Spring naar inhoud

- - - - -

mijn Kiera en Tiffan banner :)

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#1 Geplaatst 28 april 2013 - 18:09

Ik heb een Kiera en Tiffan banner gemaakt, zeg maar wat je ervan vind.

kiera-tiffan (1).gif

Zeg maar welke snelheid beter is, ik heb ook een snellere versie

tif-kie.gif

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#2 Geplaatst 28 april 2013 - 19:04

Mooi gemaakt de ik vind de eerste het beste van snelheid maar das persoonlijk he ;)
Geplaatste afbeelding

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#3 Geplaatst 28 april 2013 - 20:43

Bekijk berichtInge91, op 28 april 2013 - 19:04, zei:

Mooi gemaakt de ik vind de eerste het beste van snelheid maar das persoonlijk he ;)

Dankje, ik wilde ook iets hebben waar je goed de namen Tiffan en Kiera ziet.
Het duurde wel een tijdje om dit te maken, Tiffan viel nog mee, zijn naam komt van de naam Tiffany dus ik vond dit interessante prentje met Tiffany en deed met paint de 'y' weg.
Voor Kiera was het moeilijk, hoewel de naam Kiera wel bestaat was er niet echt een mooi prentje van, ik vond dit prentje en ik dacht 'Eindelijk, perfect, deze is mooi!' Maar er stond niet Kiera, maar Keira.
En de achtergrond was zwarte jeans patroon dus dat was puzzelen met paint.
Eerst sneed ik de 'i' weg en zette die appart, dan zette ik de 'e' vast aan de r. Het was niet mooi genoeg aan elkaar vast en ik kopieerde het stukje wat de 'r' vastzet aan de 'a'. Daarmee plakte ik de 'e' en de 'r' aan elkaar vast, ik kopieerde veel keer de achtergrond en bedekte de plaats waar eerst de 'e' stond want dat was een witte plek nu. Zette de 'i' vast en de jeanspatroon kloptte, dus dat Kiera prentje is een heel kunstwerkje.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 28 april 2013 - 21:22

Je banner gaat goed vindt wel dat je avatar te snel gaat. Maar ja dat is iedereen zijn eigen keuze.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 28 april 2013 - 21:31

Ja de avatar vind ik ook iets te snel :)

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#6 Geplaatst 28 april 2013 - 23:22

Oh ja, dat had ik op een foute snelheid gezet... Ik ga er morgen wat aan doen want op de iPad heb ik die 11 prentjes niet die de avatar maken.
Mijn bedoeling is altijd dat je de namen kunt lezen, en ik zou het zelf niet echt kunnen als ik niet wist wie op de foto stond :p
Morgen ga ik de avatar een beetje trager zetten...

Ik wil dat iedereen de tijd heeft de kat te bekijken + de naam te lezen... En hier kun je amper de naam lezen. Gelukkig dat ik die 11 prenten niet heb verwijderd.

Bekijk berichtSolotje, op 28 april 2013 - 21:31, zei:

Ja de avatar vind ik ook iets te snel :)

Bekijk berichtcatherine, op 28 april 2013 - 21:22, zei:

Je banner gaat goed vindt wel dat je avatar te snel gaat. Maar ja dat is iedereen zijn eigen keuze.

Ik ga er dus snel iets aan doen :), dankje voor het zeggen. :d

En voor wie van plan is een banner te maken met paint... Niet aan beginnen, de namen alleen kost veel te veel tijd...
Het einge wat je kunt doen is de pixels instellen en verder is het een hel...

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 29 april 2013 - 17:43

Heel mooi gemaakt hoor. En wat een geduld heb je! Het resultaat mag er zijn. :lol2:

Bewerkt door ARIZONA, 29 april 2013 - 17:44.