Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Lolly haar nestje

• Log in om te reageren
229 reacties op dit onderwerp
Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#46 Geplaatst 30 maart 2013 - 13:27

ik heb er vooral een hoop handdoeken ingelegt en helemaal bovenaan ligt er een fleecedekentjes zodat ze niet met hun nagels in blijven hangen

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#47 Geplaatst 30 maart 2013 - 13:55

Van die absorberende onderleggers die ook gebruikt worden bij bv incontinente mensen, is zeker handig. Er komt sowieso een hoop vocht vrij bij de bevalling, en op die manier kan je de ondergrond waar ze opliggen, veel droger houden. Die onderlaag van die onderleggers laat namelijk geen vocht door, waardoor het fleecedekentje dat eronder ligt, ook droog blijft. Die absorberende onderlegger kan je, indien die echt nat is of zwaar bebloed, tijdens de bevalling vervangen door een andere. Op die manier maak je veel minder kans dat de kittens teveel afkoelen door op een koude natte ondergrond te liggen. Ik bestel die onderleggers online, maar misschien kan iemand je ook wel zeggen of je die bv bij een apotheek of in een petshop ook kan gaan halen.

Bewerkt door snoopy, 30 maart 2013 - 13:55.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#48 Geplaatst 30 maart 2013 - 15:43

Bekijk berichtsnoopy, op 30 maart 2013 - 11:29, zei:

Het kan ook best zijn dat je de prop niet ziet hoor, dat ze alles al helemaal proper wegwast voordat je er erg in hebt. Dus fixeer je niet enkel op het zien van een prop als teken dat de bevalling snel zal beginnen...

Inderdaad ik denk dat ik nog maar 1 of 2 keer zo'n prop heb gezien.

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#49 Geplaatst 30 maart 2013 - 20:49

ja dat is wel handig, ik zal een keertje rondvragen waar ik deze kan vinden, ok dan weet ik dat ik daar niet op moet wachten. maar hoop  echt dat het nimmer te lang gaat duren, ten laatste deze week zou ze moeten bevallen. anders moet ik terug naar de dierenarts

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 30 maart 2013 - 20:52

Dat is nu echt geen ramp als je geen onderleggers hebt, ik gebruik dat nooit, ik gebruik oude handdoeken en dat gaat ook goed.

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 30 maart 2013 - 21:10

was ook van plan om het fleecedeken er uit te halen als ze begint en het er terug onder te leggen als de kittens gebore ware maar ze gebruikt het nu ook als mand dus vandaar dat ik het er nog even in laat liggen, maar kan altijd zo een doek zorgen voor als de bevalling begint

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#52 Geplaatst 30 maart 2013 - 22:36

Ik heb vorige week in de Lidl van die onderleggers gekocht, die hebben ze daar af en toe!
Veel succes met de aankomende bevalling! Je gaat dat super doen en Lolly ook!

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 30 maart 2013 - 22:50

ah ok, handig om te weten. Als ze maandag nog niet bevallen is zal ik daar eventjes gaan zien of ze er nu hebben.
Bedankt, ik hoop alleen dat ik dan rustig ga blijven.

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#54 Geplaatst 31 maart 2013 - 19:56

Ze laat iedereen goed wachten, er lijkt nog geen verandering sinds vrijdag. Hoop dat het toch niet meer te lang gaat duren.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 31 maart 2013 - 20:06

ja ik ben ook altijd je topic op aan't zoeken.. Maar het zal wel niet meer al te lang op zich laten wachten...
Komt helemaal goed :)

Geplaatste afbeelding

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#56 Geplaatst 31 maart 2013 - 20:27

hopelijk misschien morgen wel op 1 april denk dat er mij dan niet veel zouden geloven als ik zeg dat de kittens er zouden zijn. Maar we zijn met zen alle echt nieuwsgierig naar hoeveel het er gaan zijn en hoe ze er uit gaan zien

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#57 Geplaatst 31 maart 2013 - 23:47

is het eigenlijk normaal ze bibbert? volledig al sinds deze middag; en het is hier toch warm genoeg binnen

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#58 Geplaatst 31 maart 2013 - 23:51

Dat heb ik nog niet meegemaakt :s  zou mij verbazen dat ze bij jullie koud heeft, tenzij dat het van iets anders is.
Bij dit kan ik je niet helpen.

Kleintjeuh
Kleintjeuh
  • 200 berichten
  • 1 katten

#59 Geplaatst 01 april 2013 - 00:09

ok, ja heb de verwarming op 22 staan dus koud is het niet maar zal eventjes op internet zoeken dan, moest het zijn dat ik het vind zal ik het hier ook nog eventjes bijzetten, als het dan nog iemand een keer moest voor hebbe

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#60 Geplaatst 01 april 2013 - 07:45

Hoe is het intussen met Lolly? Dat bibberen kan ik ook niet verklaren... Heb je haar temperatuur kunnen nemen?
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger