Spring naar inhoud

- - - - -

prijs kruising brit

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#31 Geplaatst 13 oktober 2009 - 15:51

Ik heb voor Momo (htk x Noorse Boskat) 100 euro betaald (zonder inentingen), voor Miyuki (Maine coon, ouders getest maar vader geen stamboom) 350 euro, zij had wel haar inentingen.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 13 oktober 2009 - 16:19

Ik heb voor Enya €150 betaald. Geen stamboom, wel inentingen maar ze was wel ziek als ik haar ging halen

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#33 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:17

Ik heb voor Ella (2 x geënt, ontwormd, zonder vlooien en gezond, papa met stamboom en mama met stamboom, maar wel van verschillende rassen en NIET getest) 40 euro betaald. Zij is ook tot 13 weken bij haar mama gebleven.

Laat ik daar trouwens ook even bij zeggen dat dit al een aantal jaar geleden was en ik van niet beter wist! Nu zou ik NOOIT meer een kitten uit ongeteste ouders kopen, tenzij een kitten uit het asiel, maar dat is een heel andere kwestie...

Bewerkt door Smitten Kitten, 13 oktober 2009 - 17:24.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#34 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:19

M&M zei:

Ik heb voor Enya €150 betaald. Geen stamboom, wel inentingen maar ze was wel ziek als ik haar ging halen

Heb je nog contact met Nele eigenlijk? Want ik heb opgemerkt dat ze hier niet meer op het forum komt.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#35 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:30

Mirella zei:

Tja maar hier gaat het natuurlijk om "een misschien kruising" hé, en dan nog de moederpoes...dus de kleintjes zijn dan al geen "kruising" meer. :louche:
Ik zou ook gewoon de DA kosten terug vragen...

bwa mijn hart was verkocht en het beestje zat in erbarmelijke omstandigheden... dus het was voor een goed doel he :) heb er nog altijd geen spijt van :)

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#36 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:43

Pinkbubblegum zei:

bwa mijn hart was verkocht en het beestje zat in erbarmelijke omstandigheden... dus het was voor een goed doel he :) heb er nog altijd geen spijt van :)

Dat was dan idd voor een goed doel ;)
Change dat er nog zo'n mensen bestaan, die kost wat kost een diertje uit de nood willen helpen :d

Bewerkt door Mirella, 13 oktober 2009 - 17:43.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 14 oktober 2009 - 08:55

Heidiken zei:

Heb je nog contact met Nele eigenlijk? Want ik heb opgemerkt dat ze hier niet meer op het forum komt.

Neen totaal niet. Ik heb haar eens gesmst omwille van dat Enya ziek was en sedertdien heb ik haar niet meer gehoord

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 14 oktober 2009 - 09:03

M&M zei:

Neen totaal niet. Ik heb haar eens gesmst omwille van dat Enya ziek was en sedertdien heb ik haar niet meer gehoord

idem hier met Inty
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#39 Geplaatst 14 oktober 2009 - 15:33

Mirella zei:

Dat was dan idd voor een goed doel ;)
Change dat er nog zo'n mensen bestaan, die kost wat kost een diertje uit de nood willen helpen :d

ik kon het echt niet over mijn hart krijgen om het daar te laten zitten... Sokkie was ziek, mager... maar hij begon te spinnen van de moment dat ik hem opnam en ja.. het klikte.. dus heb ik hem niet meer laten gaan.. ondertussen is hij zo gezond als iets mijn kleine dikkie dik :)

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#40 Geplaatst 14 oktober 2009 - 15:45

Trixx heb ik gratis gekregen (kruising met een heilige birmaan en htk). Wel moesten we zelf inenten enz. (Wat we ook hebben gedaan meteen toen hij hier was)
Falcon hebben we ook gratis gekregen (weer zonder inentingen enz)

Maar als je de diertjes ingeënt verkoopt, vraag er dan de prijs voor die je aan de dierenarts hebt moeten betalen. Dat is volgens mij toch het beste (:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#41 Geplaatst 15 oktober 2009 - 08:32

Pinkbubblegum zei:

ik kon het echt niet over mijn hart krijgen om het daar te laten zitten... Sokkie was ziek, mager... maar hij begon te spinnen van de moment dat ik hem opnam en ja.. het klikte.. dus heb ik hem niet meer laten gaan.. ondertussen is hij zo gezond als iets mijn kleine dikkie dik :)

Inderdaad leuk voor het beestje dat hij een goede thuis gevonden heeft. Maar net door uit medelijden daar zo'n diertje te kopen, kunnen ze gewoon verder doen en opnieuw een nestje fokken.
Zo houdt men de broodfok in stand. Als zo'n mensen niets meer verkopen, zullen ze er ook noodgedwongen mee ophouden !!!
Als ze gratis zijn, begrijp ik het wel en ook als ze weg gaan voor de dierenartsenkosten. Maar er geld voor gaan geven, niet doen !!!!
Dan lijkt het me ook eerlijk om samen naar de dierenarts te gaan, dan ben je ook zeker dat je enkel de dierenartsenkosten betaald hebt.

Guest_tinne68_*
Guest_tinne68_*

#42 Geplaatst 06 november 2009 - 11:21

silver is een kruising pers met een europese korthaar
en we betaalden voor hem 150 euro, ingeent inclusief

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#43 Geplaatst 06 november 2009 - 12:42

keisha is kruising witte pers x HTK ik betaalde 25€ excl.inentingen
indy is een vermoedelijke kruising chartreux x brit.... is een vondeling.

de nodige dokterskosten voor beide poezels werden door mezelf gedaan.