Spring naar inhoud

- - - - -

Cerise is mama geworden :-)

• Log in om te reageren
253 reacties op dit onderwerp
Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#151 Geplaatst 03 april 2013 - 23:06

Voila heb speciaal foto'tjes gemaakt snel snel ;-)

Bijgevoegde thumbnails

• 381.JPG
  • 382.JPG
  • 383.JPG
  • 380.JPG

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#152 Geplaatst 03 april 2013 - 23:21

Het is wel goed te zien het verschil in grote he.
Zien de wel mooi schoon uit.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#153 Geplaatst 03 april 2013 - 23:26

Der zitten harige poesjes bij en bijna naakte mollekes.
Cerise kan wel boos kijken he :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Maline
Maline
  • 405 berichten
  • 3 katten

#154 Geplaatst 03 april 2013 - 23:37

Cute om zien ;).

En tja, Cerise heeft waarschijnlijk iets van "Seg, dat zijn wel mijn kinders, hé, val me daar niet om de vijf minuten voor lastig" :).

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#155 Geplaatst 04 april 2013 - 00:09

Ja je ziet idd wel het verschil in grote.
Cerise is volgens mij idd een beetje boos want gisteren was mijn grootvader zijn hondje bij mij tot deze ochtend en elke x dat ik het hondje riep kwam zij kei snel aangerend dus ze was jaloers ;-)
En ja ze ziet me nu eigenlijk super weinig omdat ik heel de dag van daar naar daar loop voor alles te regelen ivm het overlijden van mijn grootvader.
Ik zal ze dit weekend eens verwennen door lekker thuis te blijven bij haar en de baby's ;-)

Ik vind wel persoonlijk dat Cerise weinig eet, van haar kroketjes eet ze zo goed als niet.
En als ik haar tussendoor Hills AD geef wil ze daar ook niet veel van eten.
Mijn man heeft haar daarjuist sardinetjes gegeven en daar heeft ze dan wel van gegeten.

Iemand suggesties?

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#156 Geplaatst 04 april 2013 - 00:10

Denkdat het eerder het verdedigen van haar kroost is;-)
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#157 Geplaatst 04 april 2013 - 08:49

Die zijn al goed gegroeid zeg :thumb:
En Cerise ziet er inderdaad wel een beetje boos uit hihi. Een dametje met pit ;)

Je kan altijd eens ander natvoer proberen (hier aten ze enorm graag almo nature) of een stukje rauwe kipfilet vinden de meeste poezen ook geweldig.

Succes

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#158 Geplaatst 04 april 2013 - 09:12

Bekijk berichtBloempje, op 04 april 2013 - 00:09, zei:

Ja je ziet idd wel het verschil in grote.
Cerise is volgens mij idd een beetje boos want gisteren was mijn grootvader zijn hondje bij mij tot deze ochtend en elke x dat ik het hondje riep kwam zij kei snel aangerend dus ze was jaloers ;-)
En ja ze ziet me nu eigenlijk super weinig omdat ik heel de dag van daar naar daar loop voor alles te regelen ivm het overlijden van mijn grootvader.
Ik zal ze dit weekend eens verwennen door lekker thuis te blijven bij haar en de baby's ;-)

Ik vind wel persoonlijk dat Cerise weinig eet, van haar kroketjes eet ze zo goed als niet.
En als ik haar tussendoor Hills AD geef wil ze daar ook niet veel van eten.
Mijn man heeft haar daarjuist sardinetjes gegeven en daar heeft ze dan wel van gegeten.

Iemand suggesties?

Kan zijn dat ze dat niet graag eet, gewoon zoeken wat ze graag eet, er zijn vele goede merken zoals Almo nature, Feline Porta 21, Applaws, Cosma, Animonda Carni, Schesir en Shiny cat, diegene die ik heb opgenoemd zijn zeer goed kwalitatief voer.

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#159 Geplaatst 04 april 2013 - 09:22

Ok dus deze ochtend lig ik nog te slapen en ik hoor een vreemd geluid . . . Doe ik mijn ogen open om te kijken van waar het kwam.
Bleek dat Cerise naast mijn bed stond met een kitten en vervolgens onder mijn bed kroop met het kitten.
Dus ik word wakker en ga naar de living (waar mijn man vannacht in slaap was gevallen) en ik maak hem wakker om het te vertellen.
Plots komt Cerise eraan gewandeld maar nogal heel onrustig miauwend.
Ik weet niet wat er scheelt met haar maar ik heb in ieder geval het kitten terug in de bench gelegd want in onze kamer is het echt extreem koud.
Waarom doet ze dit??

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#160 Geplaatst 04 april 2013 - 09:41

Dat is omdat ze het kitten bij jouw wilt leggen en met jouw wilt delen.
Jij hebt de hele tijd in de zetel gelegen, dus eigenlijk heel dicht bij haar en nu zal je sinds kort in je bed liggen met een serieuze afstand, niet?

Toen dat Chanelleke dat deed, had ik ze allemaal in een mand gelegd en naast mijn gezet, zodat ik echt vanuit mijn bed met mijn arm aan hun kon en dat vond ze goed, misschien zoiets proberen?

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#161 Geplaatst 04 april 2013 - 09:44

Als ik het fout heb mogen andere me corrigeren, maar zie het maar als compliment.
Veel katten hebben de drang om hun kittens om de zoveel tijde verplaatsen.
Dat doen ze naar een plaats waarde zich geborgen voelen. En dat is dus bij jou, hoewel je bed natuurlijk niet ideaalste plaats is dus;)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#162 Geplaatst 04 april 2013 - 09:49

Nee je hebt het niet fout Grumpje :)

Ze moet wel opletten, dat ze echt iets zoekt wat mamapoes goed vindt, want ik heb al een kitten verloren omdat de poes haar ergens heeft opgelegd en het kitten gevallen is en het kitten had een hematoom en is gestorven :( ik wil je zeker geen schrik aanjagen, het is een kleine kans dat dit kan gebeuren maar ze is er wel dus probeer zo snel mogelijk een oplossing te zoeken. ;)

Bewerkt door Solotje, 04 april 2013 - 09:49.

Bloempje
Bloempje
  • 414 berichten
  • 1 katten

#163 Geplaatst 04 april 2013 - 12:16

Ja op zich vind ik het echt niet erg dat ze in de kamer gaat met de kittens maar het is er echt heeeeeeeeel koud even koud als buiten dus da's volgens mij niet zo goed voor de baby's, toch?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#164 Geplaatst 04 april 2013 - 12:33

Nee dat is niet goed maar kan je de verwarming in je kamer niet opzetten?

Ik slaap ook met de raam open, ook in de winter want ja ik krijg anders geen lucht en dan slaap ik moeilijk...
maar als er kittens zijn dan gaat de raam dicht en staat zelfs de verwarming op, allemaal voor die kleine ukkies, je moet er iets voor over hebben he :lachen:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#165 Geplaatst 04 april 2013 - 15:53

Lees dit net, proficiat met de kittentjes en je doet dat heel goed!
ook een proficiat voor ons Anja, super hoe je haar helpt !
en dan nog mijn deelneming met het verlies van je opa

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie