Spring naar inhoud

- - - - -

KS stand op beestjes en baasjes 2014?

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 07 april 2013 - 13:40

Op beestjes en baasjes stond en stand van een hondenforum. zou het niet leuk zijn om volgend jaar ook een stand van de KS te hebben op deze beurs?

Ik veronderstel dat er wel genoeg vrijwilligers zullen zijn om die te bemannen. :lachen:

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#2 Geplaatst 07 april 2013 - 15:26

Top idee!
Doen!

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 07 april 2013 - 15:42

Goed idee!! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik Beestjes en baasjes niet zo heel goed vond... Had er meer van verwacht. Als je nooit dieren ziet, is dit misschien wel heel fijn, maar als je constant tussen de dieren zit....

Wat me vooral bijgebleven is, zijn de Sturdi's van Solo'tje. Manlief wilde ze al voor bij ons thuis. Hij zag onze schatten er al inliggen.
Heb ook een sturdi, maar lang niet zo groot :-).
Manlief klaagde ook dat er niet veel keuze was in krabpalen ed :-.). Vnl. heel kitcherig en Catpalace ook.
(Sorry voor degene die er nu misschien met paaltje opstonden).

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 07 april 2013 - 15:48

de dierenhappening in genk is idd veel groter. Anders moet KS daar ook gaan staan? Hoe meer mensen hier immers om advies vragen, hoe meer katten we gelukkig kunnen maken :)

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#5 Geplaatst 07 april 2013 - 17:31

Bekijk berichtwea, op 07 april 2013 - 15:48, zei:

de dierenhappening in genk is idd veel groter. Anders moet KS daar ook gaan staan? Hoe meer mensen hier immers om advies vragen, hoe meer katten we gelukkig kunnen maken :)
Ik vind het gelijk met B&B eigenlijk.
Of die moet veel groter zijn geworden tegenover 2010...

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 07 april 2013 - 18:35

Direnheppaning 2012 was een stuk groter dan b&b 2013

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 07 april 2013 - 21:11

Voor mij was BeBa leuk, maar ik had dan ook 2 honden bij om te trainen, en dan ben je altijd bezig. Mensen spreken je aan, de honden zien iets dat ze niet kennen, je komt andere honden tegen,... Zonder Goya en Tupac was ik veel sneller rond geweest. Dan zou ik nog wel hier en daar zijn blijven plakken maar toch.

Ik vind zo'n KS stand wel een tof idee :)

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 07 april 2013 - 22:31

Dan is mijn vraag wat gaat de ks stand dan aanbieden of doen op zo'n happening?

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 08 april 2013 - 07:54

Die hondenforum stand bood elk lid dat langs kwam en zich kenbaar maakten een aantal punten aan. Daarnaast deelden ze flyers uit aan mensen die interesse hadden. Meer deden die ook niet.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#10 Geplaatst 08 april 2013 - 10:27

Op zich een zeer goed idee, maar ik vrees echter voor het kostenplaatje. Zo'n stand huren zal vermoed ik toch wel wat kosten. Andere organisaties kunnen dit terugverdienen (spulletjes verkopen, ....) , wat voor KS toch een stuk moeilijker ligt vrees ik.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 08 april 2013 - 12:29

Ik vind het ook zeker niet slecht maar ik heb altijd aan mijn sturdi's een hoop flyers liggen van de kattensite en
die gaan heel goed weg dus ik denk niet dat het nodig is zoals Hilleke al zei denk ik ook wel dat zo'n stand huren wel wat geld kost.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 08 april 2013 - 13:40

die hondenforum stand verkocht ook niks. Mss dat zij onderhandeld hebben van: onze leden krijgen iets, dus wij willen korting op de stand omdat wij zorgen dat mensen komen?

In elk geval is dat voor een vzw maar 55 euro in totaal om daar 3 dagen te staan. Ik veronderstel dat jullie ook sponsering krijgen naar aanleiding van het aantal leden dat jullie hebben op de site?

Ik vond het gewoon heel erg jammer dat er wel een hondenforum stand was, maar geen kattensite. Er zijn al zo weinig kattenstands daar.

En wie mweet, met een collectebus op de stand hebben jullie misschien die 55 euro zo terug.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 08 april 2013 - 14:43

Denk ergens toch ook niet dat het haalbaar is vooral niet gratis. Er daar rond gaan met een collectebus voor een forum is al helemaal geen goed idee.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#14 Geplaatst 08 april 2013 - 16:06

55 euro  voor 3 dagen is inderdaad niet zoveel. Ik dacht eerlijk gezegd dat het vééél duurder was. :)