Spring naar inhoud

- - - - -

Eerste cursus gevolgd

cursus katten asiel

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
sscarabee
sscarabee
  • 66 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 maart 2013 - 11:04

Gisteren naar een opleiding geweest 'katten en asiel'. Zéééér interessant, ook voor mijn eigen poezels. Ik wist al veel van poezen, maar ik heb toch heel wat bijgeleerd! Hopelijk zullen de tips die ik gekregen heb de poezels in het asiel ook ten goede komen. Maar blijkbaar weten ze in het asiel waar ik vrijwilligerswerk doe wel waar ze mee bezig zijn, want veel van de aanbevelingen voor asiel zijn daar reeds in gebruik.

Ik heb uiteindelijk toch niet voor Toscanzahoeve gekozen om opleiding rond kattengedrag enz. te volgen.
Ik zou heel graag een opleiding gedragstherapeut voor katten volgen, maar moet nog veel opzoekingswerk verrichten want er is niet zo veel rond te vinden hier in België.
Alle tips i.v.m. opleidingen zijn welkom!
Poeslieve groetjes
Peggy (scarabee)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 25 maart 2013 - 11:43

Leuk dat je veel hebt kunnen bijleren :) voor asielen kunnen soms die kleine tips al een wereld van verschil maken he :)
banner

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 25 maart 2013 - 11:58

Super en ook een goed initiatief van hen! :thumb:

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 25 maart 2013 - 12:10

Leuk! Was dat toevallig bij Felinova, want 'k weet dat ze gisteren ook een opleiding Katten & Asiel gaf (maar 'k had al mijn jaarlijkse afspraak met de Sfeer-beurs :) )
Vorig jaar heb ik ook een combo-weekend over katten & gedrag en de helft van de Summerschool gevolgd, echt zéér interessant!

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 25 maart 2013 - 19:46

ik heb gisteren die opleiding ook gehad in het asiel :)  ik vond het heel interessant
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: cursus, katten, asiel