Spring naar inhoud

- - - - -

Simba's nieuwe gewoonte..

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 17 april 2013 - 23:32

De laatste dagen smijt Simba hun doos met eten (een afsluitbare doos van RC) op de grond en bijt hij er aan tot hij hem open krijgt..
Nochtans worden de brokjes 2x per dag bijgevuld..

Wel is het niet aangenaam als hij dit midden in de nacht doet... :gek:

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#2 Geplaatst 18 april 2013 - 00:21

Hier zijn nieuwe/verse brokken ook in trek.
Ik vul hun kommetjes elke morgen en savonds ook wanneer nodig.
Hun kommetjes mogen nog halfvol zijn en leg er 3 nieuwe brokken bij en ze rennen er heen alsof ze in dagen geen eten hebben gehad. :gek:
Iza en Fay durven ook hun 'eetdoos' op de grond gooien, dag 2 dat ik ze had was ze al gedoopt met een mooie scheur. :trance:
Hongerige monster. :p

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 18 april 2013 - 09:12

Toch leuk? :x:

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 april 2013 - 11:54

Toen ik het eten nog in blikken of plastic dozen stopte, konden de mijne daar ook zo'n kabaal mee maken.
Maar sinds die voedselverrijking hebben ze altijd nog wel ergens eten staan, ze wachten gewoon met "de moeilijkste" tot op het laatste.
En voor de zakken met brokken in te doen, heb ik een Trixie Voerreservoir gekocht bij Zooplus, die zijn van een hele dikke stof en sluiten met een rits. Ze krijgen ze niet open en zelfs al gaan ze er 's nachts mee jongleren, dan word ik er niet meer van wakker :x

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 18 april 2013 - 12:02

Hier staan de zakken brokken in de berging, kunnen ze er gewoon niet bij ;)

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 18 april 2013 - 17:54

Bekijk berichtEibhlin, op 18 april 2013 - 12:02, zei:

Hier staan de zakken brokken in de berging, kunnen ze er gewoon niet bij ;)

Hier zouden ze er nog bij raken..
Hij probeert zelf de kast open te krijgen om de doos er uit te halen en zakken bijten ze gewoon kapot :)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 22 april 2013 - 09:07

hier proberen ze ook altijd de zakken open te trekken, nochtans ook hier voldoende brokjes en elke dag verse brokjes erbij, maar als ze in de kamer raken waar de zakken staan met de korrels, zitten ze eraan te bijten enzo :p misschien omdat er daar veel brokjes bij elkaar zijn en de geur is daar heel sterk :p
banner

jeeminee
jeeminee
  • 76 berichten

#8 Geplaatst 22 april 2013 - 13:38

Ik heb de voeremmers (met deksel) in een keukenkastje staan. Ook zo eenzelfde emmer met zakjes natvoer.
En meneer weet het zooo goed..... duikt als het ff kan meteen in het kastje zodra die open gaat en als ik niet snel genoeg ben heeft hij  de deksel er af en een zakje te pakken . :lol:
Gelukkig lijken ze niet door te hebben dat in die grote zak in de (aangebouwde) schuur de rest vd voorraad zit... :goofy:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#9 Geplaatst 22 april 2013 - 14:32

Hier staat ook alles goed weg want Joske heeft supertandjes ;)
Paar maanden geleden echter had zooplus geleverd. En de zak met konijnenvoer stond nog in de keuken, en blijkbaar viel dit ook wel in de smaak van ons Joske, want ook deze waren niet "joskestandjesproof" (gelukkig heeft hij er nadien geen lange oren van gekregen) :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 25 april 2013 - 21:41

Haha, kattendiefjes!!
Hier is Snoopy de grote aanstoker!! En ook de grote uitvoerder, opener énn op-eter!!
Wanneer ik riskeer om een zakje met kattensnoepjes op de kast of tafel laat liggen, dan duwt ze het ding eerst op de grond, en zet er dan haar fijne tandjes in tot er gaatjes in zitten! En dan maar smullen he!!!
Maya heeft ook al diefmanieren gehad! De metalen trommel staat op de aanrecht in de keuken. Wanneer we de fout maken van die iets te dicht bij de rand te zetten , dan duwt ze die met haar kopje tot aan de rand tot de doos naar beneden dondert met een hels lawaai!! Wanneer ze dan het geluk heeft dat we of niet thuis zijn of het niet gehoord hebben, dan volgt uiteraard een grandioos smul-orgie!!!
't Zijn zo'n bandietjes he die poezen, maar 't is hun altijd vergeven hoor :eDance: