Spring naar inhoud

- - - - -

Ros katertje vermist in Stabroek

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
dirkschoofs
dirkschoofs
  • 1 berichten

#1 Geplaatst 11 april 2013 - 10:17

Vermist sinds 4 april
Waar: Omgeving Stabroek
WIj zijn onze ros katertje kwijt. Poulin is gewend binnen te zitten maar is toch buiten geraakt en daar is hij in paniek weggelopen. Nu is hij nergens meer te vinden.
Het gaat om een rosse gekastreerd katertje met een wit puntje op het einde van zijn staart. Hij is een langharige poes,met een prachtige staart het lijkt wel een vossenstaart. Je herkent hem ook omdat hij een kwetsuur heeft gehad aan zijn rechteroog, daar is nog een dof plekje te zien.

Wie hem vind wil ik graag een beloning geven van 100 euro.

Wilt u dat eens nakijken. Hartelijk dank,
Dirk Schoofs
[knip]
Ons adres: Groene Swaenlaan [knip] Stabroek

Bijgevoegde thumbnails

• Poulin.jpg

Bewerkt door Solotje, 11 april 2013 - 10:31.
Reden van bewerken: Geen persoonlijke gegevens, zie forumregels!

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 11 april 2013 - 10:19

Bekijk berichtdirkschoofs, op 11 april 2013 - 10:17, zei:

Vermist sinds 4 april
Waar: Omgeving Stabroek
WIj zijn onze ros katertje kwijt. Poulin is gewend binnen te zitten maar is toch buiten geraakt en daar is hij in paniek weggelopen. Nu is hij nergens meer te vinden.
Het gaat om een rosse gekastreerd katertje met een wit puntje op het einde van zijn staart. Hij is een langharige poes,met een prachtige staart het lijkt wel een vossenstaart. Je herkent hem ook omdat hij een kwetsuur heeft gehad aan zijn rechteroog, daar is nog een dof plekje te zien.

Wie hem vind wil ik graag een beloning geven van 100 euro.

Wilt u dat eens nakijken. Hartelijk dank,
Dirk Schoofs
[knip]
Ons adres: Groene Swaenlaan [knip] Stabroek

Oeie Dirk, ik denk dat het niet toegestaan is om jouw privégegevens hier ook bij te zetten. Je zult ze moeten wegdoen anders verdwijnt jouw oproep hier ;) Veel succes met het vinden van jullie Poulain ;) Wij duimen van hieruit.

Bewerkt door Solotje, 11 april 2013 - 10:31.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 11 april 2013 - 10:34

Hopelijk vinden jullie Poulin snel terug!  :geluk:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 11 april 2013 - 10:39

Flyers maken en persoonlijk afgeven in je straat, flyer ophangen in de supermarkten, krantenwinkel, station, bushokje... zelfs een flyer plaatsen in de plaatselijke krant. Je bereikt zo veel meer mensen.
Het kan goed zijn dat iemand hem heeft binnen genomen.
Ook blijven zoeken 's morgens als de dag op komt en 's avonds als het stil is, mss rammelen met zijn snoepjes of speeltje als hij bang is zit hij waarschijnlijk ergens onder in of in, maar als hij u hoort als het stil is buiten komt hij mss wel tevoor schijn. Hopelijk vinden jullie hem snel terug;

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 11 april 2013 - 14:48

Bekijk berichtmarieke v. Damme, op 11 april 2013 - 10:19, zei:

Oeie Dirk, ik denk dat het niet toegestaan is om jouw privégegevens hier ook bij te zetten. Je zult ze moeten wegdoen anders verdwijnt jouw oproep hier ;) Veel succes met het vinden van jullie Poulain ;) Wij duimen van hieruit.
Laten verdwijnen doen wij niet hoor enkel even knippen zodat de privégegevens wegzijn maar de tekst blijft wel staan.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 11 april 2013 - 16:36

Heel veel succes met de zoektocht naar mooie Poulin ! :duim: :(

Steeds zo erg als je lieverdje vermist is...ook enkele keren meegemaakt... :cry:

Zeker de moed niet opgeven en blijven zoeken en roepen...ons Naomike is ook eens 7 dagen weggebleven nadat ze ontsnapt was uit ons huisje ! Na 7 lange dagen stond ze hier terug aan ons deurtje :heart:

Hier duimen we volop mee...veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#7 Geplaatst 11 april 2013 - 18:12

Zeker bij de buren navragen of ze hem niet gezien hebben, kan zijn dat hij ergens opgesloten zit, tuinhuis garage... De moed niet opgeven, in de buurt ook foto's met gegevens hangen
Veel succes ik hoop dat jullie hem snel vinden

Geplaatste afbeelding

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 11 april 2013 - 20:52

Hey Dirk,

Ik woon en werk in de geburen, dus ik zal mee uitkijken hoor!
hoop dat je hem snel terug vindt!

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 12 april 2013 - 09:34

Bekijk berichtRanda, op 11 april 2013 - 14:48, zei:

Laten verdwijnen doen wij niet hoor enkel even knippen zodat de privégegevens wegzijn maar de tekst blijft wel staan.
Sorry Randa ;)