Spring naar inhoud

* * * - - 1 stemmen

Xanti is niet meer :'(

• Log in om te reageren
83 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 26 april 2013 - 20:45

Veel sterkte.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 26 april 2013 - 21:07

Heel veel sterkte!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 27 april 2013 - 12:39

Ondanks de 'verwachte' reacties kreeg ik van bepaalde mensen ook superlieve reacties. Zelfs uit onverwachte hoek.

bv. van een vriendin die eigenlijk zelf nooit een poes in huis zou nemen.... Vond het echt SUPERlief van haar!

Kop op é meid!! Laat Xanti maar de schitterendste ster zijn in de poezenhemel, die nog regelmatig goed naar jullie schijnt om een goeiedag te zeggen.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#64 Geplaatst 27 april 2013 - 13:13

Super Wendy, dat je ook zulke reacties krijgt, doen goed op dat moment he.

Helaas zien veel mensen een dier niet zoals wij ze zien....

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 27 april 2013 - 22:19

Veel sterkte met het verlies van Xanti, helaas doorga ik op dit moment hetzelfde verdriet. Het is echt een groot gemis, hoewel het nog steeds niet helemaal tot me doordringt....heb nog het gevoel dat hij gewoon lekker aan het buiten spelen is en elk moment weer binnen kan lopen.

Pff het is zo ongelovelijk kut. Jij zou ook gaan verhuizen toch? Ik zou over 2 weken naar mijn nieuwe huisje gaan, dan moesten de katten een maandje veilig binnen zitten, wat ik wel prettig vond ff...en het is daar een veel rustigere omgeving, hoewel waar Taco is doodgereden ook niet super veel auto's rijden, maja wel ongelovelijk hard soms.
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 27 april 2013 - 22:46

Bekijk berichtchanatas, op 27 april 2013 - 22:19, zei:

Veel sterkte met het verlies van Xanti, helaas doorga ik op dit moment hetzelfde verdriet. Het is echt een groot gemis, hoewel het nog steeds niet helemaal tot me doordringt....heb nog het gevoel dat hij gewoon lekker aan het buiten spelen is en elk moment weer binnen kan lopen.

Pff het is zo ongelovelijk kut. Jij zou ook gaan verhuizen toch? Ik zou over 2 weken naar mijn nieuwe huisje gaan, dan moesten de katten een maandje veilig binnen zitten, wat ik wel prettig vond ff...en het is daar een veel rustigere omgeving, hoewel waar Taco is doodgereden ook niet super veel auto's rijden, maja wel ongelovelijk hard soms.

Oei, is Taco ook aangereden?? Heel veel sterkte. Ja, het gemis is enormi!!! Ook hier zouden ze over 2 weken binnen zitten voor een hele tijd.
Hier is er superveel groen achter ons. Ze is heel ver uitgeweken en op een rustig baantje terecht gekomen. En ja, dan nog de pech gehad.
Ben nu wel blij dat we gaan verhuizen. Hier worden we er constant aan herinnerd. Daar ook, maar bv. hier sprong ze op het dak van de veranda en dan hoorden we dat Xanti er was, of duwde ze de deur van de trap open met haar poepje, .... Vele kleine dingetjes :'(.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 27 april 2013 - 23:03

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 27 april 2013 - 22:46, zei:

Oei, is Taco ook aangereden?? Heel veel sterkte. Ja, het gemis is enormi!!! Ook hier zouden ze over 2 weken binnen zitten voor een hele tijd.
Hier is er superveel groen achter ons. Ze is heel ver uitgeweken en op een rustig baantje terecht gekomen. En ja, dan nog de pech gehad.
Ben nu wel blij dat we gaan verhuizen. Hier worden we er constant aan herinnerd. Daar ook, maar bv. hier sprong ze op het dak van de veranda en dan hoorden we dat Xanti er was, of duwde ze de deur van de trap open met haar poepje, .... Vele kleine dingetjes :'(.

Ja jij is ook aangereden. Was niet opslag dood, ik was er zelf niet bij...maar hij is naar de dierenarts gebracht, en die heeft hem vrijwel direct een spuitje gegeven...en nadat ik verhalen van mensen die erbij waren heb gehoord twijfel ik sterk of het wel nodig was om hem direct een spuitje te geven, omdat hij nog wilden opstaan (maar mn buurvrouw hield dat tegen, dus of hij nog kon lopen daarna weet ik niet), en ja hij had veel bloed verloren, maar dat kwam omdat zijn oog eruit lag en zn kaak gebroken was. Maja ik zal dat helaas nooit weten of hij het anders gered had. Hier is ook veel groen bij mij, verder op wel een drukke baan maar daar zat hij vrijwel nooit. Tis echt heel erg pech hebben. Denk je lekker te verhuizen over 2 weken en ze veilig binnen te hebben en dan gebeurt dit op het einde nog. Ben ook blij dat ik hier wegga, 2 katten van mij zijn hier doodgereden en ik wordt daar inderdaad aan herinnerd. Ja hier hoorde ik ook Taco altijd binnen komen als hij door het raampje naar binnen sprong (naja neerplofde haha). Zijn indd die kleine dingetjes waar je steeds aan denkt en wat je mist....
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 28 april 2013 - 06:58

Bekijk berichtchanatas, op 27 april 2013 - 23:03, zei:

Ja jij is ook aangereden. Was niet opslag dood, ik was er zelf niet bij...maar hij is naar de dierenarts gebracht, en die heeft hem vrijwel direct een spuitje gegeven...en nadat ik verhalen van mensen die erbij waren heb gehoord twijfel ik sterk of het wel nodig was om hem direct een spuitje te geven, omdat hij nog wilden opstaan (maar mn buurvrouw hield dat tegen, dus of hij nog kon lopen daarna weet ik niet), en ja hij had veel bloed verloren, maar dat kwam omdat zijn oog eruit lag en zn kaak gebroken was. Maja ik zal dat helaas nooit weten of hij het anders gered had. Hier is ook veel groen bij mij, verder op wel een drukke baan maar daar zat hij vrijwel nooit. Tis echt heel erg pech hebben. Denk je lekker te verhuizen over 2 weken en ze veilig binnen te hebben en dan gebeurt dit op het einde nog. Ben ook blij dat ik hier wegga, 2 katten van mij zijn hier doodgereden en ik wordt daar inderdaad aan herinnerd. Ja hier hoorde ik ook Taco altijd binnen komen als hij door het raampje naar binnen sprong (naja neerplofde haha). Zijn indd die kleine dingetjes waar je steeds aan denkt en wat je mist....

*knuf*

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#69 Geplaatst 28 april 2013 - 11:15

veel sterkte !! :(

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 28 april 2013 - 13:17

Héél veel sterkte!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 29 april 2013 - 06:49

Vandaag jarig, maar we missen Xanti natuurlijk nog ongelofelijk :'(.

We merken hier toch dat de katjes anders reageren hoor! Zo nemen ze de gewoontes van Xanti over! Echt gek en doet raar voor ons.
Dingen dat ze voorheen niet deden (wel Xanti) doen ze nu ook.
Onze Sloeber -dik vriendje van Xanti- treurt toch wel hoor. Hij miauwt veel vaker. Zoeken doet hij niet, want hij weet dat ze dood is. Hij heeft uitgebreid afscheid van haar kunnen nemen. Heeft haar zelfs nog 'gelikt' toen ze dood was. Dat deden ze altijd bij elkaar, op elkandes kopke likken. Dit heeft hij niet mogen doen bij Xanti (ze was aan haar hoofdje geraakt en had ook een wond + nekje gebroken), maar hij heeft wel ergens anders 'kusjes' gegeven. Ook met snuit aan snuit gezeten voor heel even. Hij heeft er ook even bijgelegen (wel erachter). Maar hij komt dikwijls miauwen. Veel meer dan gewoonlijk. En miauwen wil bij hem zeggen, 'ik heb iets nodig'. Normaal is dat eten, hahaha, maar nu niet.

Hoe kan ik hem het beste troosten en geruststellen? We knuffelen al extra, maar wat nog?

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#72 Geplaatst 29 april 2013 - 17:23

veel sterkte!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 29 april 2013 - 19:12

Slik... ik lees dit nu pas, want we hebben een tijdje zonder internet gezeten. Ik heb hier geen woorden voor :NoWhy:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 29 april 2013 - 19:52

Bekijk berichtTinne, op 29 april 2013 - 19:12, zei:

Slik... ik lees dit nu pas, want we hebben een tijdje zonder internet gezeten. Ik heb hier geen woorden voor :NoWhy:

:NoWhy: Dat mannetje past perfect over hoe wij ons voelen....

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#75 Geplaatst 29 april 2013 - 20:26

Vind het echt zo erg wat er is gebeurd met lieve Xanti...ook al heb ik dit lieverdje nooit "echt" gekend...het lijkt wel zo...iedere keer er iets gebeurd met een KS-poezeke breekt mijn hart ook... :( :(

Jullie hebben een heel mooie urne uitgekozen...hoop dat het allemaal een beetje sereen is verlopen :cry:

Rust zacht, lieve Xanti...en heel veel sterkte verder voor jullie en de andere poezekes... :hug:
Geplaatste afbeelding