Spring naar inhoud

- - - - -

Rollebolle

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
cindydw73
cindydw73
  • 47 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 24 april 2013 - 20:45

Hey iedereen,

Met Zappatiya en Zippi gaat het hier beter en beter.  Zappa komt zo af en toe in de zetel naast me liggen.  Ik probeer haar zoveel mogelijk te laten doen.
Zodra Zippi 's morgens de wekker hoort of iemand hoort kuchen 's nachts (hij denkt dat het de wekker is of zo om 4u) komt hij ons wakker maken en tegen ons aanliggen in bed.  Wanneer ik in de zetel lig, komt hij meestal achter mijn benen liggen.

Sinds 2 dagen hebben Zappa en Zippi een nieuwtje.  Ik heb geen idee waar het van komt.  Ik heb dit ook nooit bij mijn vorige poezen gezien.
Meestal als we thuis komen trekken we onze kleding van die dag uit, hangen die netjes op de stoel en doen iets gemakkelijker aan.
Zowel Zappa als Zippi beginnen onze kleding op de stoel dan te aaien, trekken ze dikwijls op de grond en rollebollen er over en bijten hier zachtjes in.
Dit zowel bij de kleding van mijn man, zoon en mij.  De kleding is niet vuil he :) of ruikt niet naar zweet of wat dan ook :)

Weet iemand waar dit van komt of wat dit wil zeggen ?
Ik ben hier eigenlijk heel nieuwsgierig naar.

Groetjes,

Cindy

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 27 april 2013 - 07:16

Geen idee:-)
Hier doen ze dat met mijn paardrijkledij, dat heeft hetzelfde effect als catnip op hun. Maar in mijn geval geuren de kleren dus wel hard. In jou geval heb ik er geen idee van:-)
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding