Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Lolly haar nestje

• Log in om te reageren
229 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 27 maart 2013 - 19:56

Bekijk berichtKleintjeuh, op 27 maart 2013 - 19:53, zei:

had juist mijn hand weer eventjes op haar buik liggen, en voel nu de kittens serieus goed. iedere keer voelde ik bultjes van de pootjes, poepjes en hoofdjes die tege haar zij geduwd zaten, echt wel super om het zo goed te voelen :jump:

Geweldig he :) die vertrouwensband tussen jullie zal wel goed zitten, geniet ervan :)

Geplaatste afbeelding

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 27 maart 2013 - 20:36

Ja denk het ook wel, ze ligt hier al een paar uur te spinnen langs mij, maar begin medelijden met haar te krijgen. Ze gaat volgens mij ook blij zijn als het achter de rug is, ze loopt voortdurend rondjes, eten en drinken, eventjes rusten, snel snel richting kattenbak, terug uitrusten en dan begint heel het verhaaltje terug opnieuw, en met momenten hoor ik een zacht geklaag, dus denk wel dat ze begint af te zien, maarja ze is ondertussen ook al twee keer zo dik als eerst

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 27 maart 2013 - 20:45

Dat kan ik geloven :lol2: komt allemaal goed.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 27 maart 2013 - 21:02

Hou haar maar goed in de gaten, toen Teuntje zo was is zo ook binnen 24 uur bevallen..
Misschien kun je haar vannacht ook in de gaten houden...

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 27 maart 2013 - 21:07

Ja inderdaad hou haar maar goed in het oog, dit is nu heel vervelend dat je niet weet wanneer ze ongeveer bevalt maar vanaf ze begint een plekje te zoeken,
begint te graven en een beetje onrustiger wordt dan zal het geen 24u meer duren.

Had je al een doos gezet en waar?

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 27 maart 2013 - 21:45

ja, ik hou haar dag en nacht in het oog, ik heb zelfs besloten even op de zetel te slapen dat ik bij haar nestje in de buurt lig, aangezien ik een vrij lichte slaper ben zal ik er dan ook van wakker worden, ze is al een paar dagen plekjes aan het zoeken, ik heb op drie verschillende plaatsen een mandje staan waar ze in kan bevallen, in de living staat haar mand, in de eetkamer heb ik haar reismandje staan ( haar favorite verstopplaats als er bezoek is) en heb een kartonnen doos in de keuken staan, alle drie liggen er al doeken is dat als ze moest beginnen dat er ook altijd een zachte ondergrond is voor haar en de kittens, maar dit gedrag is al een hele dag bezig, dus misschien voor deze nacht of morgen

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 27 maart 2013 - 21:48

Als het gedrag zo verschilt dan de andere dagen dan zit de kans er in dat ze binnen de 24u gaat bevallen, goed dat je haar s'nachts ook in het oog houd, nu kunnen wij alleen maar duimen dat alles goed en vlot verloopt!

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 27 maart 2013 - 21:50

ik ga er ook op hopen, maar als ze bevallen is laat ik zeker iets weten hoe het geweest is

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 27 maart 2013 - 21:55

Goed en als er iets is dan vraag je het maar, je mag mij ook altijd bellen als je wil?

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 27 maart 2013 - 21:57

ok zal ik zeker doen. bedankt. ik zal jullie op de hoogte houde, en nu maar beginnen duimen dat ik rustig kan blijven als het begint

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 28 maart 2013 - 09:03

En is de bevalling vannacht geweest?
banner

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 30 maart 2013 - 00:17

nee, de kittens laten nog even op zich wachten, tot nu toe is er zelf nog geen prop, ze ligt wel vaker in haar werp mand, maar dat is de enige verandering. Ik wacht ondertussen ook vol spanning, maar ze weet ieders geduld goed op de proef te stellen.
al dat ik wel heel blij ga zijn eens de bevalling achter de rug is

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 30 maart 2013 - 11:29

Het kan ook best zijn dat je de prop niet ziet hoor, dat ze alles al helemaal proper wegwast voordat je er erg in hebt. Dus fixeer je niet enkel op het zien van een prop als teken dat de bevalling snel zal beginnen...
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#44 Geplaatst 30 maart 2013 - 11:57

wat voor zachte doeken liggen er?
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 30 maart 2013 - 12:52

Veel succes.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger