Spring naar inhoud


- - - - -

verkeerd adres zooplus bestelling


  • Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 2 katten
OFFLINE

#1 Geplaatst 10 april 2013 - 20:31

Hey,

ik zit met een probleempje met m'n zooplus bestelling.
De laatste keer dat ik iets via zooplus heb besteld was eind december en ik had toen een ander adres ingevoerd omdat ik een cadeautje naar iemand wou versturen via de site.
Nu heb ik deze voormiddag m'n bestelling geplaatst en het loempe kieken dat ik ben, ik heb dus gewoon maar overal doorgeklikt.
Krijg ik later een mail met de bevestiging dat het pakketje dus naar dat andere adres wordt verstuurd.
Ik heb al een mailtje naar zooplus zelf gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
Heeft er iemand dit ook al meegemaakt?
Ik was aan het denken om gewoon 2 weken te wachten en dus niet te betalen. Want je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen.
Vervalt de bestelling dan of sturen ze gewoon een herinnering?

Pff, loemp loemp loemp!
Ik hoop dat dit nog recht gezet kan worden, want eens je je mail krijgt kun je niet meer annuleren dacht ik?
Heb het toch nergens terug gevonden

Time spent with cats is never wasted


Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
    • Locatie: Sint-niklaas
  • 4 katten
OFFLINE

#2 Geplaatst 10 april 2013 - 20:32

Gewoon niet betalen.
Ik heb iets gelijkaardigs voor gehad.
Gewoon niet betaald... na een tijdje staat de status op "bestelling niet verzonden"
Ik heb wel gewacht tot dat moment om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Dat ze de betaling niet gebruiken voor oudste order

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _


jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
    • Locatie: Stadskanaal
  • 17 katten
OFFLINE

#3 Geplaatst 10 april 2013 - 20:33

Dacht dat je nog wel kon annuleren. Kijk eens bij mijn zooplus?
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 2 katten
OFFLINE

#4 Geplaatst 10 april 2013 - 21:01

Ik vind het er niet direct bij terug

Time spent with cats is never wasted


jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
    • Locatie: Stadskanaal
  • 17 katten
OFFLINE

#5 Geplaatst 10 april 2013 - 21:17

Ik kan hier niet kijken waar het staat. Lig in het zkh.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
    • Locatie: Amsterdam
  • 3 katten
OFFLINE

#6 Geplaatst 10 april 2013 - 21:27

Je moet even bij de voorwaardes kijken, zag daar iets staan over annulering...maja als je niet betaald dan wordt het neem ik aan automatisch geannuleerd
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 2 katten
OFFLINE

#7 Geplaatst 10 april 2013 - 22:05

Net eens nagekeken.
Als je nog iets wilt annuleren moet je contact opnemen met de klantendienst.
heb ik dus al gedaan :)

Zal dan maar wachten op een antwoord.
En anders 2 weken wachten en opnieuw bestellen he :)

Time spent with cats is never wasted


catherine
catherine
  • 40.162 berichten
OFFLINE

#8 Geplaatst 11 april 2013 - 00:39

Normaal krijg je als je hun formulier gebruikt om vragen te stellen of te reclameren binnen de 24u een bericht. Ik had een kattebak van cat it besteld en de ezels hadden in dezelfde doos 30 kg grind bijgestoken resultaat kap vd bak gebarsten. Contact formulier ingevuld (wel eerst inloggen) en nog geen 6u later had ik bericht dat ik de kapotte bak mocht houden en ze me een nieuwe opstuurden die heb ik dus vandaag ontvangen.
Normaal gezien kan je dat adres nog veranderen via hen dan, hopelijk krijgen ze het opgelost anders niet betalen en dan vervalt die bestelling.
Had je al betaald en met wat?


Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 2 katten
OFFLINE

#9 Geplaatst 11 april 2013 - 16:21

Catherine,
Ik heb gisteren zo een formulier ingevuld, maar nog geen antwoord gehad.
Ik heb nog niet betaald :)
Als ze niets terug sturen dan wacht ik gewoon tot het vervalt en dan bestel ik opnieuw

Time spent with cats is never wasted


Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
    • Locatie: Hoeselt
  • 2 katten
OFFLINE

#10 Geplaatst 11 april 2013 - 16:46

Ik heb ook al eens het verkeerde besteld.  Gelukkig had ik het gezien nog voor ik betaald had. Heb gewoon dezelfde dag een andere bestelling gedaan en deze wel betaald. Na 2w hebben ze de verkeerde bestelling geannuleerd.