Spring naar inhoud

- - - - -

Weekendje weg

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 02 april 2013 - 19:34

Hallo allemaal!

Wij zouden graag eens een weekendje weg gaan. Lekker dichtbij. Nu heeft iemand van jullie misschien ideeën of adresjes waar het fijn, gezellig en puur relaxen is?

Het is echt de bedoeling om eens eventjes niets te doen en gewoon te relaxen en genieten. Alles eventjes op nul :)

Alvast bedankt!
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 02 april 2013 - 19:39

Bedoel je dan iets met Welness of een weekendje natuur of ... Wat is voor jou relaxen en genieten? :)

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 april 2013 - 19:42

Wellness mag maar hoeft niet.
Mijn vent is niet zo voor het idee van andere aan zijn lichaam Haha :d

Sauna, jacuzzi enz mag altijd hé ;)
Natuur ook steeds (zeer)welkom!

Ik heb al zoveel opgezocht maar ik vind zo net niet dat gene wat ik precies zoek.... Wat me precies meer aanspreekt zijn zo meer van die B&B's waar je langere tijden kan blijven en kan genieten van de omgeving.

Bewerkt door Jo'ke, 02 april 2013 - 19:43.

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 02 april 2013 - 19:43

Ik heb een cadeaubon gekregen van vlaanderen vakantieland. Is ook voor een weekendje weg en je kan dat gidsje met alle arrangementen bij standaard boekhandel gratis halen geloof ik. Misschien daar eens in neuzen? Ik moet dat nog eens doen dus voorlopig kan ik nog geen tips geven maar deze zomer gaan we daar iets uit kiezen dus om er eens effe tussenuit te gaan. :) Er staat vanalles in van b&b's tot wellness, vakantieparken... Op hun site vind je ook wel veel info.
http://www.vlaanderen-vakantieland.be/

Marlies86
Marlies86
  • 301 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 02 april 2013 - 19:49

De gids van vlaanderen vakantieland is inderdaad zeer interessant, wij gaan binnenkort een weekendje richting haspengouw en hebben daar een b&b in gevonden :)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#6 Geplaatst 02 april 2013 - 19:51

Een ex-collega van mij heeft een prachtige B&B en daar vlakbij op wandelafstand is er een privésauna, wat dus perfect te combineren is. KLIK(bij links zie je de privésauna ;) )

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 02 april 2013 - 19:51

Bekijk berichtMarlies86, op 02 april 2013 - 19:49, zei:

De gids van vlaanderen vakantieland is inderdaad zeer interessant, wij gaan binnenkort een weekendje richting haspengouw en hebben daar een b&b in gevonden :)

Haspengauw, heel mooie streek, woon erin. En nu binnenkort met al de bloesems van de plantages gewoon prachtig.

Marlies86
Marlies86
  • 301 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 02 april 2013 - 19:53

Bekijk berichtcatherine, op 02 april 2013 - 19:51, zei:

Haspengauw, heel mooie streek, woon erin. En nu binnenkort met al de bloesems van de plantages gewoon prachtig.

Ewel , wij gaan 19-20-21 april, hopelijk krijgen we dan de bloesems te zien!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 02 april 2013 - 20:03

Marlies ik hoop het voor je want het is echt mooi, je kan fietsen huren of je eigen fiets meebrengen en zo de streek verkennen.