Spring naar inhoud

- - - - -

Warm thuis voor Sublieme Zwarte Kater

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#31 Geplaatst 14 augustus 2009 - 11:12

Товарищ,
Держитесь, вы сильны.
Добавить отвращения и гнева по этому оранжевый подонки существуют в Вашей вилле.
Я обещаю не свободы и демократии, но победу в конце.
Поздравления - Царь Нан

Kameraad.
Hou vol, je bent sterk.
Reageer je afkeer en woede op dat oranje gespuis daar in jouw buitenverblijf af.
Ik beloof geen vrijheid en democratie, maar wel een overwinning op het einde.
Groet - Tsaar Nan  

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door jannanas, 14 augustus 2009 - 11:14.

Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 14 augustus 2009 - 16:05

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Helena's bende_*
Guest_Helena's bende_*

#33 Geplaatst 14 augustus 2009 - 16:28

Zwartje,
Vanuit de grond van mijn poezenhart voel ik met je mee...
Zoals ik eldersal vertelde, heb ik afgelopen maandag mijn intrek genomen bij mijn nieuwe personeel.  Tot deze morgen had ik het idee dat ik met mijn derrière in de roomboter gevallen was, maar dat was tot deze morgen...
Sinds 9.00 deze morgen zit er hier een handvol vreemde mannen op het dak, en een paar anderen lopen door het huis rond, en het is een geklop en gehamer en gedoe dat je niet meer weet waar kruipen van ellende.

Mijn personeel beweert, dat het voor hen ook onverwacht is, want dat de firma aanvankelijk had gezegd dat het voor september is, en dat het maar een dag duurt en dat...
Ik geloof er allemaal niks van.  
En dan willen ze me stroop om de mond smeren door te zeggen dat het toch fijn is dat er dan straks zonnepanelen op het dak staan... Alsjeblief, waar zijn zonnepanelen nu goed voor?  In de eerste plaats, is het juist fijn in de zon te liggen, die moeten helemaal niet tegengehouden worden door zonnepanelen of zo, en ten tweede: dat dak hier, dat is meer dan behoorlijk waterdicht, en daar komt ook geen straaltje zon door.  Niks geen zonnepanelen op nodig dus.

Een innig meevoelende
Helena...

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 15 augustus 2009 - 16:17

:LOL: Komt Raf mee? :x :ha
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#35 Geplaatst 15 augustus 2009 - 19:16

Foei Kathleen :ha :ha :ha

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 15 augustus 2009 - 22:15

Zwartje jij bent toch wel ongeloofelijk :ha :ha :ha
En Tsaar nan is ook weer van de partij :ha :ha :ha

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 15 augustus 2009 - 22:55

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#38 Geplaatst 15 augustus 2009 - 23:28

Beste KS-ers,

De situatie is er volgens mijn personeel op vooruit gegaan. Ik ben daar zelf niet zo zeker van. Sinds gisterenavond staat er hier een nieuwe grote zetel. Uit principe heb ik voorlopig geweigerd op de zetel te liggen. Enkel met mijn vuile slaapzak erop wilde ik de zetel wel uitproberen. Mijn personeel moest daar hartelijk om lachen. Ik zie de mop zo niet echt :louche:

Ik vermoed dat er dingen gaan gebeuren met mijn slaapzak. Het personeel heeft iets uit een kast gehaald. Ze begon overenthousiast te praten over "speciaal" "pure wol!" "mohair toegevoegd!" "gekocht in engeland" en zo van die dingen. Ze kan mij niet overhalen: mijn vuile slaapzak is beter dan een dom wollen deken dat eruit ziet als een kleurboek. Ik hoop dat er geen onverwachtse switch zal gebeuren. Ik ben alvast op mijn hoede :louche:

Zwartje.

Guest_Helena's bende_*
Guest_Helena's bende_*

#39 Geplaatst 15 augustus 2009 - 23:43

Zwartje,
Het is gewoon griezelig om te merken hoe ik hier gelijkaardige dingen meemaak...
De vrouw van mijn personeelsbende heeft daarstraks ook al geprobeerd om mij te overhalen het slaapmandje dat zij had uitgekozen uit te proberen.  Hihi...

En ze heeft er hier al over geklaagd dat ik het niet wilde uitproberen. :d

Helena.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 15 augustus 2009 - 23:48

Zwartje:

Ik trap daar hier dus ook niet in he. Ik kreeg van t vrouwtje zo een slaapzak.. ik ga daar niet in liggen. Ik weet ZEKER, het moet wel een val zijn.. ik ga er OP liggen. Bovendien verkies ik toch een kartonnen doos boven een zacht mandje. Wat betreft dat hoekje dat je kwijt bent: doe zoals ik! Deponeer uw kaka VOOR de kattenbak. Niet er in. En volhouden he! Zo kreeg ik vanzelf mijn eigenste kattenbak! Jawel, ik ben niet voor niets prinses Noortje he! Stel uw grenzen, anders lopen ze over u heen, dat personeel van ons. Wat betreft de vacature: ik hou mijn personeel scherp in de gaten. OVER MY DEAD BODY komt er hier nog een extra katspersoon mijn paleis bezetten! 't is niets persoonlijks.. succes met uw verbouwingsdebacle..

Hoogachtend, Prinses Noortje

P.S.: Wat betreft die nieuwe zetel.. sufferd, da's je nieuwe krabpaal!! Wel gebruiken als t personeel niet kijkt he, want anders spuiten ze er zo van die vieze citronella op en dan wil je niet meer....

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 15 augustus 2009 - 23:54.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 16 augustus 2009 - 09:26

:ha :ha
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#42 Geplaatst 16 augustus 2009 - 10:41

Ginger-en-Noortje zei:

P.S.: Wat betreft die nieuwe zetel.. sufferd, da's je nieuwe krabpaal!! Wel gebruiken als t personeel niet kijkt he, want anders spuiten ze er zo van die vieze citronella op en dan wil je niet meer....

:lachen: :lachen: :lachen:

Breng ze nog op ideeën ja!! :ha

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 16 augustus 2009 - 11:44

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 16 augustus 2009 - 12:36

Arme Zwartje het lijkt maar niet beter te worden he, houdt je slaapzak goed in de gaten, ik denk echt dat je vrouwtje daar iets mee van plan is, misschien wil ze het wassen :s of zelfs weggooien?

Guest_Elien_*
Guest_Elien_*

#45 Geplaatst 16 augustus 2009 - 17:54

:ha : :ha :