Spring naar inhoud

- - - - -

Kluns van de dag...

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 15 april 2013 - 01:00

Vandaag heb ik weer iets stoms gedaan...
Ik was in west vlaanderen op bezoek bij m'n ex, we komen nog goed overeen en hadden een gezellige namiddag. En met dat ik daar de auto wil instappen om naar huis te vertrekken, laat ik de autosleutels uit mijn handen vallen, ze vallen, gewoon, naadloos, flop tussen de metalen staven van zo'n rioolput, plons het vuile water in !  Aaargh... Neeeee !!  Hoe groot is zo'n toeval weer en waarom gebeuren zo'n dingen mij altijd ?  De ex ziet dit gebeuren, slaat z'n hand tegen z'n kop en mompelt : "het komt allemaal weer terug..." :p  (kan soms nogal een kluns zijn dus)
Wilde het toeval natuurlijk nog dat de electriciteit in de hele straat uit gevallen was en de halve buurt op straat stond.
Hilariteit alom toen ik op mijn knieëen met mijn arm in een vuilzak, de sleutels uit dat vreselijk vieze water zat te vissen.
En na de sleutels helemaal gewassen en ontsmet te hebben, doet de afstandsbediening het nog ! :goofy:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 15 april 2013 - 06:26

Het moet je maar overkomen. :NoWhy:  Gelukkig heb je de sleutels nog teruggevonden. :d
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#3 Geplaatst 15 april 2013 - 09:17

Oh nee...
kan gebeuren, natuurlijk

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 15 april 2013 - 09:24

Hahaha Marjan :slach:  dat zou ook nog iets voor mij zijn zoiets :Ooops:
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#5 Geplaatst 15 april 2013 - 09:28

Amai, een chance dat je er nog aankon.
Als ik zo eens in een rioolputje kijk, lijkt mij dat toch redelijk diep.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 15 april 2013 - 09:45

:lachen: Geplaatste afbeelding Arme Marjananas! Ik moest wel heel hard lachen...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#7 Geplaatst 15 april 2013 - 09:49

gelukkig dat je je sleutels nog hebt kunnen opvissen
en de afstandsbediening nog werkt
Ik heb daar zelf ook altijd schrik van dat ik dat ga tegenkomen, ben ook nogal klunzig
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 15 april 2013 - 10:47

Bah! Dat was echt dik balen denk ik!
Gelukkig heb je ze nog kunnen redden  :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 15 april 2013 - 11:05

Haha, hier zit nóg zo'n kluns.... :oops:
't Gebeurde vele jaren terug (was toen 22), en ik volgde dansles; mijn man was toen nog gewoon één van de andere deelnemers, dus nog niet mijn vriend  . Net die dag hadden we eens samen gedanst, en het klikte wel. Toen we elk terug naar onze auto stapten, liet ik van pure extase ook mijn sleutels in het rioolputje naast mijn auto vallen.....! Ikke beschaamd dus!! Toen heeft hij me uit de nood geholpen en de sleutels uit het putje gevist! Lief he!! Ik was al bang dat hij me een echte kluns zou vinden en dan maar een ander lief zou zoeken, maar nee, het is goed afgelopen :thumb: ; We zijn ondertussen bijna 34 jaar getrouwd

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 15 april 2013 - 11:57

Perfecte afsluiter van de namiddag. :lachen:

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#11 Geplaatst 15 april 2013 - 12:01

Een chance dat je de sleutels  terug hebt kunnen opvissen ...sorry , maar ik heb hier wel zitten lachen , ik kon mij de hele situatie levendig voorstellen !!! :lachen:
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 22 april 2013 - 08:38

ohnee, dat is wel echt pech hebben dan dat ze er net in vallen :ha :ha gelukkig heb je ze er nog kunnen uitvissen :)
banner

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 22 april 2013 - 12:01

Ai ocharme toch, toch eind goed al goed ! Geplaatste afbeelding