Spring naar inhoud

- - - - -

Bezoekers.

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 10 april 2013 - 09:09

's morgens, voor ik naar het werk vertrek mogen de katjes altijd even in de tuin om een frisse neus te halen. Deze morgen waren er een aantal bezoekers die de katjes hun aandacht trokken.....Io (links) en Obi hebben iets gezien op het muurtje

Geplaatste afbeelding

Even ter vergelijking een foto van eventjes geleden....Io (links) en Obi, wat is Obi gegroeid!!

Geplaatste afbeelding
het koppeltje eenden is daar weer :jump:
Geplaatste afbeelding

maar dan horen ze een huiveringwekkende gil van achter de omheining, het zal die brutale kater, die zich geregeld midden op "hun" terras" legt, toch niet zijn?!?!

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

ja hoor, het is hem, kijk maar (katjes zitten ondertussen weer binnen)

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door chatoela, 10 april 2013 - 09:14.

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 10 april 2013 - 09:51

Hahaha die laatste foto, wat een eigenwijs beestje! Je ziet hem zo genieten van het feit dat jouw katten binnen zitten en hij zich lekker op hun plaatsje kan vleien. Poezen toch :)
Leuke foto's! Tof om te zien hoe Obi zo gegroeid en vooral verkleurd is.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 10 april 2013 - 09:52

In het tuintje is er toch vele interessante dingens te bezichtigen he :lachen:
leuke foto's :loveshower:

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 10 april 2013 - 09:58

Bekijk berichtMurron, op 10 april 2013 - 09:51, zei:

Hahaha die laatste foto, wat een eigenwijs beestje! Je ziet hem zo genieten van het feit dat jouw katten binnen zitten en hij zich lekker op hun plaatsje kan vleien. Poezen toch :)
Leuke foto's! Tof om te zien hoe Obi zo gegroeid en vooral verkleurd is.

Die kater is inderdaad een eigenwijs beestje, hij is van niets bang, zelf als 1 van m'n katjes naar buiten gaat blijft mijnheer gewoon zitten.....en raar maar waar geen een van mijn katjes valt hem aan terwijl een andere kat onmiddellijk met veel lawaai en geblaas de tuin uit wordt gejaagd. Het lijkt wel ze respect hebben voor deze kater?

Geplaatste afbeelding

De heer is spijtig genoeg niet gecastreerd en sproeit de tuin dan ook helemaal onder :misselijk: maar kan het niet over mijn hart krijgen om hem weg te jagen, het is zo ne lieve flemerd!

Geplaatste afbeelding

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 10 april 2013 - 10:14

De Pacha met zijnen harem :goofy:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#6 Geplaatst 10 april 2013 - 10:32

Prachtig :lol2: Fantastisch om dat gedrag te kunnen zien en die interactie met vreemde katten!! Echt leuk dat je katjes buiten kunnen! Ik vind die kater geweldig, zoveel respect afdwingen op een ander zijn territorium :thumb:
Obi is inderdaad superveel gegroeid zeg!!

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#7 Geplaatst 10 april 2013 - 10:40

Mooie foto's, snoezige katjes heb jij zo mooi van kleur :)

Die kater is wel geweldig, van zelfvertrouwen gesproken, zijn lo en obi misschien stiekem verliefd ?? ;) ;)

Geplaatste afbeelding

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#8 Geplaatst 10 april 2013 - 10:41

Bekijk berichtkate2, op 10 april 2013 - 10:32, zei:

Prachtig :lol2: Fantastisch om dat gedrag te kunnen zien en die interactie met vreemde katten!! Echt leuk dat je katjes buiten kunnen! Ik vind die kater geweldig, zoveel respect afdwingen op een ander zijn territorium :thumb:
Obi is inderdaad superveel gegroeid zeg!!

Mijn tuin is "catproof" geen een van mijn katjes kan er uit....er is enkel een luik waardoor je in de tuin kan komen. Dit is voor mijn Kaits, haar heb ik gevonden op straat toen ze ongeveer 1 jaar oud was, kan haar niet constant binnenhouden, dan zou ik ze heel ongelukkig maken. Zij mag enkel naar buiten wanneer wij thuis zijn, ik laat haar dan door een raam naar buiten en ze komt terug binnen door het luik.

Hij zal wel van iemand zijn, ziet er wel goed uit, heeft een dikke katerkop en een stevig gespierd lijf, wanneer ik hem aai voel ik geen ruggegraat of ribben dus hij hoort wel ergens thuis....vind het alleen een beetje asociaal om een ongecastreerde kater vrij te laten rondlopen. Moest hij er slecht of ziek uitzien zou ik hem zowiezo meenemen naar mijn da om hem te laten nakijken.

Bewerkt door chatoela, 10 april 2013 - 10:49.

Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 10 april 2013 - 10:43

Het ziet er echt een stoere kater uit. :d Gelukkig hebben ze wederzijds respect voor elkaar. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#10 Geplaatst 10 april 2013 - 14:45

Zo leuk om te zien,hoe die ferme kater bij je katjes komt zitten!ik denk dat hij misschien wel verliefd is op 1 van je poezen :love2: !En dat zal me niks verbazen want het zijn echte knapperds! :love:
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 22 april 2013 - 10:05

leuke foto's van in de tuin, en het ziet er inderdaad een echt stoere buurtkater uit
banner