Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Lolly haar nestje

• Log in om te reageren
229 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#106 Geplaatst 13 april 2013 - 17:09

meestal is het ook wel zo

Maar katten hebben niet zoals wij een zak met vruchtwater en daar de babies in. De babies liggen allemaal (ook) apart in een zakje met vruchtwater. En als ze nog heel dik is, dan is de kans groot dat ze haar vruchtwater nog niet echt (helemaal) kwijt is.
En het is nog geen 9 uur, dus ontspan ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#107 Geplaatst 13 april 2013 - 17:31

het rare is alleen dat als ik haar buik voel dat ik enkel kittens voel en haar buik is heel hard

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#108 Geplaatst 13 april 2013 - 19:41

Dr lichaam is zich aan het klaar maken voor de as bevalling. Geen paniek ook als ze voor 9 Uur nog niet begint.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#109 Geplaatst 13 april 2013 - 20:03

ah ok. dus het moet niet persee voor 21u zijn bedoel je? Ik had begrepen dat het echt binnen de 24 uur moest daarmee dat ik begon te pannikeren

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#110 Geplaatst 13 april 2013 - 21:47

is dit echt wel normaal haar weeen zijn totaal nog niet begonnen, ze is terug aan het eten. het lijkt juist of er niks aan de hand is, alleen is ze tussendoor wel aan't krabben aan haar etensbakje terwijl er nog brokken in zitten

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#111 Geplaatst 13 april 2013 - 23:24

De kittens zitten allemaal in een eigen vliesje met vocht. Dat ze nu wat vruchtwater is verloren kan echt geen kwaad ook niet voor de kittens. Vaak bevallen ze binnen 24 uur maar soms  kan het ook tot 5 dgn duren. Zolang poes haar ding doet, rustig is geen langdurige persweeen heeft is er echt niks aan de hand.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#112 Geplaatst 14 april 2013 - 00:20

Ah k dat is een hele geruststelling, maar ben volgens mij ook al achter de reden gekomen denk ik, zou kunnen dat ze het nog een beetje probeert op te houden, aangezien ze eigenlijk altijd buiten gezeten heeft en nu voortdurend binnen zit, Binnen blijven vind ze niet erg maar naargelang de bevalling dichter bij komt probeert ze toch naar buiten te gaan.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#113 Geplaatst 14 april 2013 - 02:37

Opletten dat ze niet buiten geraakt want dan vind je de kleintjes moeilijk terug. Hopelijk verloopt alles goed met haar.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#114 Geplaatst 14 april 2013 - 11:32

ja ben er nu alles voor aan't doen om haar binnen te houden, woon hier ook midden in het centrum, en aangezien ze schrik heeft van auto's. zelfs als het raam een klein beetje open staat, gaat ze lopen van het lawaai; daarmee denk dat ik haar dan niet meer ga terug zien

Balou1
Balou1
  • 8 berichten

#115 Geplaatst 15 april 2013 - 12:12

is lolly al mama geworden?

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#116 Geplaatst 15 april 2013 - 14:19

nee, nog niet. Maar denk dat ik mij vergist heb met dat haar water gebroken was. Ze is bijna heel haar draagtijd nu hier dus zou toch niet meer lang mogen duren. haar tepels beginnen ook echt zakjes te worden enzo dus... het zou toch bijna moeten gebeuren

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#117 Geplaatst 15 april 2013 - 15:24

hopelijk gaat het nu snel gebeuren !
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#118 Geplaatst 15 april 2013 - 15:37

normaal zou het nu niet meer langer dan een week mogen duren, aangezien het nu precies 60 dagen geleden is, Sinds we haar zijn gaan halen bij de vorige eigenaars. Ze zal dus ook wel heel kort van te voren gedekt zijn. Maar we kijken er hier ook heel erg naar uit, maar lolly doet het nu voor de moment nog rustig aan, al zie ik wel aan haar dat de bevalling nu echt wel dicht bij begint te komen

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 17 april 2013 - 15:30

Hoe staat het met Lolly?
Nog vorderingen gebeurd?
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#120 Geplaatst 17 april 2013 - 15:52

Ze is nog steeds zwanger, maar ze begint nu wel echt nestjes te maken, er beginnen ook al melkzakjes bij haar tepels, en ze is wel met een soort lokroep bezig heel de dag, onrustiger is ze vandaag ook, dus hoop dat het voor vandaag of morgen is

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger