Spring naar inhoud

- - - - -

Twitter?

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#1 Geplaatst 23 april 2013 - 11:28

Zijn er hier mensen die twitteren? Of tweeten? :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#2 Geplaatst 23 april 2013 - 12:47

Yep. JubikelCats
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 23 april 2013 - 12:50

Ik heb wel een account maar zit er nooit op :)

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 23 april 2013 - 12:56

Ik heb er ook een, maar ik gebruik em zelf niet om te "tweeten" enkel om enkele beroemde personen te volgen.
Grappig hoe sommige echt met hun fans bezig zijn.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#5 Geplaatst 23 april 2013 - 12:59

Vriend heeft een account, ik weiger nog koppig, maar voor hoelang nog is de vraag... :p

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#6 Geplaatst 23 april 2013 - 13:18

Ik heb het nu voor de opvang @KattenopvWaasl en de mijne is @EvyWaltens

Ik volg nu enkel House en den dodentocht.  Meer interessants heb ik nog niet gevonden.
O ja, en Q music

Ondertussen kan ik leren werken met twitter want het verschil of nut tussen # en @ ben ik nog niet uit.

Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 23 april 2013 - 13:26

Bekijk berichtAuryn, op 23 april 2013 - 12:56, zei:

Ik heb er ook een, maar ik gebruik em zelf niet om te "tweeten" enkel om enkele beroemde personen te volgen.
Grappig hoe sommige echt met hun fans bezig zijn.

Idem hier

Ik volg nu ook de kattenopvang :)

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 april 2013 - 13:29

Ik heb een account maar ik kijk daar eigenlijk bijna nooit op. Mijn broer gebruikt alleen nog maar Twitter en geen Facebook meer dus soms stuur die mij daar een 'tweet' en dan kijk ik eens. Misschien nog eens proberen op te pakken :)

Evy: als je @ gebruikt dan spreek je die persoon aan. Dus als ik iets wil zeggen tegen of over Kattenopvang Waasland dan kan ik tweeten: "@KattenopvWaasl jullie doen supergoed werk".

De hashtag (#) gebruik je om tweets te groeperen. Je kan op die hashtags zoeken. Als je bijvoorbeeld alles wil zien wat er getweet werd over een kattenopvang, dan zoek je op #kattenopvang (bij wijze van spreken, want ik weet niet of er daar veel tweets van zullen zijn :) ). Op instagram bijvoorbeeld kan je de hashtag #catsofinstagram gebruiken als je een kattenfoto post. Of gewoon "Het zonnetje schijnt, ik heb zin in een ijsje! #zomer". Snap je?

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 23 april 2013 - 13:29

Ik ben @Strids trouwens

Geplaatste afbeelding

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#10 Geplaatst 23 april 2013 - 13:34

Ik heb een account maar kom er ook nooit op..

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#11 Geplaatst 23 april 2013 - 13:37

Bekijk berichtMurron, op 23 april 2013 - 13:29, zei:

Ik heb een account maar ik kijk daar eigenlijk bijna nooit op. Mijn broer gebruikt alleen nog maar Twitter en geen Facebook meer dus soms stuur die mij daar een 'tweet' en dan kijk ik eens. Misschien nog eens proberen op te pakken :)

Evy: als je @ gebruikt dan spreek je die persoon aan. Dus als ik iets wil zeggen tegen of over Kattenopvang Waasland dan kan ik tweeten: "@KattenopvWaasl jullie doen supergoed werk".

De hashtag (#) gebruik je om tweets te groeperen. Je kan op die hashtags zoeken. Als je bijvoorbeeld alles wil zien wat er getweet werd over een kattenopvang, dan zoek je op #kattenopvang (bij wijze van spreken, want ik weet niet of er daar veel tweets van zullen zijn :) ). Op instagram bijvoorbeeld kan je de hashtag #catsofinstagram gebruiken als je een kattenfoto post. Of gewoon "Het zonnetje schijnt, ik heb zin in een ijsje! #zomer". Snap je?

Merci voor de info!!!!  :flower:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 23 april 2013 - 13:40

ik had een account maar heb die verwijderd.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#13 Geplaatst 23 april 2013 - 13:43

Ofwel geraak je verslaafd ofwel vergeet je het.
Ik vrees voor het het eerste.

Geplaatste afbeelding

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 23 april 2013 - 19:34

Al genoeg werk met FB hier, nog geen interesse in Twitter ;). Ooit een account geopend, maar nooit gebruikt.

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 23 april 2013 - 19:39

Ook ik heb er één maar begrijp ook nog niet altijd hoe je daar mee moet werken.... Facebook is veel gemakkelijker :) ;)
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |