Spring naar inhoud

- - - - -

Cerise is mama geworden :-)

• Log in om te reageren
253 reacties op dit onderwerp
Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#136 Geplaatst 02 april 2013 - 15:54

Bedankt,

Ja het is echt een shock een echte shock.
Zeker omdat hij eigenlijk zo belangrijk was in mijn leven.

Ja de dood kan heel onverwacht komen . . .

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#137 Geplaatst 02 april 2013 - 16:23

Heb nog niet gereageerd maar moet toch even zeggen dat je het supergoed doet!!!
Zeker in deze moeilijke tijden, gecondoleerd met je grootvader.

Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#138 Geplaatst 02 april 2013 - 16:24

Innige deelneming bij het verlies van je grootvader. :hug:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#139 Geplaatst 02 april 2013 - 17:47

Sterkte met het verlies van je opa...
Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#140 Geplaatst 02 april 2013 - 17:54

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode !
Wel goed voor jezelf (en je babytje) blijven zorgen hé Bloempje :wi  want nu is het wel heel veel dat je te verwerken krijgt.

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#141 Geplaatst 02 april 2013 - 18:06

Veel sterkte met het verlies van je grootvader.
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#142 Geplaatst 02 april 2013 - 21:28

Bekijk berichtMika, op 02 april 2013 - 17:54, zei:

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode !
Wel goed voor jezelf (en je babytje) blijven zorgen hé Bloempje :wi  want nu is het wel heel veel dat je te verwerken krijgt.

Ik vind dat dus echt super wat ze doet, zwanger, s'nachts opstaan voor de kleintjes, nog 3 kinderen en dan nog eens zo'n droevige gebeurtenis meemaken...
Je bent echt een sterkte vrouw Vanessa maar zoals Mika zegt vergeet jezelf niet! :hug:

Ikke_1983
Ikke_1983
  • 214 berichten

#143 Geplaatst 02 april 2013 - 21:55

Sterkte met het verlies

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#144 Geplaatst 03 april 2013 - 01:10

Bekijk berichtSolotje, op 02 april 2013 - 21:28, zei:

Ik vind dat dus echt super wat ze doet, zwanger, s'nachts opstaan voor de kleintjes, nog 3 kinderen en dan nog eens zo'n droevige gebeurtenis meemaken...
Je bent echt een sterkte vrouw Vanessa maar zoals Mika zegt vergeet jezelf niet! :hug:

Ja maar Anja ik ben echt niet meer zo sterk hoor, ik ben iemand die teveel op mij neemt.
Heb vandaag zware ruzie gemaakt met mijn zus omdat ik echt niet kan tegen hebzuchtige mensen.
Mijn grootvader was gisteren nog niet koud en zij was al bezig over de erfenis en was s'avonds al naar zijn appartement gegaan om te gaan kijken wat daar ligt.
Dat vind ik dus ZZZOOO ongepast!!
Ik begrijp niet hoe mensen zo schijnheilig, achterbaks en hebzuchtig kunnen zijn.
Was zo boos op haar dat ik alles eruit heb gegooid en heb gezegd dat als ze dan toch al alles achter onze rug wil doen dan moet ze haar plan maar trekken met alles.
Ik ga niet naar de begrafenis ik kan dat echt niet aan, ik zal nadien wel afscheid nemen op mijn manier van mijn grootvader.
Ik blijf het zeggen ik ben echt niet gemaakt voor deze harde wereld daar ben ik veel te gevoelig voor :-(

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#145 Geplaatst 03 april 2013 - 07:38

Bekijk berichtBloempje, op 03 april 2013 - 01:10, zei:

Ja maar Anja ik ben echt niet meer zo sterk hoor, ik ben iemand die teveel op mij neemt.
Heb vandaag zware ruzie gemaakt met mijn zus omdat ik echt niet kan tegen hebzuchtige mensen.
Mijn grootvader was gisteren nog niet koud en zij was al bezig over de erfenis en was s'avonds al naar zijn appartement gegaan om te gaan kijken wat daar ligt.
Ik begrijp niet hoe mensen zo schijnheilig, achterbaks en hebzuchtig kunnen zijn.
Was zo boos op haar dat ik alles eruit heb gegooid en heb gezegd dat als ze dan toch al alles achter onze rug wil doen dan moet ze haar plan maar trekken met alles.
Ik ga niet naar de begrafenis ik kan dat echt niet aan, ik zal nadien wel afscheid nemen op mijn manier van mijn grootvader.
Ik blijf het zeggen ik ben echt niet gemaakt voor deze harde wereld daar ben ik veel te gevoelig voor :-(

Mijn deelneming bij het overlijden van je grootvader,maar verzorg je een beetje dit is allemaal niet goed voor jou en je baby,probeer het je niet aan te trekken er zijn nu éénmaal geldhonden op de wereld,maar vroeg of laat komen die ook met hun neus tegen de muur te staan!(ik heb spijtig genoeg ook zo'n zus)Geniet van je poesjes ,je gezinnetje en natuurlijk van je babytje!Hou je sterk he en ontspan af en toe eens! :flower:

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#146 Geplaatst 03 april 2013 - 08:55

Bekijk berichtCVR, op 03 april 2013 - 07:38, zei:

Mijn deelneming bij het overlijden van je grootvader,maar verzorg je een beetje dit is allemaal niet goed voor jou en je baby,probeer het je niet aan te trekken er zijn nu éénmaal geldhonden op de wereld,maar vroeg of laat komen die ook met hun neus tegen de muur te staan!(ik heb spijtig genoeg ook zo'n zus)Geniet van je poesjes ,je gezinnetje en natuurlijk van je babytje!Hou je sterk he en ontspan af en toe eens! :flower:
Dank u :-)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#147 Geplaatst 03 april 2013 - 09:08

Bekijk berichtBloempje, op 03 april 2013 - 01:10, zei:

Ik begrijp je gevoelens helemaal.
Helaas gebeurd dit wel meer in families :( en ja dat doet pijn, heel veel pijn.... probeer aan andere dingens te denken,
want die mensen zijn het echt niet waard om je daardoor ongelukkig te voelen en ik weet dat het gemakkelijk praten is maar probeer het alleszins niet alleen voor jezelf maar ook voor je baby.
En met je zus komt het wel goed, het voordeel aan dichte familie is dat je af en toe eens goed kan ruzie maken maar

dat het dan ook snel terug is bijgelegd. :hug:
Probeer het van je af te zetten, kijk naar je lieve mooie kinderen en kittens en

dan komt er wel spontaan een glimlach en hou je daar even aan vast. :hug:

Bewerkt door Solotje, 03 april 2013 - 09:09.

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#148 Geplaatst 03 april 2013 - 21:58

Zoals beloofd volgen hier de gewichtjes die ik net genomen heb van de baby'tjes.

K1 op 30/03 woog het nog 117gr nu 152gr
K2 op 30/03 woog het nog 127gr nu 161gr
K3 op 30/03 woog het nog 89gr nu 123gr
K4 op 30/03 woog het nog 137gr nu 170gr
K5 op 30/03 woog het nog 65gr nu 88gr

Het kleintje drinkt nu wel volledig zelfstandig bij mama en het komt bij dus ik denk dat alles ok is, niet?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#149 Geplaatst 03 april 2013 - 22:32

Ja ziet er echt wel heel goed uit! :thumb:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#150 Geplaatst 03 april 2013 - 22:47

Zo die zijn hard gegroeid. Als het weer een beetje met je gaat zou een foto van het grut leuk zijn :-)
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!