Spring naar inhoud

- - - - -

Gezocht betrouwbare Bengaal-cattery

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 18 april 2013 - 18:48

Oké het is nog niet voor de eerste 3maanden,
maar wij zijn toch al eens op zoek naar een cattery voor een bengaal-kitten :)
Binnen exact 2 maanden verhuizen we naar ons eigen huisje en dan hebben we plaats voor zo'n zot geval :lachen:
(Al dat Misty dat nu ook al is hoor :lachen: )

Via Google vindt ik wel enkele cattery's maar ik wou het toch even hier vragen.
Ik heb ook nog enkele kaartjes van op shows,
maar die meneer waar wij al een band mee haddden ben ik helaas kwijtgespeeld =(
Even op zoek gaan in de showcataloog van vorig jaar :o

Maar tips zijn zeker welkom!! :)
We willen er gerust een eindje voor rijden hoor,
voor Maya hebben we 1.5u gereden (voor Misty was het 1.75 maarja :p)

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 18 april 2013 - 21:42

Kan je jammer genoeg geen raad geven...totaal geen ervaring met ras katjes... ;)

Maar ik wens jullie heel veel succes met jullie zoektocht naar een nieuw lieverdje !!! :duim: :duim:

Ben al benieuwd..... :goofy:
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 18 april 2013 - 23:02

http://www.frombengalhouse.com/

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#4 Geplaatst 18 april 2013 - 23:17

Hartstikke leuk dat je op zoek bent naar een bengaaltje goede keuze :dancer:Ik heb een prive bericht achtergelaten en mocht je meer info willen over het ras, onze eigen cattery, kittens of iets anders waarbij ik zou kunnen helpen hoor ik het graag.  Groetjes Laura

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 19 april 2013 - 07:50

Alvast bedankt voor de informatie Laura, we houden het zeker in gedachten tijdens onze speurtocht :)
Nu even slapen na een nachtje werken en dan even de sites bekijken :)

Geplaatste afbeelding

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 19 april 2013 - 08:58

:loveshower: :loveshower: Bengaaltjes zijn super. Onze Loki is speels maar hij kan super aanhankelijk en lief zijn. En ze voelen zo zalig aan, het zijn echt zijden schatjes

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 19 april 2013 - 09:06

Een oude schoolvriendin van me heeft een Cattery, maar die is voor je echt 2-2,5 uur rijden..
Geplaatste afbeelding

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 19 april 2013 - 09:38

Bekijk berichtgrumpje, op 19 april 2013 - 09:06, zei:

Een oude schoolvriendin van me heeft een Cattery, maar die is voor je echt 2-2,5 uur rijden..

Oei das wel heel lang rijden :oops:
We willen toch wel een paar keer kunnen langsgaan om het kitten te leren kennen,
maar toch bedankt :)

Geplaatste afbeelding

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#9 Geplaatst 19 april 2013 - 12:44

Vaak moet er inderdaad een tijd gereden worden om een Cattery te kunnen bezoeken. Zo veel bengalen cattery's zijn er namelijk niet. Toch is het inderdaad zeer verstandig om een paar x te gaan kijken naar een kitten om te zien of er een klik is en om te zien hoe het kitten zich ontwikkeld. Daarnaast kun je ook zien waar het kitten opgroeit en hoe de moeder (en andere bengalen) eruit ziet/zien

Hebben jullie voorkeur voor een bepaalde kleur of patroon want dan zou je gerichter kunnen zoeken.
Je hebt als meest voorkomende kleuren bruin, sneeuw of zilver (er zijn er nog wel een aantal)
Als patroon heb je echt spotted (stippen) rozetted en marble.

Wij fokken gericht op het rozetted patroon we verwachten ook dat de kittens een rozetted vacht zullen hebben (tenzij de ouders voor een verassing zorgen :lachen:)

Bewerkt door mijnbengaaltjes, 19 april 2013 - 12:45.

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

PreciousWhiskers
PreciousWhiskers
  • 1 berichten

#10 Geplaatst 11 september 2013 - 09:06

Hoi,

ik zie wel dat je laatste bericht nog van april is, maar ben je nog op zoek naar een bengaal?
Wij zijn Cattery PreciousWhiskers, een kleine diervriendelijke cattery (wel uit Limburg) waar maximaal 1 maal per jaar een nestje hebben met onze Bengalen Penny (black tabby spotted) en Sensa ( Silver tabby spotted). ze zijn beide zwanger en kittens worden verwacht half oktober.

je kan ons altijd contacteren voor verdere informatie of om vrijblijven advies

groetjes
www.preciouswhiskers.be

Wildinstylez
Wildinstylez
  • 8 berichten

#11 Geplaatst 25 september 2014 - 11:55

Wij zijn gek van Bengalen en fokken uitzonderlijk een nestje wanneer we een zeer goede combinatie vinden. Een goede gezondheid en het "wilde" uiterlijk van onze Bengalen staat bij ons centraal. Contacteer ons of kijk gerust eens op onze site voor meer informatie www.wildinstylez.com.

Groetjes!