Spring naar inhoud

* * * - - 1 stemmen

Xanti is niet meer :'(

• Log in om te reageren
83 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#76 Geplaatst 06 augustus 2013 - 13:18

Gek dat je je nog zo slecht kunt voelen.... Mis haar nog enorm!!!

*snik snik*

Elke avond geven we haar nog een kusje (urne staat op onze slaapkamer). We praten ook tegen haar. Nu zit Sloeber op de slaapkamer 'opgesloten' omdat zijn poot moet kunnen genezen. Manlief was gisteren nog een heel conversatie met Xanti aan het voeren dat ze Sloeber in het oog moet houden enzo. Die twee waren ook dikke vriendjes.

We missen je nog steeds lieve kleine meid :love: :love: :love: :love:

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#77 Geplaatst 06 augustus 2013 - 14:22

Veel sterkte :hug:

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#78 Geplaatst 16 augustus 2013 - 08:11

Heel veel sterkte
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#79 Geplaatst 21 augustus 2013 - 21:59

:( Heel veel sterkte !!!
Geplaatste afbeelding

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#80 Geplaatst 07 november 2013 - 22:16

Oh, Wendy, lees dit nu pas, hoe erg voor je en Xanti! Ik voel met je mee, om zo je knuffelbeer te moeten afgeven. Rebel is nu bijna 2 jaar er niet meer en toch missen we hem nog elke dag, ook omdat hij onze knuffelbeer was en de nieuwkomertjes geen echte knuffeltjes zijn, maar op een andere manier hun liefde betonen! Schrijf eens iets over xanti, http://www.kattensit...naardigheidje/ik ben dit toen gestart ook omdat ik maar bleef wenen voor onze rebel en het heeft echt geholpen! veel sterkte en rust zacht, Rebel zal je zeker ontvangen daar in het poezenparadijs! :hug:
KS2015

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#81 Geplaatst 08 november 2013 - 16:21

Ik heb het de laatste dagen ook weer moeilijker. Ik mis Juleke, maar dat heb ik wel al een plaatsje kunnen geven. Yvette daarentegen... dat was toch ook zo'n echte knuffelbeer, en ik mis hem alle dagen, maar de laatste dagen toch weer iets meer. Gisteravond nog een potje zitten janken. Die kat was zo "aanwezig", de leegte blijft...
Veel sterkte, aan iedereen hier die nog treurt om een verloren diertje.

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 11 november 2013 - 11:58

Heel veel sterkte doet altijd veel pijn om zoiets te lezen.:(  :hug:
rust zacht lieve Xanti

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 11 november 2013 - 12:04

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 06 augustus 2013 - 13:18, zei:

Gek dat je je nog zo slecht kunt voelen.... Mis haar nog enorm!!!

*snik snik*

Elke avond geven we haar nog een kusje (urne staat op onze slaapkamer). We praten ook tegen haar. Nu zit Sloeber op de slaapkamer 'opgesloten' omdat zijn poot moet kunnen genezen. Manlief was gisteren nog een heel conversatie met Xanti aan het voeren dat ze Sloeber in het oog moet houden enzo. Die twee waren ook dikke vriendjes.

We missen je nog steeds lieve kleine meid :love: :love: :love: :love:

Dat is echt niet gek hoor ik begrijp je heel goed ,ik kan niet zonder tranen terug denken om ons Channeleke en ook mijn andere poesje dat nu al 4 jaar overleden is doet nog altijd pijn. Nog veel sterkte!xxx

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#84 Geplaatst 26 november 2013 - 13:42

Rust zacht lieverd.
Veel sterkte
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL