niet goed bij om diddl dan zo lang alleen te laten (anderhalf uur heen en weer rijden en je moet daar dan nog alle standjes doen) maar t zou wel interessant zijn voor volgend jaar of t jaar daarna ofzo om dan te weten of het de moeite waard is...
Het zou ieder jaar zijn blijkbaar twee keer per jaar, tussen maart-mei en november-december
Geplaatste afbeelding

Ismene
Ismene
  • 811 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 23 maart 2013 - 21:35

Lathyrus, om als bruggeling even op je vraag te antwoorden: ik moet toegeven dat de vorige paar edities mij meer aanspraken, maar - indien je tegen wat drukte kunt - is Vitrine héél erg de moeite, jawel. Het pand op zich; historisch - industrieel en twee verdiepen kraampjes met home made spulletjes van allerlei aard.
Sinds de vorige editie is het ook op zaterdag, in plaats van enkel op zondag. Doen, zou ik zeggen.
De onderstroom die niemand ziet, bepaalt de richting in elk gebied.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 25 maart 2013 - 11:54

wat is dat dan eigenlijk juist zo'n pop-up winkel?
banner

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 25 maart 2013 - 11:56

Ken ik ook niet maar één ding is zeker, ik vind Brugge een fantastische mooie en gezellige stad. :love4:

Ismene
Ismene
  • 811 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 25 maart 2013 - 12:49

Brugge is inderdaad :hart: .. Al ben ik misschien een beetje bevooroordeeld natuurlijk :)

Een pop-up is eigenlijk een eerder "fictieve" winkel, zoals een webstore/webshop, die zo af en toe een "echte" winkel wordt. Op vitrine is dat dan in de vorm van kraampjes. De eigenaars stallen hun spullen dan uit, terwijl ze anders via andere kanalen (vooral online) verkopen; meestal hebben ze geen vaste locatie voor hun winkel en trekken ze rond om de kopers te bereiken. Voelt een beetje jong & hip aan op die manier; "het nieuwe shoppen".

www.devitrine.com voor specifiekere informatie. De moeite waard, maar zoals ik al zei, het vele volk moet je erbij nemen.

De onderstroom die niemand ziet, bepaalt de richting in elk gebied.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#9 Geplaatst 25 maart 2013 - 15:35

Ismene, bedankt voor de info, goed om weten voor volgend jaar ofzo
Vandejaar durfden we onzen diddl toch niet zolang alleen laten ook al had ik enorm veel zn om eens tot daar te gaan
Geplaatste afbeelding

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 25 maart 2013 - 19:56

Hey Lathyrus
Zeker doen volgend jaar, het is super, al moet ik toegeven toch vaak ook prijzig.
Maar heel origineel en gezellig.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#11 Geplaatst 25 maart 2013 - 20:40

Bekijk berichtfurrball, op 25 maart 2013 - 19:56, zei:

Hey Lathyrus
Zeker doen volgend jaar, het is super, al moet ik toegeven toch vaak ook prijzig.
Maar heel origineel en gezellig.

dat dacht ik al, dat er originele dingen te vinden gingen zijn
hopelijk lukt het eind dit jaar of in t voorjaar van volgend jaar dan om er eens naartoe te gaan
Ook bedankt voor de info !
Geplaatste afbeelding

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 25 maart 2013 - 20:42

Ik vermoed dat het eind dit jaar zal zijn, ik hou je sowieso op de hoogte als ik een datum weet.