Spring naar inhoud

- - - - -

Tupac, de dwergpincher, en de andere 3 musketiers

• Log in om te reageren
105 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 28 februari 2014 - 22:18

Met Tupac is alles goed. Hij valt nog steeds uit, maar dat aanvaard ik gewoon als iets dat eigen is aan hem. Ik weet hoe ik het kan onderbreken en vaak ook hoe ik het kan voorkomen.

Hera doet ondertussen aan doggy dance met mij. De laatste lessen heb ik gemist, ze vallen op een nogal ongelukkig uur. Dus ik heb dan maar een half uur tijd om van het werk tot aan de hondenschool te geraken... wat dus gewoon niet lukt. Ach ja, we doen het toch voor de fun, dus zo erg is dat niet :)

Goya gaat volgende week mee naar een proefles bij een andere hondenschool. Ik was mijn oude écht beu. Ze gingen er serieus op achteruit qua lesgeven, luisteren amper tot niet naar hun cursisten, roddelen, leggen te veel druk op de cursisten en hun honden, etc. Gisteren dus een andere gaan bezoeken en dat is een groot verschil. Een meer familiale sfeer, kleine groepen, meer individuele begeleiding, positieve training, de instructeurs staan niet op het plein met een air van "ik weet het beter en jij moet maar luisteren". Als de eerste les mij bevalt dan is het simpel en ga ik mijn lidgeld dus niet verlengen bij mijn oude school. Ze kunnen zich dan ook nog aan een mail verwachten van mij, want ik wil toch nog kunnen zeggen waarom ze mij niet meer zullen zien. Jammer van die enkelingen die wél inzitten met hun cursisten. Maar ik kan het gewoon niet meer opbrengen om daar nog te gaan.

Ik zou Goya natuurlijk ook gewoon thuis kunnen trainen :) Maar dan zie ik mijzelf niet bezig en zie ik bijgevolg ook mijn fouten niet. Daarnaast vind ik het leuk om in groepsverband te kunnen werken. Zo leert hij ook om met andere prikkels en afleiding om te gaan.

Als ik tijd en zin heb, dan kom ik nog eens foto's posten.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.