Spring naar inhoud

- - - - -

Latte allergisch voor tonijn?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 24 maart 2013 - 21:27

Hey,

Latte schudt de laatste 2 dagen weer meer met zijn hoofd( hij heeft dat een tijd terug ook gedaan) en volgens de DA was het toen voedselallergie. Als ik terugdenk wat hij de laatste dagen anders dan anders gegeten heeft, dan is het volgens mij enkel de tonijnsteak die ik hun gekocht had...
Kan het zijn dat hij daar allergisch aan is? En indien dit zo is...gaat het vanzelf over of moet ik hem er iets voor geven? Hij lijkt voor de rest niet veel last te hebben.
Graag jullie mening:-)

Bewerkt door Jientje, 24 maart 2013 - 21:28.

My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 24 maart 2013 - 21:38

Weet niet of ze na 2 dagen pas reageren op iets die ze een paar dagen daarvoor gegeten hebben, lijkt me dat dit al lang hun systeem uit moet zijn.
Het was hier vanavond ook een blikje tonijn voor hun en 2 hebben flink moeten overgeven, denk dat het een slecht blikje moet zijn geweest, normaal hebben ze nergens last van, ze krijgen 1 x per week tonijn. De inhoud rook verder goed, blikje van de lidl. vrijdag gekocht.

sorry laatste keer

Maline
Maline
  • 405 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 24 maart 2013 - 22:18

Hier zijn er 3 zot van tonijn.
Maar teveel mag ik niet geven, want anders vind ik het diezelfde avond ergens terug ... uitgebraakt.

Hier dus maximum een half blikje voor 3 katten per keer.

Als ik hen liet doen, dan was het blik met huid en haar verslonden ... maar met de gekende gevolgen achteraf.

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 25 maart 2013 - 04:09

Hey,

Het heeft geen twee dagen geduurd hoor. Ik heb het hem 2 dagen geleden gegeven en sindsdien schudt hij precies meer met zijn hoofd.
Ik weet niet of het iets uitmaakt maar het was geen blikje tonijn maar verse tonijnsteak.
Nu ja, ik hou het in het oog.
Alvast bedankt.
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 25 maart 2013 - 08:47

Ik heb hier op KS eens een topic gelezen dat een grote hoeveelheid tonijn ook niet zo goed kan zijn voor een kat. Ik zeg uiteraard niet dat jij teveel hebt gegeven hé, ik ben maar eens mee aan het denken ;)

Hier de link naar het topic

http://www.kattensit...jn-voor-de-kat/
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |